Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, December 25, 2006

Christmas morning

Δεν μπορω να καταπιω. Οχι επειδη ειμαι μπουκωμενη.

Χτες ενιωθα τον λαιμο μου καπως, ο βηχας μου μου θυμισε τον βηχα που ειχα περισυ οταν ειχα βρογχιτιδα.
Και φυσικα μεχρι να κοιμηθω το πρωι, οι αμυγδαλες μου πρηστηκανε και δεν μπορω να καταπιω.
Εχω πλακωθει στο "πικρο" μπας και την βγαλω καθαρη.
Χριστουγεννιατικα.
Ωραια.


Η μικρη σημερα σηκωθηκε και ειχε ξεχασει τελειως περι αη Βασιλη οποτε την ρωτησα αν ηρθε, κοιταξε, και το βλεμμα της οταν γυρισε να με κοιταξει ηταν ολα τα λεφτα!
"Ηρθε μαμα! Ηρθε!"
Χαμογελο πλατυ και ματακια σαν κινεζακι.
Ξετρελλαθηκε με τις βασιλοπουλες barbie σε gameboy τοσο πολυ που ηθελε να παιξει εδω και τωρα ξεχνωντας τα αλλα κουτια.
Εβαλα το παιχνιδι να φορτισει και ανοιξε το επομενο.
"Μπομπ Σφουγγαρακης Παντελονηηηηης!"
αγκαλια
φιλι το κουτι
χαζεμα κανα 5λεπτο.

Ανοιγμα τα playmobil (να δω που θα τα βαλουμε)
"Να βγαλουμε το αλλο απο το τραπεζι μαμα"
Οριστε, ΠΩΣ δεν το σκεφτηκα, ε?
"Και που να το βαλουμε μικρο μου?"
Εκει λιγο αναρωτηθηκε.Επωφεληθηκα.
"Θα περιμενεις να σου τα φτιαξει ο Νικος ενταξει;"
Ετρεμα μην επιμενει να κατσω στην κατασταση μου να της τα φτιαξω.
Ευτυχως εχω λογικο παιδακι.



Σηκωθηκα και τουρτουριζα.

Το μυαλο μου ταξιδεψε στον -γαμωτο σου βρε μωρο πρεπει να σου βρω ονομα η προσφωνηση, το Αshton δεν μου αρεσει.


Ειμαι καλα.
Τρυφερα.
Με κανει ευτυχισμενη.
Ξερεις τι σπουδαιο πραγμα ειναι αυτο;

5 comments:

Γρηγόρης said...

Λες να αλλάξω άποψη και να πιστέψω ότι υπάρχει ο Αη-Βασίλης?
Μα και πάλι χωρίς τα παιδικά μάτια δύσκολο να το πιστέψω.

Όπως και να έχει Καλά Χριστούγεννα!

gsatelite said...

Καλημερα,χρονια πολλα,περαστικουλια..ολα τα λεφτα ειναι η χαρα των παιδιων αυτες τις μερες....

SilentSoul said...

Καλα Χριστουγεννα για σενα και την υπεροχη κορακλα σου.Να ειστε παντα καλα,με υγεια και πολλα χαμογελα και ομορφες στιγμες..
Μια τεραστια αγκαλια και φιλια :)

vanesssa said...

Χρόνια Πολλά σε σένα και στην κορούλα σου!

θοδωρής said...

Κοριτσάρες χρόνια πολλά και στις δυο σας και περαστικά σε σένα Lili.

Ξύπνησα χθες, παραμονή Χριστουγέννων, χωρίς φωνή και με φοβερό πόνο στο λαιμό (μερικές φορές συντονιζόμαστε στα πιο απίθανα πράγματα). Πλακώθηκα στα ζεστά ροφήματα με μέλια, βότανα και θυμάρι.

Σήμερα το απόγευμα κάτι ψελλίζω... Το παιδί απορεί γιατί ανοιγοκλείνω το στόμα χωρίς φωνή και το παίρνει για παιχνίδι.

Φιλιά,
κ+μ+θ

My first book

My first book
A funny Homebirth