Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, November 02, 2006

Φακ μι χαρντ, μπαμπη.

"Μ'αρεσεις."
Μου το λεει ο ταδε και δεν με αφορα καθολου. Εννοω οτι νιωθω οτι δεν εμπλεκομαι καθολου στην διαδικασια, οπως αρεσω σε καποιον αλλον ετσι σε καποιον αλλο δεν αρεσω, και ετσι η δηλωση με αφηνε αδιαφορη.
"Σε θελω"
χαμογελαω.
Τι να πω; Εφοσον δεν νιωθω το ιδιο;
"Εισαι ομορφη"
κοιταω αμηχανα το πατωμα
Αναλογα την διαθεση μου θα σκεφτω. "ακομα;"
η "οκ, θελει να πηδηξει" σχωρνατε με, καταλοιπα μιας εποχης που οντως ολοι θελανε να με πηδηξουν. Μονο.
"καβλιτσα μου/μωρακι μου κλπ"
Λεξεις που ακους πανω στο παθος, λεξεις που ακους απο ανθρωπο "δικο σου".
(γιατι αν ειναι απλως γνωστος τον παιρνεις και τον σηκωνεις)

Λεξεις που ακουω, και δεν με επηρεαζουν.
και ξαφνικα κλικ.
Τις ακους με αλλο τονο. Τις ακους και κατι παθαινεις.
Ενω ξερεις οτι 99% ειναι παιχνιδι, ξερεις πως παει το πραγμα, εκει, σ αυτην την περιπτωση, ερεθιζεσαι, φτιαχνεσαι, αρχιζεις και ακους τις λεξεις, τις παιρνεις μεσα σου και θες να βαφτεις, να φτιαχτεις, να τον ακουσεις να σου λεει ποσο πολυ θελει να ειναι μαζι σου, ποσο πολυ θελει και να μπει μεσα σου.
Ακομα κιαν δεν ειναι ο τυπος σου, ακομα κι αν οι ενδειξεις δειχνουν οτι κατι δεν παει καλα, δεν σε νοιαζει.
Ο καθεις εχει το ναρκωτικο του και εμενα ειναι αυτο.
Οταν βρισκεται ενιοτε καποιος που ξερει πως να μιλησει, χωρις υπερβολες, που γινεται πιστευτος οτι δεν τον ενδιαφερει μονο το μνι σου, ε τοτε ειναι που θελω να του το δωσω.
Το μυαλο μου και τα 20 χρονια με players μου θυμιζει οτι αν καποιος μου αρεσει ειναι ενδειξη οτι λεει ψεμματα.
Το μυαλο μου μου υπενθυμιζει οτι the driving force πισω απο την ερωτικη μου παραζαλη ειναι η ψευδαισθηση οτι καποιος με" πιανει", και μου κανει ερωτα εγκεφαλικα. Καποιος που δεν ειναι ουτε πολυ κωλτουροκαβλομενος ουτε ομως με απολυτηριο δευτερας δημοτικου. Καποιος με αυτοπεποιθηση, που θελει εμενα.Η επιβεβαιωση ειναι το μεγαλυτερο αφροδισιακο.(και συνηθως γενους θυληκου, στο σεξ ο αντρας με αυτοπεποιθηση βαζει κατω και τον μεγαλυτερο ανασφαλη κουκλο)
Δεν θελω να διακρινω το ψεμμα μπροστα απο την απογνωση, την πιθανη τεχνικη, τα τριπακια εγωισμου, κλπ
Και γιαυτο δεν θελω να βρεθω -ακομα face to face.
Για να μπει η πραγματικοτητα σιγα σιγα, για να μαθω, για να γνωρισω, να νοιαστω.


Και στο μεταξυ το σωμα που ζηταει, φωναζει και αναστεναζει;
Το μυαλο που αποβλακωμενο θελει και αλλη "δοση" αναμεσα στα ματια;
Μιλα μου, πες μου τι θες, πες μου τι φανταζεσαι, πες μου ολα αυτα που το προσωπο με προσωπο σταματα.
Ψησε με.
Κανε τον κοπο.
Αν κανεις "τεχνη" τουλαχιστον να την κανεις τοσο καλα που να πω "χαλαλι" και να μην το μετανιωσω ουτε μια στιγμη.



Ρε τι εχω παθει.

:D

4 comments:

SykoFantiS_Bastoyni said...

Λέω και γω ! Το βλέπω στο rss και λέω μέσα μου και ο Μπάμπης στο ΦΑΚ;
Το ΦΑΚ ήταν ένα κίνημα που είχαμε στο πανεπιστήμιου με ηγήτορες τον Φούφουτο και την Μαύρη τσουτσου

gsatelite said...

wow!!:-)

diastimata said...

Μάθε τέχνη κι άστηνε
κι αν πεινάσεις πιάστηνε

oceansofangels said...

Gia pesta ola auta stis ilikies apo 20-30 pou nomizoun oti o ippoths me to aspro alogo einai kapou kei ston orizonta kai erxetai na tis parei gia methismenes politeies..
Prepei na patisoune ta 30-35 gia na apenexopoihsoune ta panta, na niwsoune thn mesh hlikia bathia sto kuttaro tous(h epidermida espase tautoxrona otan tous spasane prwth fora thn kardia), na koimhthoune me kamia 20ria tekna kai mh, kai na doune oti telika uparxoun mple/kokkinoi/prasinoi/fouksia me poua boules/uperuthroi/uperiwdeis ippotes me kathe loghs oxhma...blablalblablbla...

Kapaki kai skhnh apo xtes [gia na kumanthw sto 'fuck my brains out kai tha eimai ..dikia sou gia panta (wsan ton rakinzth)' klima tou post sou:

Orthia h pipina me to blemma ths (pragmatika) xameno sthn dutikh pleura tou limaniou tou Peiraia na thaumazei ta fwta, se ena mikro arxitektoniko stountio sthn Drapetswna..

Egw: Esu den exeis kanena problhma, opote xreiazesai ksekourash kai diakopes apla ..shkwneis to kefali sou.
Pipina: Nai ontws! H thea einai pragmatika apisteuth.
Egw: (koitazontas AUTHN apo panw ws katw, kai toumpalin me blemma 1000+1 nuxtwn pou liwnei kai ton purhna tou hliou)
Nai ontws einai apisteuth h thea...
Pipina:(ston kosmo ths, sunexizei na koitaei eksw)
(pernane 2 agwniwdh kai aiwnia deuterolepta egw kai auth monoi panw sthn gh)
Pipina:(pairnei xabari)
Egw: (sunexizw to eyeballing, mia sta xeilia mia panw katw -> I mean bussiness))
Pipina: (finally ksupnaei apo ton lithargo kai pianei to uponooumeno)
Pipina: (rixnei ena gelaki kai paei na ksanagemisei to pothri ths Ursus)
Egw: (xanomai thn thea tou limaniou -- spiraling down the rabbit hole of life and emotions)

p.s. re bas kai lew malakies? (mamhmenh testosteronh ti mou kaneis meshmeriatika?)

My first book

My first book
A funny Homebirth