Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Tuesday, March 20, 2007

Πως να κανεις στοματικο ερωτα σε μια γυναικα

Ξερω οτι εχω ξαναγραψει παλιοτερα για το θεμα, ισως και εδω, αλλα ειναι ανεξαντλητο.

Δεν ξερω τι ξερετε εσεις, αλλα επειδη εμενα πολλα εχουν δει τα ματακια μου, ειπα να δωσω τα φωτα μου μπας και δουνε και οι φιλεναδες μου μια ασπρη μερα.(γιατι εγω δεν μπορω να πω οτι εχω παραπονο, η αληθεια να λεγεται)

Σιγουρα δεν ξεκινατε με μια εκφραση σιχαμαρας αν η δεσποινις δεν ειναι οπαδος του ξυρισματος(τελειιως γουλι και ετσι), ουτε βγαζετε την γλωσσα οσο πιο μακρυα μπορειτε ενω ταυτοχρονα μενετε στην πανω, και στεγνη περιοχη.






Κακα τα ψεμματα τα απαλα χειλη δεν κανουν και πολυ δουλεια, το ολο θεμα ειναι η προθυμια και η "ορεξη" του αλλου να μας φαει.
Οπως πολυ σωστα το ονομαζουν οι αγγλοι το eat you.
Θελουμε να δουμε τον αλλον προθυμο να πεσει στα βαθια νερα, να ερεθιζεται στην θεα και στην αφη της λιμνης και να θελει πραγματικα να μεινει ΕΚΕΙ.
Τελεία.
Και αυτο γιατι πολλες γυναικες νιωθουν απιστευτη ανασφαλεια οσον αφορα τα γεννητικα τους οργανα. Αντιθετως με τον αντρα που τα εχει εξω φανερα στον καθαρο αερα, της γυναικας ειναι κρυφα και διπλωμενα και αυτη η αισθηση, (συν 1002 κοινωνικοικοανθρωπινοι που εχουν συνδεσει στο μ*νι την αγιοσυνη και την καταρα του συμπαντος,) κανει την γυναικα ανασφαλη και την πραξη, την υψιστη αποδοχη της ως ερωτικη συντροφο.


Πολλες ανησυχουν για μυρωδια η γευση, κατι που αλλαζει με την διατροφη (πιες ανανα 10 μερες και ελα πες μου μετα για γευση), αλλα μπορουν-οι πιο θαρραλεες - να δοκιμασουν τον εαυτο τους διακριτικα πριν. Αυτη η πρακτικη θα τους αυξησει την αυτοπεποιθηση και θα εξοικοιωθουν με το σωμα τους.
Απο αποψη τεχνικης τωρα παιδες, να επιστησω οτι οι κυκλικες κινησεις ειναι παντα μια καλη ιδεα αλλα καλο θα ηταν να σεβαστειτε την "φορα", οπως και με το χαδι στο χερι. Αν η γυναικα εχει συνηθισει την φορα του ρολογιου και σεις μου πατε αντιστροφα, δεν θα επιτευξετε το πολυποθητο αποτελεσμα σημερα.
Να επιμενετε οτι δεν κουραστηκατε ακομα και αν τα χειλη σας εχουν γινει τουμπανο.
Να δοκιμασετε διαφορους τροπους, πανω κατω με χειλια κλειστα(δικα της), στο πλαι με χειλια τεντωμενα ανοιχτα (παλι για τα δικα της μιλαω),την γλωσσα μεσα της, και αφουγκραστειτε. Αναπνεει βαθια? Βογκαει? Κοιταει Λοστ?


