Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, December 28, 2006

Κατι μου θυμισες

Ολα πανω σου σημερα θυμιζανε "Αντιο".
Αντιο που ακουσα
Αντιο που ειπα
Αντιο που ετοιμαζεται
Αντιο κρυμμενο ισως μονο στην ακρη του μυαλου μου.


Αντιο ισως που θελω να ειπωθει.(;)
αφου...eventually...




Ποσο μισω το να ειμαι αρρωστη γαμω το κερατο μου.
Μου δινει εικονες διαστρεβλωμενες απο τις ανασφαλειες μου, η ακομα χειροτερα, απο την πραγματικοτητα.



Ειμαι δικη σου,... δανεικη,
να με προσεχεις,
με αληθειες να με θρεφεις.
Και ολα θα εχουν καλη καταληξη, οποια και να ειναι αυτη.




(και αφου ξεφορτωθηκα τις σκεψεις μου στην θαλασσα του ιντερνετ, παω για νανι)

0 comments:

My first book

My first book
A funny Homebirth