Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Wednesday, December 13, 2006

Writers block(g)

Και κει που εχω ξενερωσει τελειως με τον εαυτο μου που τον βαζω εκει εξω εκτεθειμενο, με τα πραγματα που πιανω τον εαυτο μου να κανει,- ασχετα αν το περιβαλλον ειναι φιλικο-,μπανταμπουμ, ο ρομαντικος εαυτος μου με τα αστερακια στα ματια, και πουλακια που καληδουν, τρωει μια κλωτσια και ερχομαι στα ισα μου.


Ανοιξα το μπλογκ με σκοπο να γραψω μια τηλεφωνικη συνδιαλεξη που ειχα με εναν πρωην μου, αλλα δεν μου βγαινε.
Πηγα να γραψω μια απο τις γνωστες μου αστειες ιστοριες-αναλυσεις αλλα κοιταζα τον κερσορα.


Δεν μπορω να γραψω για σεξ.
Δεν μπορω να δω την αστεια πλευρα του.
Η μαλλον δεν μπορω να γραψω γιαυτο οπως εγραφα.Υποτιμητικα, ξεπετέ, και γελοιοποιωντας το.
Αυτο το διαστημα, ειμαι μπουκωμενη with respect. :P







Καταστραφηκα.

0 comments:

My first book

My first book
A funny Homebirth