Καλα τα βογκητα, σας δειχνει τι της αρεσει και σας εμψυχωνει, σας δινει κουραγιο, αλλα αν ααρχισει να κουνιεται ρυθμικα και να ειναι "χαμενη" τοτε βρηκατε το κουμπι. Δεν σταματατε ρυθμο που να σας στραμπουληχτει η γλωσσα.
Αν καποια στιγμη σας πει "ανεβα τωρα" αρνηθειτε, δεν το εννοει, ψαρευει να δει αν μπουχτισατε, αν σας ενοχλει κλπ κλπ
Μπορειτε να βαλετε και δαχτυλα και χερια αλλα θεωρειται "νοθεια".



Γενικα ομως αν χειριστειτε την κλειτοριδα σαν ενα μικρο πεος και ρουφηξετε, πιπιλισετε , you cant go wrong
Το στομα και μονο το στομα οση ωρα χρειαστει, ειναι το καλυτερο αφροδισιακο για κεινη, γιατι ειναι γενναιωδωρο, ειναι ενδειξη σεξουαλικης εμπειριας,( και αν το κανετε καλα δεν θα φατε ποτε κερατο, εγγυημενα.- Εκτος αν ειστε πολυ μεγαλος μαλακας)
Δεν τραβιεστε μακρυα αν τελειωσει(δεν φτυνει σαν το δικο σας, κουλαρετε), αλλωστε αν το κανατε σωστα θα πρεπει να εισασταν καπου πιο ψηλα απο την μεση της κλειτοριδας.
Απο αποψη ασφαλειας τωρα, κανονικα θα επρεπε να το κανετε με γυναικειο προφυλακτικο η κατι σαν σελοφαν αλλα ας μην πιασω αυτο το ανεκδοτο καλυτερα.
Αν εχετε ομως ουλιτιδα, σκασμενα χειλη η μικρο αμυχες, μην ειστε μαλακες ρε, keep your tongue in your mouth και γαμιεστε αλλο βραδυ.

Τελος να διευκρινησω οτι μετα η κοπελλα θα σας φιλησει, ειναι ενδειξη οτι δεν σιχαινεται το σωμα της και σας λεει ετσι "ευχαριστω ζουζουνι μου".
Το ιδιο περιμενει απο σας οταν βρισκεται στην αναλογη θεση, αλλα αυτη η αναλυση θα γινει αλλη μερα.

33 comments:

Anonymous said...

Αν την ωρα που την γλυφεις κοιμαται τι σημαινει? :P

an205 said...

Και οι φράουλες για καμιά βδομάδα δίνουν άλλη γεύση.
Συμφωνώ σε ότι αφορά την ανασφάλεια, ξέρεις πόσες φορές δυσκολεύτηκα να πείσω την σύντροφο μου (την οποιαδήποτε)για να καταφέρω να κάνω βουτιά στην λίμνη της...

Anonymous said...

Ρε Lili έγραψες πάλι!! Πώς γίνεται ρε γαμώτο, να περιγράφεις όλα τα πράγματα, από τα πιο αστεία μέχρι τα πιο σοβαρά, τόσο accurately?

. said...

nick μάλλον ότι νύσταζε και την ηρέμησες (το έχω πάθει =ΡΡ).

ωραίο θέμα, εφόσον (αντιθέτως με τις πίπες), σ αυτό οι περισσότεροι έχουν "ταμπού", ή... ασχετο΄συνη.

gsatelite said...

Ουαου!!!
Οδηγιες προς ναυτιλομενους απο ναυτιλομενη:-))
Να προσθεσω παντως οτι αν ξεπεραστει το θεμα του "θαμνου",τα υπολοιπα ειναι pure fun,επισης η γλωσσα εχει τους πιο δυνατους μυες στο σωμα..με ο,τι αυτο συνεπαγεται για το αντιπαλο δεος..(απαραιτητη σταση πριν το τελικο αποτελεσμα λοιπον)
Αντε,καλες...γρανιτες(χιχι...)
lili εγραψες παλι

Alitovios said...

Μιας και σε διαβάζουν τόσες πολλές γυναίκες δεν γράφεις κι έναν οδηγό για πίπες μπας και δούμε άσπρη μέρα;

Lili said...

