Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Tuesday, October 17, 2006

Mουσικοι και μουσικη.

Ειχα βαλει μουσικη αγγελια πριν πολυ καιρο, με πληρη καταλογο τραγουδιων που 'υποστηριζω"
Λαβαινω μαιλ χτες με ενα κινητο.
σημερα πηρα τηλεφωνο.
"καλημερα σας, ο ταδε;
"ναι"
"μου στειλατε μαιλ χτες, ειμαι η Λιλι"
"α ναι."
"εχετε καποιο σταθερο;"
"Οχι"
" Πως θα γινει ....(προβληματισμενο υφος) δεν μπορω να πληρωσω τοσα στο κινητο.
Δεν υπαρχει περιπτωση να βρεθειτε σε καποιο σταθερο, αργοτερα;"
η να ζητησεις το κινητο μου σκεφτηκα, αλλα δεν το ειπα.
" να βρεθουμε να μιλησουμε καπου εξω αργοτερα"
" δυστυχως δεν ευκαιρω καθολου αυτες τις μερες, και καλο θα ηταν πριν κλειοσυμε ραντεβου, να δουμε αν ταιριαζουμε, αν υπαρχει προοπτικη συνεργασιας. δεν νομιζετε;"
(μιλαει η εμπειρια εδω, το τι παπαρολογιες εχω ακουσει, ποσες ωρες εχω σπαταλησει με τον καθε πορωμενο μουσικο να μου αναλυει τις συγχορδιες και την καβλα της μουσικης, δεν λεγεται. Και απο πραξεις, μηδεν. Η προβα να συνοψιεζεται σε 2-3 τραγουδια, οyσιαστικα διαλλειματα στις seances τσιγαριλικου)



"Να σου πω , ειδα μετα τη λιστα τραγουδιων που μου εστειλες και δεν θα ταιριαξουμε μαλλον, εμεις ειμαστε πιο πολυ του ελληνικου ρεπερτοριου."
Η πρωτη μου σκεψη ηταν και "γιατι δεν μου εστειλες μαιλ;" αλλα συνειδητοποιησα οτι δεν μου το πε απο την αρχη του τηλεφωνηματος και ηθελε και να βρεθουμε. Για καποιο λογο με απερριψε.
Οκ.


Χαιρετηθηκαμε και κλεισαμε.
Το γραφω εδω γιατι μου εκανε εντυπωση που δεν προσπαθω να καταλαβω τι ειναι αυτο που τον ενοχλησε.
Κανω προοδους.





(αλλα και γω επρεπε να το καταλαβω οταν μου ειπε οτι στην μπαντα εχουν βιολι.
Που νομιζα οτι βρισκομαι, στην Ιρλανδια;:P )


0 comments:

My first book

My first book
A funny Homebirth