Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, November 20, 2006

Self image,love moods and bull

Self image.
Tι ειναι αυτο το πουστικο?
ποτε δεν συγχρονιστηκα, ποτε δεν ειχα καθαρη ιδεα.
Στα 20 ημουν μουναρα. Χωρις πλακα.Μονο που δεν τοξερα.Τωρα το βλεπω.
Αν τοξερα, ισως να καταλαβαινα γιατι ο Γιωργακης εκλαιγε εξω απο το σπιτι μου και δεν θα εμενα μαζι του αλλους 2-3 μηνες επειδη νομιζα οτι "ποναει".
Αν το ξερα, δεν θα εκανα πολλα, και θα εκανα αλλα.
Πριν 3 χρονια ημουν 75 κιλα(καταλοιπα εγκυμοσυνης). Οταν αδυνατισα αναρωτηθηκα πως και δεν καταλαβαινα ποσο χοντρη ειχα γινει.
Και τωρα που κοντευω να τα φτασω παλι, δεν το βλεπω.
Βλεπω τα ρουχα που δεν χωρανε, δεν κουμπωνουν, αλλα δεν το βλεπω.


Μου λεει χτες ο πιτσιρικας.
"δεν βλεπεις γυρω σου ετσι;"
και σκεφτομαι οτι επειδη του αρεσω αυτουνου, πιστευει οτι αρεσω και στους υπολοιπους.
και μετα αναρωτιεμαι
Μηπως?
Μηπως ειμαι ακομα ....;
Μηπως ακομα αρεσω;
Ποιος μαλακας με επεισε οτι ειμαι χαλια;
Μηπως χασω παλι κατι οπως στα 20;





Με τον ψυχολογο μου καναμε μια κουβεντα πολυ σημαντικη, ως προς το γιατι ενω εχω ξεκαθαρες ιδεες, γιατι αμφιβαλλω μετα.
Και θυμηθηκα ποσο πολυ ντρεπομουν οταν εβλεπα δικα μου προσωπα κολλημενα στην αισθηση οτι εχουν το αλαθητο, το ποσο πεφτανε στα ματια μου ταμπουρωμενοι πισω απο εγωισμο, πεισμα και ενα "ψωνιο", σε ποσο δυσκολη θεση ερχομουν οταν εβλεπα την ματια των τριτων.
Ποσο υποσχεθηκα στον εαυτο μου να μην γινω γραφικη.
Και τελικα καταφερα να αμφισβητω συνεχεια τον εαυτο μου και να ειμαι ερμαιο του καθε παπαρα που θα μου πει κατι.
Οχι παντα, αλλα αρκετες φορες.
Οταν δεν ξερω ακομα οτι ειναι παπαρας, οταν με νοιαζει η γνωμη, οταν δεν εχει "δοκιμαστει" κατι μεσα μου.

Γαμημενα καταλοιπα.
και τωρα;
Τι κανω;



Τελικα γαμω την πουτανα μου μετραω η οχι;
(για να το ελεφρυνω παλι)
Μ ε πλησιαζουν και το μυαλο μου δεν παει στο πονηρο, ειναι και η γαμημενη νοοτροπια μου, οπου μπορεις να μιλησεις με ενα ατομο του αλλου φυλου χωρις να θες απαραιτητα να τον πηδηξεις.
Σημερα το απογευμα γνωρισα καποιον μετα την audition μου, και δεν μου περασε τιποτα απολυτως απο το μυαλο. Ηταν και γυρω στα 25, ακομα κιαν εμενα μου αρεσε, αμφιβαλλω αν ειμαι στο target group του.
και μετα θυμηθηκα το χθεσινο σκηνικο, και τον G. και μπερδευτηκα.
Δεν εχω αισθηση του self image μου.
Ακριβως οπως στα 20.(?)


