Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Saturday, December 16, 2006

A ρε Σουλα, πολυ αργησε ο Κυριακος

Χτες καποια στιγμη, θυμηθηκα τον Κυριακο.
Οσοι διαβαζουν το μπλογκ ξερουν τι καουρα εχω με τον Κυριακο και γιατι, οπως μαρτυρα και το γραμμα μου προς εκεινον κατω κατω, το οποιο εβαλα με το σκεπτικο οτι "δεν ξερεις ποτε"



Πριν λιγο, ελαβα ενα μαιλ.
Απο τον Κυριακο.
















Η μου κανει πλακα ο θεος η καποιος αγνωστος.
Περασα το μαιλ απο προγραμμα, για να δω αν ηταν μουφα.
Ισχυει.
Εστειλα απαντηση οπου του ζητουσα να μου πει το αληθινο μου ονομα, και ενα τηλεφωνο.
Ειμαι εν αναμονη.








Λες;

0 comments:

My first book

My first book
A funny Homebirth