Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Saturday, December 16, 2006

Saturday night και ηλιακη καταιγιδα

Το τηλεφωνο αρχισε να χτυπαει, και ο ενας μετα τον αλλον μαζευτηκανε γυρω μου, δινοντας μου την αισθηση οτι τελικα με αγαπανε πολλοι(υ).
Ο Νικος, πτωμα μετα την δουλεια με πηρε.
"Λιλικα; ερχομαι."
Μια αλλη κοπελλα που γνωριζω μονο διαδυκτιακα, 2-3 αλλοι, και το μονο που ηθελα να κλεισω τα ματια μου να κοιμηθω, εχω εβδομαδες να ξεκουραστω, αλλα παντα στην ζωη μου,η στεναχωρια με εκανε να θελω να αποτραβηχτω μεσω του υπνου.
Και εκει που μιλουσα φυσιολογικα στο τηλεφωνο αρχισα να κλαιω. Και απορουσα με τον εαυτο μου.
Τοσο πολυ με πειραζει? Τοσο πολυ? μα δεν ειναι λογικο.

Και δεν ηταν.
Κοιμηθηκα.
Ο Νικος διπλα μου με ειχε αγκαλια και περιμενε να παει 8 μιση για να με ξυπνησει.
Τον ειδα στον υπνο μου, αλλα οταν ξυπνησα ειχε φυγει αυτη η αγωνια ο πονος στο στομαχι η τραγωδια, και ολο αυτο το υπερβολικο.
Ευτυχως.
Ενιωσα ντροπη. Σκεφτηκα να του στειλω ενα μνμα να του πω οτι "χιλια συγγνωμη για ολη την ανακατωσουρα, για το πως το χειριστικα" αλλα θα φαινοταν σαν δικαιολογια να μιλησουμε και αποφασισα οτι θα μου δινοταν καποια στιγμη στο μελλον η ευκαιρια να του το πω.
Δεν ξερω γιατι τα πραγματα τα ειδα τοσο δραματικα πριν και αν εφταιγε η ελλειψη υπνου η αν εγω ειμαι τοσο παρορμητικη.
Σκεφτηκα οτι καλυτερα που το εκανα, γιατι η γνωση οτι ολο αυτο πρπει να τον ξενερωσε/κουρασε, οσο και να με πληγωνει, οσο ναναι με κραταει απο το να τον ενοχλησω.

Σηκωθηκα, εφαγα.
Εγραψα λιγο καποια μαιλ και ετοιμαζομαι να βγω.
Μαζευτηκε κοσμος γυρω μου να με βγαλει και ειμαι ευγνωμων που σε καθε μου κριση, απλωνω τα χερια και βρισκω. Χερια ποδια κεφαλια, χαμογελα, αγαπη. Ασχετα αν στο μυαλο τους μπορει να βρισκουν την αιτια χαζη, ειδανε οτι για μενα η αιτια ηταν σημαντικη και ως τετοια αντεδρασα, ως τετοια ηταν και η θλιψη μου εκεινη την ωρα.
Δεν αγοραζω επιτηδες μοναδες, γιατι δεν θελω να μπω στον πειρασμο να γραψω καποιο μνμα αργα το βραδυ.
Χασμουρηθηκα και το χερι μου εχει ακομα την μυρωδια του.
Προσπερναω.
Παω να πλυνω τα χερια μου.


Δεν θελω αλλα θα το κανω.
Με κοιταζω στο καθρεφτη. Ειναι η πρωτη φορα στην ζωη μου που εκανα κατι τετοιο.
Το εκανα πολυ αγαρμπα, πολυ το πετσοκοψα και το τραβηξα, αλλα ειμαι περηφανη που πρωτη φορα, ενω ελιωνα απο ποθο, παθος whatever, επιβληθηκα και τραβηξα τον διακοπτη.
Η σκεψη του να δω τον αλλον να απομακρυνεται σιγα σιγα απο μενα οσο εγω ερχομουν πιο κοντα, ηταν ο χειροτερος εφιαλτης μου.
Τον εχω ζησει στο παρελθον. Το μαθημα που ειχα βγαλει απο ολο αυτο ηταν οτι μολις δω 2-3 φορες οτι υπαρχει ανισσοροπια στο πως νιωθει ο ενας για τον αλλον, να φυγω, φυγω, φυγω, οσο και να με πονεσει, οσο και να λεει το μυαλο μου οτι "λιγο ακομα", οτι ειναι υπεροχος, για να μου μεινει κατι απο τον εαυτο μου να με στηριξει, την ωρα που θα ποναω.
Και τελικα it works.
Νιωθω πολυ καλυτερα.
Ο εαυτος μου εκανε καταληψη στις σκεψεις μου, εκει που υπο αλλες συνθηκες θα σκεφτομουν εκεινον, αν του λειπω κλπ.
Μου δινεται η ευκαιρια να ξαναβρω τις ισσοροπιες μου.



