Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, November 20, 2006

Easy lover, easy rider , not easy being green

Δεν δειχνω ευκολη, μου λεει η κολλητη μου και κολλαω.
Δυο λεπτα πριν με ρωταγε πως καταλαβαινεις οτι καποιος θελει μονο να σε πηδηξει και γελασα γιατι για μενα ολοι θελεουν να πηδηξουν.
Εσυ, της λεω εισαι τοσο σοβαρη και μετρημενη που οι "παικτες" δεν μπαινουν στον κοπο να σε παραμυθιασουν. οσοι σε πλησιαζουν σε βλεπουν για σοβαρα.
Θυμηθηκα την μανα μου. "να κερδιζεις τον σεβασμο τους, να εισαι ψηλα"
Να κλεινεις τα ματια στο κερατο, να μην δειχνεις οτι φχαριστιεσαι το κρεβατι να προσποιεισαι οτι εισαι κατι που δεν εισαι.
Το εκανα τα πρωτα χρονια.
Φοβερη επιτυχια.
Τραβαγα απο τα μαλλια την αθωοτητα μου.
"τι ειναι μαλακας;"
ρωταγα
και ο δικος μου προστατευτικος ενω ειχε την πρωην αγκαλια( κατι που δεν με πειραζε καθολου) την προαλαβαινε.
"μην της πεις, αστηνε ετσι,αθωα."

Πεταξα γρηγορα απο πανω μου τον φοβο μην με δεχτει ο αλλος γιαυτο που ειμαι.
Αρχισα να προκαλω την τυχη μου, να μιλαω με βρισιες, να γελαω, να πειραζω, να δειχνω πιο προχωρημενη απ οτι ημουν.
και μου μεινε.


Δεν φαινομαι ευκολη μου λεει η κολλητη.
και technically, δεν ειναι, εχει παει με πολυ λιγους αντρες στην ζωη της.
και γω technically δεν ειμαι, εκ πεποιθησεως.
Παω μονο με οποιον μου αρεσει :P
wait.
εχω παει και με οσους λυπηθηκα.
Εχω παει και με καποιους για συγκεκριμενους λογους. Εμπειρια, μετα απο χωρισμο,χμμμ
Ok lets start again.


Αν μια γυναικα γνωριζει μεσο ορο 50 ατομα την εβδομαδα και εχει αυξημενη λιμπιντο και της αρεσουν οι 25, μπορει να κατηγορηθει για ελλeιψη γουστου η αξιολογησης.
Αν απο τους 25 παει μονο με τους 2?
Αν απο την αλλη της αρεσουν μονο 10 ατομα τον χρονο και παει και με τους 10?
Ολα ειναι αναλογικα.
ξερω μια κοπελλα-οχι πολυ εξυπνη ειναι αληθεια- η οποια δινει πιπες για να μην τις ζητησουν κρεβατι. Δεν θελει το κοριτσακι να παει και δεν ξερει πως να πει ΟΧΙ.
Τραγικο. Eιναι μια σοβαρη που παιζει και επειδη φλερταρει μετα νιωθει οτι πρπει να δωσει κατι.


Ο κολλητος μου εχει παει με απιστευτα μεγαλο αριθμο γυναικων στην ζωη του και ειναι πολυ καλος εραστης. ξερει που να βαλει τα χερια του ,ποση πιεση, να μην βιαζεται να μεταφραζει καθε ανασα καθε αναστεναγμο.( ναι ρε εχω παει μαζι του ετσι γνωριστηκαμε και αρχισε η φιλια μας 17 χρονια πριν)
Γιατι ειναι τοσο εμπειρος;
Γιατι ειναι ισως ο μοναδικος Ελληνας που γνωρισα που θεωρει την εμπειρια, το σεξ, κατι το φυσικο, κατι το επιθυμητο.
Δεν κρινει και το νιωθει η αλλη, μπορει να νιωσει ελευθερη να πει τι θελει, τι θελει να δοκιμασει, δεν υπαρχει sex(φυλο) limitation.


Εκ πεποιθησεως ειμαι one mans woman. Δεν κερατωνω, δεν μου αρεσει.
Η φιλη μου απο την αλλη εχει μεινει σπανιως πιστη σε εναν αντρα( για δικους της λογους).
απο τις δυο μας αυτη λεει τις πιο απιθανες σεξοιστοριες και γελαω με την καρδια μου.
και δεν ειναι το ησυχο ποταμακι που κρυβεται. Οχι, ειναι αθωα και παιδι.
Δεν ξερει πως να ειναι πιο "ζωηρη"
Και γω που ειμαι ζωηρη , αναρωτιεμαι μηπως κανω το ιδιο λαθος που εκανα και παλια.
Μηπως παλι κρυβομαι, με διαφορετικη μασκα αυτην την φορα.

3 comments:

Άβατον said...

Έχεις σκεφτεί πως επειδή ακριβώς πιστεύεις απόλυτα πως όλοι θέλουν να πηδήξουν πως υπάρχουν και άντρες που δεν γουσταρούν την αντίληψη της μέσης γυναίκας που νομίζει πως όλοι μα όλοι είναι καυλωμένα πιθηκάκια που σε ένα νοήμα ή νεύμα μιας γυναίκας ότι θα τρέξουν κατευθείαν ώστε να αποδώσουν τιμή στον ανδρισμό τους?
Δεν μετρούνται όλα με βάση το Σεξ ούτε κερδίζουμε αυστηρά γνώση για το τι εστί Ζωή με γνώμονα το Sexual Activity μας. Άλλωστε το Σεξ μπορούμε να το βρούμε παντού και πάντα. Υπάρχουν και άλλα πράγματα για τα οποία χρειάζεται να κοπιάσουμε περισσότερο αλλά και να βιώσουμε καλύτερα τον Εαυτό μας σε σχέση με τους άλλους.

Lost said...

Φτουυυυ, πάλι μπερδεύτηκα...

Alkyoni said...

διαβάζω τα ποστ σου πάντα άσχετα αν αφήνω σχόλια ή όχι...
μου αρέσει πολύ το μπλογκ σου
σήμερα λέω όμως να συμφωνήσω με το άβατον (άβατον κυριολεκτικά και μεταφορικά)
φιλί και καλημέρα

My first book

My first book
A funny Homebirth