Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Saturday, February 10, 2007

Οταν το παιζεις βισση να θυμασαι να βαφεις μια ελια στην μουρη

Και παω χτες στην δουλεια, χωρις προβα τζενεραλε με ενα αγχος να λιωνει οσο περνουσε η ωρα-τι μπορουσα να κανω τωρα;-
και φυσικα δεν ειχα εξεδρα.
το αφεντικο με κοιταζε απο τα 2 μετρα υψους του
" μα τι την χρειαζεσαι επιτελους;"
Ευκολο να το λες εσυ αυτο μεγαλε ε;
Τα νευρα μου

Μα γιατι δεν καταλαβαινει κανεις σ' αυτην την δουλεια (και εννοω την εννοια γενικα) οτι δεν πουλαμε ποτο, δεν πουλαμε τραγουδια, αυτα μπορει να τα κανει και ο αλλος σπιτι του, να παρει το Τζονι, πεντε φιλους και να βαλει ενα προγραμματακι στο πισι η ντιβιβντι.
Πουλαμε ψευδαισθηση, ειδικα στο καραοκε.
Ο αλλος για 3 λεπτα , τυφλωνεται απο τα φωτα στα ματια του, βλεπει φατσες απο κατω του που θα τον χειροκροτησουν ειτε για την καλη φωνη του ειτε για τα αστεια του, και νιωθει διασκεδαστης, ερμηνευτης.

Αν ειναι να τα κανουμε ολα χυμα, τοτε τι την θες την παρουσιαστρια?Το κανονι; Τον ντιτζει; Βαλε το σι ντι να παιζει και κανε χαβαλε με φιλους.
Ειμαι υπερ του χυμα, ημουν απο τις πρωτες που το εκανε στην τιβι μαλιστα -καποτε επι εποχης Νωε- τοτε που ολοι μιλουσαν σαν να χουν καταπιει κολλα για κολλαρα, αλλα το επιτηδευμενο χυμα.
Οπου πισω υπαρχει οργανωση, και το χυμα που δεν προσβαλλει, το χυμα που δειχνει ενδιαφερον για τον πελατη, οτι το σκεφτηκες, το δουλεψες και τωρα εισαι ΑΝΕΤΟΣ.

Ασε που οι κολλημενοι καραοκιστες εχουν συνηθισει να ανεβαινουν σε σκηνη και δεν ξεκολλανε απο κει για να τραγουδανε αναμεσα σε καναπεδες.
Ασε που εγω ειμαι εναμιση μετρο και δεν μπορω να λεω τα δικα μου κοιτωντας ψηλα, ειναι θεμα ψυχολογιας.


Δε θα σκαγα ομως,ειχα αποφασισει να βγαλω μποτες και να ανεβω σε καναπε.
Χυμα? χυμα, τι να κανω...
Τελικα βρεθηκανε 3 ξυλινα τραπεζακια που κολλησαμε με ταινια και ειχα την εξεδρα μου.

α ρε Ελλαδα, ποτε δεν πεθαινεις.


Ξεκινησα με παρωδια της βισση, να τους ζεστανω και ο Αγγελος μπηκε στη θεση του Dj για να του δειξει τι να κανει.
Τελικα καταληξε να βγαλει ολο το προγραμμα και δεν τραγουδησε παρα ελαχιστα.
Η δουλεια που εβγαλε και αυτα που εκανε με τρελλανανε. Εγραψε αλφαβητικα τις λιστες, κουραστηκε.. αποφασισα οτι θα του εδινα τα λεφτα μου, του αξιζανε.
Τελικα πηρα εξτρα.
Και τα μοιραστηκα μαζι του.


Ο περισσοτερος κοσμος που περιμενα δεν ηρθε, για μερικους το περιμενα και καλυτερα τελικα, θα μου ειχαν χαλασει την διαθεση. Ηρθε ομως κοσμος που γουσταρα. Ο Αντρεας ενας ηθοποιος φιλος μου με κατι γλυκυτατες κοπελιτσες, οι κολλητοι μου ο Νικ και η Μαριαννα ( η οποια μου κουβαλαει κατι περιεργα ουφο τελευταια, πρεπει να της βρω καποιον),Μια παρεα του Αγγελου, ενα ζευγαρι (την γυναικα ξερω και θεωρω φιλη, καλοπροαιρετη δυναμικη και γαμω τα ατομα),ενα ιντερνετικο φιλο που κερδισε το μπουκαλι χειροτερης φωνης (α ρε κλιμι) και αλλοι πολλοι που δεν θυμαμαι τωρα.

