Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, February 09, 2007

Shoot me baby

Εκανα το switch στο νεο blogger.
Οχι oti to ηθελα, οχι οτι ηξερα τι εκανα, και τωρα εχω google account με ονομα που δε γουσταρω, πως το αλλαζω αυτο ουτε ξερω.
κατα τα αλλα εκανα μια μικρη βλοτα στα μπλογκς και σε γενικες γραμμες οι ιδιοι τρωγονται με οσους ξεχωριζουν.


λα πουτανα επιτελους, ποιο ειναι το προβλημα σου με τον κοσμο;
Ισως να μην ειμαι αντικειμενικη γιατι ο τυπος με ειχε λουσει/ειρωνευτει με τα φιλαρακια του πριν καιρο, τοτε που δεν ηθελα να βγω στο βιντεο που θα κυκλοφοφρουσε στο νετ, συμπτωματικα την ιδια εποχη που θα εβγαινε και το βιβλιο, αλλα δεν ειμαι αγια να ειμαι τοσο αντικειμενικη, ουτε και με ενδιαφερει να ειμαι πια.


Εγω τον μανταλενο τον παω.
Ναι τσακωνεται.
Ναι καμια φορα κατινιαζει.
και;
Δεν τον ειδα ποτε να πηγαινει στα μπλογκζ αλλονων και με επαρση να γραφει τι τον ενοχλει και τι οχι.
δεν ειδαι ποτε κακια πισω απο τα γραπτα του παρα μια στεναχωρια και ενα πεισμα με το οποιο ταυτιζομαι, στο γιατι ο κοσμος να ειναι τοσο βλαμμενος, και να προσπαθει να τον αλλαξει. Τον κοσμο του.
Υπερασπιζεται το δικαιωμα του να υπαρχει χωρις να τον πρηζουν οι χιλιοι μυριοι κομπλεξικοι που τους κρυβει τον ηλιο.
Φωτιζει ρε μαλακες, αφηστε τον λιγο να δημιουργησει.
Και συ βρε
(Α)Μανταλενα κανε αυτα που ξερεις και μην αναλωνεσαι, με ποσους πια θα αναλωθεις λες και ειναι του υψους σου;

Εχεις ταλεντο.
Μην το χαραμιζεις γραφοντας για ασημαντα πραγματα.
Που δεν ωφελουν και κανεναν αλλον.

Ξερω. Περισυ τετοια εποχη ημουν στην θεση σου, με τους ιδιους.

3 comments:

Mantalena Parianos said...

Lili,

thanx 4 the support - νομίζω ότι είναι έτσι όπως τα λες. Είμαι πολύ μαλάκας που ασχολούμαι.

Φαντάσου έναν κόσμο αχανή, τεράστιο, ένα σύμπαν από blogs - στο δικό μου μόνο έχω λυνξ από μουσικά blogs από Βραζιλία μέχρι Σκόπια, στο ράφι έχω αφήσει ανεκπλήρωτες συνεντευξούλες με ατομάκια από το myspace που μου έχουν γράψει λόγω του blog -από Δανία μέχρι... Τουρκία!- ...

κι εγώ κάθομαι κι ασχολούμαι με ό,τι και όποιον τέλος πάντων ασχολούμαι.

Ε, αν αυτοί είναι μια φορά, εγώ δεν είμαι 100 φορές μαλακισμένη;

PS
Το blog είναι της Μανταλένας όχι του Μανταλένου.
Είμαι σίγουρη ότι ο τύπος δεν θα είχε κανένα πρόβλημα να υιοθετήσει αυτό το nick αν το ήθελε.

:)

Lili said...

Που να δεις που συνεχεια σε φωναζω μαριαλενα και μετα το σβυνω. (θα μου ξεφυγει κανενα καμια ωρα.)
ποιος τυπος;
γιου λοστ μι.


Κατ τα αλλα δεν ειναι σαπορτ, ειναι το πως τα βλεπω και ειναι σχετο με το οτι σε συμπαθω.
θα τα εγραφα ακομα κιαν μου ησουν αδιαφορη, αλλα το γεγονος οτι δεν μου εισαι, λεει πολλα.

γιατι ως γνωστον,αν καταφερνεις να απασχολεις μια εγωκεντρικη ταλαντουχα υπεροχη δημιουργικη γυναικα σαν και μενα, τοτε κατι αξιζεις και συ.


:P

Αλλωστε, it takes one to know one.
καλη σου μερα
(αν δε δουλευεις...ελα)

SilentSoul said...

Συμφωνω και επαυξανω...:)

My first book

My first book
A funny Homebirth