Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, January 25, 2007

Θες τελικα, να μην χωρισουμε;

Κανω την υπερβαση.Δαγκωνομαι.
Οι λογοι να χωρισουμε αρκετοι αλλα απο την αλλη, οχι καθοριστικοι και αμεσοι.
Ο κυριος λογος, η ψιλοαδιαφορια. Τα λαθη. Το μελλον.
Οι λογοι να μην χωρισουμε;
Περναμε καλα, ειμαστε ευτυχισμενοι τον περισσοτερο καιρο.
Το σεξ θεικο.
Τον αγαπαω.
Με αγαπαει.



Και η απαντηση, αρνητικη.
Η Αγαπη του, εξαφανιστηκε με μιας απο μπροστα μου και μαζι της, καθε διαθεση να το παλεψω.
"Σε πληγωσα..."






Ναι, αλλα τοσο οσο να μην μεινω μετεωρη να σε σκεφτωμαι, τοσο ωστε να θυμωσω.
Τοσο ωστε να προχωρησω.


Απο αυριο.


Σημερα, θα σε κλαψω.

2 comments:

bluesmartoula said...

Hug?

Pepito said...

Αχ ρε Λιλι.....
μερικες φορες λεω γιατι να πρεπει να ποναμε τοσο πολυ για κατι τετοια.
Απο την αλλη...λεω καλυτερα να μεινουμε μονοι μας και να ξεχασουμε τη θεληση του αλλου.
Ομορφια αν πιστευεις οτι θες να το κρατησεις...κρατα το.

Αν οχι....

Δεν ειμαι ο πλεον ειδικος να σου πω τι να κανεις. Εχω κουραστει στη ζωη μου την μιξρη εως τωρα να παλευω για κατι που δεν αξιζει και για κατι που εγω επελεξα να δωσω τα παντα και αυτη τιποτα.

Απλα μια απορια...Πως γινεται ενω θελε να χωρισετε με καποιον...να ειστε κολλημενες μαζι του?
Πως γινεται ενω λετε σε αγαπαω, σε θελω, θελω να καταληξω μαζι σου, να λετε και δε θελω να ειμαι τωρα μαζι σου?

Δυο αποριες....μαλλον χωρις απαντηση.

ΚΑλη τυχη λοιπον σου ευχομαι. Και οσο για το κλαμα....καλως ηρθες στο κλαμπ.

My first book

My first book
A funny Homebirth