α) χαιρομαι που πιστευεις οτι πρπει να παιρνω καλε και οτι δεν θα σας ρο ξεριζωνα
β) χαιρομαι που αναγνωτιζετε το γυναικειο προφιλ του μπλογκ
γ) οι αντρες φτιαχνεστε πολυ ευκολα και σε γενικες γραμμες τελιωνετε ακομα και αν δεν σας μοιαζει η αλλη, γενικως δεν υπαρχει πρακτικη δυσκολια οποτε δινω περισσοτερη εμφαση στην γυναικα γιατι μισο αστεια-μισο σοβαρα, πολλες γυναικες δεν τολμανε να πουνε τιποτα
δ) χαρη πλακας μπορει να το κανω καποια στιγμη
;)

. said...

αλητόβιε δε νομίζεις ότι αυτό θα έπρεπε να το γράψει άντρας;;;

SykoFantiS_Bastoyni said...

Βρε τι έγινε το σχόλιό μου που έλεγα για την τέχνη την καλή.

Λιλι μου ελπίζω να μην σε ενόχλησε που είχα βάλει το λινκ....

http://sykofantis-bastoyni.pblogs.gr/2007/03/pagkosmia-hmera-gynaikas-kai-aidoioleihias.html

Lili said...

Για να ειμαι ειλικρινης συκοφαντη, ηξερα οτι θαχες βαλει λινκ για το μπλογκ σου πριν καν ανοιξω το μηνυμα σου.




Απλα δεν συμφωνω πλεον με κατι τετοιο, ειδικα οταν γινεται συστηματικα.


Ελπιζω να μην το παρεις προσωπικα, πραγματικα.

fevis said...

Με κάλυψες απολύτως...Μπορώ να σου πω μάλιστα πως όσο απίστευτο και αν σου ακούγεται οι νεότεροι άντρες, κάτω των 30 εννοώ (για να μην σου πω κάτω των 27), έχουν ένα θέμα με το συγκεκριμμένο ζήτημα.... Δεν ξέρω αν είναι πιο παρτάληδες ή πιο πουριτανοί, όμως σπάνια το κάνουν... ( Αντιθέτως τρελαίνονται για πίπες).. Παράξενο δεν είναι?

Lili said...

εγω δεν εχω τετοια εμπειρια, τουναντιον μαλιστα (για τους κατω των 27) τους βρισκω προθυμους -ειτε για να δοκιμασουν, ειτε γιατι τους αρεσει- και πολυ καλους :P

οσο για τις πιπες...ποιος στραβος δεν θελει το φως του, ανεξαρτητου ηλικιας;

Anonymous said...

#1 The Menthol Marinade

This technique really packs a huge payoff for very little prep work. Some women claim that different cough drops provide varying degrees of stimulation. It seems to be purely a matter of personal preference, so don’t be afraid to experiment with a variety of brands and flavors.

Here’s What You Need:

One mentholated cough drop, any flavor.

Here’s How You Do It:


Get your woman naked. Unwrap the cough drop and put it in your mouth. You need to give it a couple of minutes to partially dissolve; so use this time to pepper her belly, bikini line and inner thighs with little kisses. Swirl the cough drop around in your mouth, making sure to rub the tip of your tongue against it. Now, keeping the cough drop in your mouth, gently begin to lick around the vagina, paying special attention to the clitoris. In a few moments your woman will begin to feel both the hot and cool sensation of the menthol penetrating her body. For added stimulation, pause every minute or so and gently blow on the clitoris (the air reactivates the cooling properties of the menthol and provides a sensation most women find immensely pleasurable). Women all over the world have gone absolutely crazy for this little ditty. Done properly, it will have her yodeling, “Ree-colaaaaaaaaa!”

Anonymous said...