Το μαγαζι γεμισε με γελαστα προσωπα, που χορευανε, τραγουδουσανε, γελαγανε.
Και περασαμε ωραια, μου ειπαν ολοι οτι κανανε κεφι, αλλα δεν ξερω αν το ειπανε επειδη ειναι φιλοι μου, και γω δεν "διασκεδαζα", δουλευα, δεν εχω αντικειμενικη αποψη.

Το κακο ειναι οτι εκανε λιγο κοιλια το προγραμμα (απειρια στα μηχανηματα, κολλησε και το μυαλο μου 2-3 φορες),δεν γελασανε οσο θα ηθελα, αλλα σε γενικες γραμμες, πηγε καλα, αφου αποφασισαμε να το συνεχισουμε.
Και οπου βγει.
και θα χω και εξεδρα :D
( τον κερδισα, με εμπιστευεται, του αρεσα, πιστευει οτι αξιζει τον κοπο, παρτε το οπως θελετε, η κινηση αυτη συν τα λεφτα εξτρα με ζεσατανανε. Μπορει να γκρινιαζει, αλλα ειναι τελικα ωραιος τυπος. Κι ας του ηπια ολο το λικερ :P)
Οποτε.. την αλλη Παρασκευη, καραοκε Παρτυ.
Οποιος θελει, στελνει μαιλ η βαζει σχολιο εδω.

5 comments:

diastimata said...

Από τη μια γουστάρω, από την άλλη ζηλεύω. Γουστάρω την κατάσταση και ζηλεύω που ζω 450 χιλιόμετρα βορειότερα και δεν μπορώ να έρθω κι εγώ. Και το κακό είναι ότι στη φραπεδούπολη δεν έχουμε τέτοια μαγαζιά -ή δεν τα ξέρω εγώ...

yannis said...

Καλά βρε Λιλάκι , έχεις την εντύπωση οτι μπορείς να το κάνεις αυτό κάθε εβδομάδα; ειδικά με τους ίδιους "συντελεστές-αηδόνια" ;
Βρε μπας και έγινε η Ελλάδα Ιαπωνία και δεν το πήρα είδηση;

Lili said...

Yannis
μαλλον δεν εχεις παρει πρεφα τι γινεται.
Το καραοκε ειναι κολλημα και υπαρχει ολοκληρη ομαδα ανθρωπων που μετακινουνται στα μαγαζια, και γιαυτο προσπαθουμε να μην συμπεσουμε με τις υπολοιπες μερες που τοχουν οι αλλοι, και να δινουμε εξισου καλο, αν οχι καλυτερο καραοκε :P

Τπαρχουν πολλα ταλεντα και πολλοι θελουν να ειναι εστω για λιγο σταρ.
Αυτο ειναι κατι που ειναι φυσικολογικο λογω των προτυπων που εχουμε. Τα πιτσιρικια μεγαλωνουν θαυμαζοντας τον Μπραντ,την Μπιγιονσε, την Βανδη, οχι υον Δουμα, τον Ντοστογιεφσκι η την Κιουρι.

Αυτο ειναι κατι που το ηξερα το 92 οταν ειχα εκπομπη με ταλεντα στην τιβι και ειχαν την ευκαιρια να δειξουν τι καλα που χορευαν και μιμονταν τον αγαπημενο τους καλλιτεχνη. 15 χρονια μετα, ποσες εκπομπες για ταλεντα εχουμε?


Ναι, νομιζω οτι μπορω να το κανω καθε εβδομαδα.
:D
Αρκει να συνεχισω να βρισκω αστεια να τους λεω καθε φορα (τρομαρα μου το -και καλα- stand up comedy με μαρανε)


diasthmata, βρες δουλειες να κανεις και κατεβα Αθηνα:P

gsatelite said...

Χαιρομαι που σου βγηκε καλα,και λυπαμαι που δεν μπορεσα να ερθω.Ετρεχα ολη την εβδομαδα να "βγαλω" το παρτυ της μικρης,so, την Παρασκευη ,απλα ημουν πτωμα...
Δεν ξαναυποσχομαι τπτ..αν μπορεσω για Παρασκευη θα σου στειλω mail
..Παντα τετοια,καλη συνεχεια ,καλη δυναμη,φιλια...

Anonymous said...

Κι εγώ που το είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου και δεν πήγα τι κατάλαβα?? Και το ήθελα τόσο... Την Παρασκευή ξανά λοιπόν.. Ας το ξανα-υποσχεθώ, μπας και πετύχει!
Λίλυ να είσαι καλά!

My first book

My first book
A funny Homebirth