Παρ αυτα,
Μου πηρε 35 χρονια να γνωρισω καποιον που δεν ειναι καφρος.
Κραταω αυτο.
Πολυ σφιχτα.

2 comments:

Pepito said...

Λιλι γεια σου. Διαβαζω εδω και κανα μηνα το ποστακι σου που ξαφνικα μια μερα ανοιξε στον υπολογιστη μιας φιλης μου. Ομολογω οτι τα πρωτα κειμενα που διαβασα ηταν ακρως τρελα και περιεργα, σαν και αυτα που ζω κ θελω να ζω στη ζωη μου. Με ξαφνιασε το γεγονος οτι υπαρχουν οντως καπου εκει εξω γυναικες που εχουν μυαλο. Και οταν λεω μυαλο, εννοω οτι οταν λενε κατι το λενε επειδη το εχουν σκεφτει. Ξερουνε τι θελουνε και πως θα το πετυχουνε. Τεσπα, να μην σε πρηζω κ αλλο. Απλα να ξερεις πως συνεχισε ετσι και ριχνε μια πινελια τρελας σε αυτον τον γυναικειο κοσμο που εμας τους αντρες μας τρελαινει καθε μερα που περναει. Ανυπομονω σε αλλα αμετρητα ποστ, και οπου μπορω, θα προσπαθω να βαζω και εγω μια πινελια της δικιας μου τρελας!
Keep Going Girl!

eleni said...

ασχετο, αλλα πρεπει, πρεπει να γκρινιαξω καπου! Εξαλλου εχεις παρεα μεγαλη. Oσο και να σε πρηξω, θα σε παρηγορησουν...

Ειναι Σαββατο βραδυ - ουπς! ηταν Σαββατο βραδυ, παμε για Κυριακη και εγω ειμαι γραφειο!!! Και τα εχω παρει αφανταστα! Γιατι το ζωον το αφεντικο μου θυμηθηκε Παρασκευη 17:45, οτι ενα report που λαμβανει καθε 3μηνο, τωρα το θελει αλλιως και το θελει μεχρι Δευτερα πρωι! Και παει γαμηθηκε το ΣΚ και το συμπαν ολοκληρο μαζι του!
Και σαν να μην εφτανε το χαλι μου , καθομαι και περιμενω και τον Χριστακη να τελειωσει το παχνιδι του στο playstation να ερθει να με παρει! Για τ'ονομα! Τι κολημα τραβανε οι αντρες με το λεβγιε! Αν δεν παιζουν το πουλι τους παιζουν playstation!
Ξεχαστηκε λεει! Α! και το καλυτερο, απορει κιολας το βλαμενο που ειμαι θυμωμενη! Γιατι? Γιατι κλανει το γατι! Ζωον! Αχ, θεε μου! IQ, ραδικιου, αυτο το παιδι...

Κι εσυ... μ'εχεις τελειως μπερδεψει με ολα αυτα τα ονοματα. ΟΚ. Ερωτευμενη εισαι, το επιασα. Αλλα με ποιον???? Anyway, δικο σου θεμα, αλλα μ'έχεις μπερδεψει.

Παντως ειναι ευχαριστο να γνωριζεις αλλον ενα που ο ερωτας τον βαραει με βαριοπουλα, αντι με βελακι. Γιατι εγω σιγουρα βαριοπουλα εφαγα. Αλλιως δεν εξηγειται τετοια μαλακινση να καθομαι ακομα εδω να περιμενω!

My first book

My first book
A funny Homebirth