#1 The Menthol Marinade

This technique really packs a huge payoff for very little prep work. Some women claim that different cough drops provide varying degrees of stimulation. It seems to be purely a matter of personal preference, so don’t be afraid to experiment with a variety of brands and flavors.

Here’s What You Need:

One mentholated cough drop, any flavor.

Here’s How You Do It:


Get your woman naked. Unwrap the cough drop and put it in your mouth. You need to give it a couple of minutes to partially dissolve; so use this time to pepper her belly, bikini line and inner thighs with little kisses. Swirl the cough drop around in your mouth, making sure to rub the tip of your tongue against it. Now, keeping the cough drop in your mouth, gently begin to lick around the vagina, paying special attention to the clitoris. In a few moments your woman will begin to feel both the hot and cool sensation of the menthol penetrating her body. For added stimulation, pause every minute or so and gently blow on the clitoris (the air reactivates the cooling properties of the menthol and provides a sensation most women find immensely pleasurable). Women all over the world have gone absolutely crazy for this little ditty. Done properly, it will have her yodeling, “Ree-colaaaaaaaaa!”

Goldbird said...

Ψάχνω στο χάρτη την Αιδοιοπία....Έτσι και τη βρω, έφυγα μεταναστης με τα χείλια!!!

Georgios_K said...

Δυστυχώς κάποιες από εσάς δεν προσέχουν τόσο την αίσθηση (κοριτσια μονο το κερι είναι σίγουρη λυση) την μυρωδια ( σχολαστικό μπανάκι! )
Οπότε SORRY αλλά αν δεν μ'αρέσει αυτό που βλέπω/μυρίζω δε θα το κανω και με όρεξη άρα δε θα το κάνω και καλά.Επίσης δε θα μπορέσεις να της το πεις γιατί είναι κάτι πολύ προσωπικό.
Συνοψίζουμε:
1)κερί για αποτρίχωση
2)ειδικό σαπουνάκι με άρωμα κεράσι φράουλα και δε ξέρω εγώ τι(πλατεία κολωνακίου-χειροποίητα σαπούνια με γεύσεις)

Lili said...

Σεβομαι την προσωπική σου άποψη, αλλα μην έχεις την ψευδαίσθηση ότι μοιράζονται όλοι την άποψή σου-και ευτυχως.
Προσωπικά με ξενερώνει ο άντρας που σιχαινεται την συντροφό του, τον εαυτό του κλπ.
Πολλοι άντρες φτιάχνονται με την μυρωδια, την υφή, και αυτό και μόνο φτιάχνει την γυναίκα.

Πολλες γυναικες σιχάινονται το ανδρικό όργανο και το σπέρμα( θυμιζει λίγο μύξα) και άλλες καβλωνουν με την ιδέα να τελειώσει ο συντροφός τους στο στόμα τους.

Εν σύνοψη λοιπόν
α) να κάνεις αποτρίχωση με κερί εσύ για να δεις την γλύκα ( η να αφήσουμε την τριχα, δεν χρειαζεται αν είμστε σαν οχτάχρονα)
β) σαπουνάκι με κεράσι φράουλα, χειρόποιητα δεν ευπάρχουν,όλα ξηράινουν τον κόλπο.

γ) αν είναι να κάνουμε όλα αυτα για να μας δεχτει ο άλλος (που το θέμα μας εκει είναι, στην αποδοχη), άστο καλύτερα, προτιμώ να πάιξω wow.

Georgios_K said...

Lili μου επικριτικοτατο το υφος σου,φυσικα και οταν γραφω εγω εκθετω την ΔΙΚΗ ΜΟΥ προσωπικη αποψη.Δεν ειμαι επισημος αντιπροσωπος καμιας μη κυβερνητικης οργανωσης που εχει ως στοχο να εξαφανισει την τριχα απ τις γυναικες χεχε (ωραια ιδεα ομως!)