Πηδημα. Οταν ειναι πετυχημενο, ειναι ονειρο. Οταν εκτιθεσαι.
Οχι απο κεινα που αρεσουν στους αντρες, ξερεις, αυτα τα "τοβαλα, κουνηθηκα γρηγορα γρηγορα και τελειωσα ζουπωντας τα κωλομερια/βυζια/ ουατεβερ"
Απο κεινα που αρεσουν σε μενα.
Τα παθιασμενα, οπου η ανασα του αλλου σε κανει τουρμπο, οπου η ζεστη του σωματος του ειναι καθαρη ενεργεια που την νιωθεις με το χερι σχεδον, απο κεινα που γινονται μεσα στην απολυτη σιωπη και ακους τους χτυπους της καρδιας σου και την δικη του. Οχι ρομαντικες μαλακιες. Αισθησιακες. Οπου τρεμεις λιγο, ξεροκαταπινεις.
Το πρωτο φιλι.
Αυτη η εξαψη η προσμονη, το να νιωσεις το χερι του, τον ιδιο λιγο, βασαναστικα, να παιζει, να εντεινει την στιγμη, να απολαμβανει, να θες καθε στιγμη να κρατησει οσο γινεται πιο πολυ.
Η πρωτη εισχωρηση.
Αυτη που σου κοβει την ανασα. Που σου ξεφευγει μια μικρη φωνη αθελα σου.
Και μετα γαμησου σαν τα κουνελια/ σκυλια/ ουατεβερ. Δεν με απασχολει.




Α ρε κωλοπαιδο, καλα ειχα ηρεμησει, τι με ξυπνησες και δεν με χωραει το στρωμα;
(αφησε με ν αγιασω...ποσα κιλα πια να βαλω για να ειμαι απροσιτη; )

10 comments:

Blonde said...

Δεν είσαι, είμαι σίγουρη. Να βγάλεις και να βγείς στο δρόμο με αυτοπεποίθηση, να κουνηθείς και θα δείς....Θα δείς... Όποιον θέλεις μπορείς να τον έχεις, αρκεί να το θέλεις.

Anonymous said...

Και γιατί να γίνεις απρόσιτη?

nkaminakis said...

Πόσα κιλά θα πάρεις για να γίνεις απρόσιτη? Τσκ. Κάνε κάτι άλλο. Πάρε μια τσάντα πλάτης και γέμησε τη με 2,3,5,10 κιλά. Βαλτην την πλάτη και δοκίμασε να παί3εις με την μικρή, όπως έκανες μέχρι τώρα. Να κάνεις καμιά βόλτα, για δεις τους φίλους σου, να βγεις έξω για ποτό, αλλά με την τσάντα στην πλάτη. Να δείς ποσο κουραστικά είναι να έχεις 2,3,5,10 κιλά παραπάνω πάνω σου. Όταν αντι να βάζεις κιλά, χάνεις, τότε 0α δεις διαφορά (σιγα που δεν ξερεις πως είναι, αλλά λέμε τωρα).
Εξάλλου, γιατί δηλαδή να μην αρέσεις έτσι όπως είσαι?? Γιατί? Γιατί να μην αρέσεις, γι'αυτό που είσαι, γι'αυτά που λες, που αισθάνεσαι, γι'αυτά που γουστάρεις να κάνεις με κάποιον? Γιατί δηλαδή να κρίνουμε τον άλλο γι'αυτό που βλέπουμε και όχι γι'αυτό που είναι?

Iannis Markatos said...

:)

Κράτα καλύτερα τη διεύθυνσή σου κρυφή. Ξέρω τουλάχιστον 100 γυανίκες που θα ήθελαν να σε θανατώσουν μετά από βασανιστήρια όλων των εθνικοτήτων και τεχνοτροπιών...

Πάντως υπάρχουν πολλές γυναίκες που παραμένουν όμορφες μέχρι πολύυυυ αργά στη ζωή τους.
Όσο για τα κιλά, δύσκολα θα αποτελέσουν ασπίδα. Η μοναδική διαφορά είναι ότι μετά θα σου την πέφτουν πιτσιρίκοι χοντρούληδες. χα χα.

