Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, February 09, 2007

Που παω με 1300 τραγουδια?

Σημερα εχω το καραοκε μου και περιμενω τα χειροτερα, απο το να μην ερθει κοσμος μεχρι να μην ειναι ετοιμη η εξεδρα(αντε να παρουσιασω 1,50 μετρο γυναικα, θα ακουγεται μια φωνη που βγαινει απο το πουθενα.
Το αφεντικο τελειως αλλη ιδιοσυγκρασια με μενα τα φηνει ολα τελευταια στιγμη και αυτο εμενα με αγχωνει με αποτελεσμα να αγχωνεται αυτος με το αγχος μου και να μουχει πεταξει μια δυο μπηχτες ωσπου χτες τον εβαλα κατω και του μιλησα.
"ειμαστε υποτιθεται ατο ιδιο στρατοπεδο. Αν δεν θες να το κανουμε πες το τωρα. Αν θες ομως, θελω την υποστηριξη σου και την βοηθεια σου να κανω αυτο που σου υποσχεθηκα οτι μπορω να κανω. Αλλα χρειαζομαι την σωστη ψυχολογια. "
και εξεδρα
Η εστω 15 ποντο παπουτσι.

να βλεπω τον κοσμο απο ψηλααααα



Μπορω να κανω ανετα τον καραγκιοζη, και να κανω τους αλλους να περνανε καλα. Το κανω εδω και 2 χρονια απο το μπλογκ, το κανω τζαμπε στις παρεες μου.
Αλλα πρεπει να εχω κεφια και να νιωθω αγαπητη, η εστω οτι δεν ηρθε ο αλλος να μου πρηξει τ αρχιδια και με περιμενει στη γωνια.


Ειπα γωνια και σκεφτηκα τις μοιρες. Χτες εκανα μια συναστρια σε ενα προγραμματακι WOW λεγεται,-οχι καμια σχεση με το παιχνιδι- και επαθα πλακα.
Πρωτ απολα μου εβγαλε ολα οσα ενιωθα ενστικτωδως για την συνεργασια μου με τον Αγγελο. Τοσα χρονια δεν ενιωσα ποτε την επιθυμια να συνεργαστω με καποιον ομως με τουτον εδω, απο την αρχη ενιωθα οτι και οι δυο θα ωφελουμασταν.
Ε, το γαμημενο το chart πανω κατω αυτο ελεγε.
δεν κοιταξα τα ερωτικα ασπεκτς αλλα θα το κανω αργοτερα.


Μετα εκανα 2-3 αλλες συναστριες.
Εμενα και τον πρωην μου ας πουμε
Εκει γελασε και το παρδαλο κατσικι.
Εμενα και τον κυρι
ακομα λιγοτερη αρμονια.
καθησα να διαβασω

Και θυμηθηκα ολα αυτα που με τρελλαινανε, την κριτικη, τη διαφορα, ολα οσα ηταν η αιτια να σκοτωνομαστε και να ποναμε ενω αγαπιομασταν πολυ.
Θα του το στειλω σημερα, να ξενερωσουμε παρεα.



Κατεβαστε το , ειναι πολυ καλο.

3 comments:

Natalia said...

αν μας πεις κιόλας από που να το κατεβάσουμε...
thanks και φιλάκια
(η γνωστή Ναταλία είμαι... υποθέτω δεν το έχεις καταλάβει. με το "if the truth hurts prepare for pain")

Lili said...

Κιομως..μου περασε απο το μυαλο.

πανε google, pata wow kai tha sto vgalei.



thartheis to vrady?

Natalia said...

γλυκιά μου, δυστυχώς τώρα που διαβάζω την απάντησή σου είναι ήδη σάββατο βράδυ και το πάρτυ σας έχει τελειώσει...
ασ' τα να πανε, έχω λιώσει στην κούραση και το τρέξιμο αυτές τις μέρες...
some other time maybe...
πιο ξεκούραστη και με καλύτερη διάθεση. φιλιά!!!

υ.γ. ελπίζω να το διασκεδάσατε!

My first book

My first book
A funny Homebirth