Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, January 18, 2007

Kafriles

- Δεν μ'αρεσει ο παχυς αντρας.
-Δηλαδη;
-Δηλαδη θελω να ειναι λιγο γυμνασμενος, ειδικα τα μπρατσα να εχουν ενα σχημα, να μην θυμιζει παιδι.
-Ναι οκ αλλα εσυ δεν εισαι γυμνασμενη
-Ναι.
-Και ταχεις τα κιλα σου.
-Ναι.και;
-Οποτε πως ζητας απο τον αλλον κατι που δεν εχεις.
- Δεν το παω με ιση αναλογια με το τι διαθετω εγω.
Αν το πηγαινα ετσι θα εψαχνα και για εξυπνο (και θα γαμι*μουν πλεον του αγιου puchu)





υγ 1= pucho= γνωστος μουσικος
υγ 2= το ποστ ουδεποτε σχεση εχει με σενα, μωρο μου.
υγ 3=ξαναδιαβασε το παραπανω.

5 comments:

Χρήστος said...

Άρα να υποθέσω ότι η ηρωΐδα θέλει να γαμιέται μονίμως;

Αν είναι αληθινό πρόσωπο, το blog μου κυκλοφορεί ελευθερο.


(λολ)

Vromios said...

Υπάρχει βέβαια (το ξέρετε αλλά ας το επισημάνουμε για το φιλημαθές κοινό σας) και ανάλογο μουσικό όργανο με την αυτή ονομασία (pucho). Πνευστόν. Δηλαδή παίζεται με το στόμα. Ενίοτε όμως (σε σόλο εκτελέσεις) και με το χέρι...

Την καλησπέρα μου και καλό Σ/Κ

Alkyoni said...

άπαιχτη!!!! (αλλά αληθινή)
φιλώ σε

Lost said...

Χαχαχα, super!!! (αυτό το φετίχ με τα μπράτσα, πες στην ηρωίδα, τόχω κι εγώ)

Στοχαστης said...

Τόσο μα τόσο αληθινό...

Αν και το συναντώ προσωπικά πιο πολύ σε άντρες: "Δεν με νοιάζει κι αν ειναι χοντρος, άσχημος, τριχωτός. Την θέλω κορμάρα, ψηλή, περιποιημένη και καυλωμένη πάντα αλλά μόνο για μένα"

Προβλέπεται πολύ σφαλιάρα στο μέλλον...

My first book

My first book
A funny Homebirth