Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, January 12, 2007

Demo time

Θελουν ακομα δουλεια και επιδιορθωσεις (χαμηλωμα φωνης, εξαφανιση καποιων αλαλαγμων :P-ατυχεις εμπνευσεις) αλλα παρτε τα επομενα 3 τραγουδια που εγραψα σημερα.

(G-sat, ξερω οτι θα σου αρεσουν πολυ.)


Waiting For You -Lili
Call Me When You'Re Sober- Lili
How do you keep the music playing -Lili & Angelo

9 comments:

θοδωρής said...

Δεν έχω καμία μουσική τεχνική κατάρτιση, αλλά μου άρεσε πολύ το δίδυμό σου στο "How do you keep the music playing".

Νομίζω ότι σε αυτό το είδος και ρυθμό η φωνή σου προσδίδει μια ιδιαίτερη χροιά και συναίσθημα.

take care...

Φαίη said...

Πολύ καλό το "Call me when you're sober" :)

gsatelite said...

τωρα νοιωθω σαν μουσικοκριτικος:-)
(να χαθεις..)
Eνταξει Amy Lee δεν εισαι,αλλα σιγουρα εισαι μελωδικη lili...μου αρεσε πολυ η αποδοση σου(παντως για να σε πειραξω,το γυριζες λιγο στην μπαλαντα που και που..)
Τα αλλα δυο ηταν ομορφα,πολυ ομορφα...
Gig για μπυρες ποτε; το "lithium" θα πηγαινε πολυ στην φωνη σου...
(πολυ καλη δουλεια στα back vocals του πρωτου..γουσταρω δυνατες κιθαρες παντως)
Φιλια...

Lili said...

Τζι εγω το ροκ το σιχαινομαι, οποτε το οτι ειπα το ροκ κομματι για 3η φορα -μονο- και το ειπα αξιοπρπεπεστατα (και δεν ειναι στον τονο μου) ειναι για μενα σημαντικο.
Απο την ααλλη θελω να βγαλω τα μπακινγκ βοκαλς του πρωτου!

τι ειναι το λιθιουμ?

bluesmartoula said...

Καλησπέρα. Το ντουέτο μου άρεσε πάρα πολύ γιατί έβαλες αυτό το πάθος στη φωνή σου που την κάνει ανεπανάληπτη. Και οι φωνές πολύ ταιριαστές. Από "τεχνικής" απόψεως είμαι ανίδεη, οπότε μιλάω μόνο γι΄αυτά που ακούω. No other comments. You know I think your voice is excellent!

gsatelite said...

Το lithium ειναι το καινουριο της Amy lee και ειναι ροκ μπαλαντα(ας πουμε) σε σχεση με αλλα κομματια τους.Πολυ καλα φωνητικα,που μαλλον σου πανε.
Το ροκ το σιχαινεσαι γιατι μαλλον ποτε δεν το γνωρισες,αλλα περι ορεξεως....:-)
Γιατι θελεις να βγαλεις τα back vocals του κομματιου;αυτα "δινουν" στο κομματι χαρακτηρα,και ειδικα σε τραγουδια τετοιου τυπου ειναι απαραιτητα...
Καλημερες:-))

Lili said...

"Το ροκ" το σιχαινεσαι γιατι μαλλον ποτε δεν το γνωρισες,αλλα περι ορεξεως....:-)



το ιδιο ακριβως ελεγε ενα γκει φιλος μου σε εναν στρειτ φιλος μου τις προαλλες μονο που αντι για ροκ ειπε pucho.

:P



Οπως και να εχει οι εβανεσανς, δεν μου αρεσουν, οπως δεν μαρεσουν οι κρανμπερις, οι μεταλ μπαντες, κλπ κλπ

. said...

πα΄ρολαυτά, κι επειδή εγώ έχω μια αδυναμία σ αυτό το είδος, το call me when u r sober το α΄κουσα καμιά 10ριά φορές.... υπέροχο... =)

gsatelite said...

Oκ,απο αυτην την σκοπια ειδωμενο εχεις τα δικια σου ..περι ορεξεως κολοκυθοπιτα....;p

Αντε,καλες προβες:-))

My first book

My first book
A funny Homebirth