Υπόκλιση,

Πλονκ!@

Y. K. said...

Bonjour Lili :)
Οσα κιλα καινα παρεις παντα κουκλα θα εισαι.Δε σε εχω δει αλλα δεν εχει σημασια.Σε διαβαζω και διακρινω απο τον τροπο που γραφεις: ειλικρινεια, ωριμοτητα. Εχεις μια ταση να βαζεις τον εαυτο σου "υπο"? γιατι? Ορμα μπροστα, εκει που θα σε αγαπησουν...
Ειμαι 23.αυτο που εχω μαθει με τη μικρη μου εμπειρια ειναι οτι πρεπει να "ζουμε το καθε λεπτο".Μην το ξεχνας αυτο!Απλα σε βλεπω μερικες φορες να βασανιζεσαι γι'αυτο τα γραφω αυτα.Σε φιλω!
Υγ: η κορη σου εχει μια σουπερ μαμα.Εκεινη το ξερει.Εσυ γιατι δεν το παραδεχεσαι? ;)

. said...

μας "ξε΄σηκωσες" πρωι πρωι =ΡΡΡΡΡ

ε, τώρα αμα σου πω "ξεκόοοοοοοοοοοολλα" θα το θεωρήσεις αγένεια;

Lili said...

Σηκωθηκα το πρωι (τωρα δηλαδη) με σκοπο να το σβυσω.
Βλεποντας ομως τοσες απαντησεις, νιωθω οτι χρωσταω καποιες απαντησεις, τις οποιες σκεφτηκα την ωρα που διαβαζα.
Τις λεω μπερδεμενες, οπως μουρχονται.
Απροσιτη γιατι;
γιατι ισως οσο κλισε και να ακουγεται, δεν γνωρισα ανθρωπο που να μην μου εκανε τα νευρα κορδελακια και την καρδια κιμα, στον ερωτικο τομεα, και ο ερωτικος τομεας χωνεται παντου ο πουστης.
Απο τον γκομενο που στο παιζει φιλο μεχρι και τα οπιδιποδεια.
Ειμαι κορη μιας αξιολογης μορφωμενης γυναικας που ομως ηταν βουλιμικη και δεν το παραδεχτηκε ποτε (εχει το αλαθητο ειπαμε). το παραμικρο ιχνος λιπους πανω μου, πανω στο μωρο, πανω στον γειτονα, την ενοχλουσε.
Μου πηρε χρονια να καταλαβω γιατι οταν ζουσα μακρυα της ημουν αδυνατη και οταν ερχομαουν Ελλαδα και ειχα επαφη μαζι της φουσκωνα.
Αντιδραση μαλακισμενη και μακαρι να εβρισκα τον μηχανισμο μεσα μου να τον αποβαλλω.
Ενα αλλο που δεν ειναι πολυ γνωστο ειναι οτι ειμαι σχετικα ανεργη τους τελευταιους 6 μηνες και τα βγαζω περα με πολυ μεγαλη δυσκολια κατι που με εχει αγχωσει απιστευτα, νιωθω οτι ξαναεχασα την γη κατω απο τα ποδια μου.
(και οσες προσπαθειες κανω δεν εχουν αποτελεσμα)
Εχω χασει δουλειες τραγουδιστικες λογω των κιλων, οταν παχαινω περα απο το βαρος, την προσπαθεια, χανω και ευκαιριες.

Απροσιτη εξω λοιπον, αλλα προσιτη εδω.
Αντιφασεις.
Απο την μια εκτειθομαι και απο την αλλη εχω υπερβολικη ευαισθησια.
Ελπιζω.
Τι;
Σ αυτο.
5-6 ανθρωποι μου μεταδωσανε το χαμογελο τους.


Δεν ειμαι καλα αυτο το διαστημα και το καταλαβαινω απο τον τροπο που ξυπναω.
Δεν χαμογελαω ως συνηθως, δεν εχω διαθεση να σηκωθω, θελω να κοιμαμαι ολη μερα.



Τεσπα, I ll bounce back, ισως και μεχρι το μεσημερι να τα εχω βαλει ολα πισω μου, και να συνεχισω να γραφω γιαυτa που ξερω τοσο καλα(στην θεωρια): κωλους βυζια και τρυπες.



Μαριλινα διαβασα "ξεκολο".
(φυσικα και δεν το θεωρω αγενεια, σεν εισαι καμια αγνωστη και εχεις δειξει οτι μιλας καλοπροαιρετα.)

. said...

xaxaxxaaxaa , ήμουν σίγουρη ότι θα το διάβαζες έτσι (όπως το "σαβουρογκαγκά" την άλλη φορά). κι ακριβώς εδώ κολλάει το "ξεκόλλα!", στο ότι δίνεις σημασία πώς σε βλέπει ο καθένας, ενώ αμα γουστάρεις τον εαυτό σου δεν θα ασχοληθεί κανείς.
θυμάσαι τότε που έλεγες ότι τραγούδαγες και κουνούσες τον κώλο σου χωρίς να σκέφτεσαι πόσο μεγάλος είναι; σχολίασε κανείς τον κώλο σου; αφού φαινόταν ότι δεν είχες πρόβλημα. αλλά ακόμα και να σχολίασαν, δεν ε΄δωσες καν σημα΄σια-δεν έπαιξες το παιχνίδι τους, οπότε έμεινε η κακία σ αυτούς, δεν την φορ΄τωθηκες εσυ... ;)

gsatelite said...

..(Να ξερεις οτι διαβαζω-και απανταω- απο κατω προς τα πανω..)
Δεν θα το ξαναπω..δεν κανουν τα κιλα την ομορφια,η διαθεση και το στησιμο την κανουν.Δεν μιλαμε για φαλκονερες,ουτε για τελειωμενες καταστασεις..ουτε γρια εισαι,ουτε τελειωμενη...απο την αλλη,αν δεν σ'άρεσει αυτο που βλεπεις στον καθρεπτη σου,αλλαξε το,καλο θα σου κανει.
ΓΙα τις ευκαιριες που χανονται λογω παρουσιαστικου,δυστυχως θα συμφωνησω....το εχω δει να ζυμβαινει,και δεν μ'άρεσε...

Aurelia Aurita said...

Καλη μου...
Αρκετα προσπαθησες να αφησεις στη μαμα σου το ρολο της ομορφης και να μην την ανταγωνιζεσαι,και να γινεσαι χοντρη κοντα της για να ειναι εκεινη η αδυνατη...(η τουλαχιστον ετσι μου φαινεται απο δω που το βλεπω).Δεν φταις εσυ για το δικο της δραμα...

Εχω μια φιλη.Ηταν χοντρη μικρη.Αδυνατισε στο Λυκειο,κιαπο τοτε ειναι συλφιδα.Τον χοντρο εαυτο της τον κουβαλαει ομως παντα μεσα της...Εχει μια κορουλα 4 χρονων.Μεχρι περσι η μικρη ηταν πολυ χοντρη-η μαμα της,ηταν η πρωτη που την αποκαλουσε χοντρελα..(ευτυχως μια μερα καταλαβε τι εκανε και το διορθωσε...)
Αυτο μου΄ρθε σκεφτομενη το πως ανταγωνιζονται οι μαμαδες τις κορες καμμια φορα και δεν παιρνουν πρεφα............
Μια μπλογκοφιλη μου σφυριξε οτι απο αυριο τα αστρα θα ειναι καλυτερα για ολους μας!Lets wait for the sun to rise..
:-)

My first book

My first book
A funny Homebirth