Παρολα αυτα μην ξεχνας πως αν δεν κανεις εσυ αυτα που πρεπει , τοτε (σιγουρα) θα βρεθει καποια αλλη που να τα κανει.Αν καπου ο ανταγωνισμος γινεται εντονοτερος ειναι μεταξυ του δικου σας φυλου κι οχι του δικου μας οπως πολυ καλα θα γνωριζεις ηδη.

Η αποδοχη ειναι σιγουρα μια πολυ σημαντικη εννοια αλλα οπως κι εγω δεν εχω απαιτηση απ την κοπελα μου να μου κανει στοματικο αν δεν εχω περιορισει λιγο τις τριχες κ δεν εχω κανει ενα ψιλο-σχολαστικο μπανακι πιο πριν ετσι περιμενω κι απ αυτην κατι αντιστοιχο.

Θες να σου πω και τα στατιστικα συμπερασματα που εχω βγαλει απ τις οποιες σχεσεις ειχα? Οσες ανηκαν στην κατηγορια "ωχου δε βαριεσαι αμα ειναι να κανω ολα αυτα ας παιξω games να με δεχτει οπως ειμαι" φτασανε 28 κ 30 χρονων κ ακομα σχεση της προκοπης..δεν εκαναν.

Μπορουμε να εχουμε την προσδοκια ο αλλος να μας δεχτει χωρις εμεις ν αλλαξουμε ουτε 1% αυτο που ειμαστε αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχουν τετοιοι/ες (μαλακες).

Βεβαια υπαρχει απλα το ενδεχομενο να τη βρισκεις με τη βρωμια.Γουστα ειν αυτα.Ρωτα και τον αλλον ομως.Ξερεις , χρειαζονται δυο γι αυτην την ιστορια.

Φιλικα

Lili said...

δηλαδη αν δεν μου αρεσει να ξυριζομαι η να ταχω με ενα τυπο που με βλεπει αντικαταστησιμη αν δεν του κανω τα βιτσια η τα χατηρια, θα πει οτι ειμαι βρωμιαρα? Lol.

Δεν θα μπω στο τριπακι της ανσφαλειεας κα ειλικρινα βρισω οτι σκεφτεσαι λιγο like a jerk αλλα εφοσον δεν ταιριαζουν τα γουστα μας (τον αντρα τον θελω λιγο μπρουταλ στο κρεββατι και οχι φλωρο), δεν βλεπω που ειναι το προβλημα :)

Φυσικα παντα φιλικα.

Georgios_K said...

Τους χαρακτηρισμούς στους επιστρέφω.
Φαίνεται αλλωστε απ οσα διάβασα παραπάνω ανεχεσαι τα σχολια μονο αν ευθυγραμμίζονται με την αποψή σου.

Θα έκανα τον κόπο να σου πω δυο πραγματα περι ανασφάλιας,αλλά το να προσπαθώ να εξηγήσω πράγματα σε κοπέλα που
1) παίζει World of Warcraft
2) προσβάλλει τους επισκέπτες του ίδιου της του blog
3) φοβάται το σαπούνι και ξυράφι

είναι μάλλον χάσιμο χρόνου.


Καλή συνέχεια.


ΥΓ: αν μετά απο 2-3 χρόνια παρ ελπίδα,δεις οτι κατι παει στραβά,επέστρεψε και ξαναδιάβασε τα προηγούμενα.Ποτέ δεν είναι αργά.

Lili said...

Το ξυραφι, ειναι δικη μου προτιμηση, οχι φοβος.
Καλυτερη μοιρα απο εναν αντρα που φοβαται το μ'νι ναι?

(οσο τα περι σαπουνιου, ασχολιαστα, οπως και ο ισχυρισμος οτι δεν βαζω σχολια που δεν συμφωνουν με την αποψη μου... η επαρση σου, η αντιληψη σου περι απολυτου αρσενικου που η γυναικα θα χασει αν δεν κανει θυσιες, η σιχαμαρα σου,το συμβουλευτικο στυλακι λες και ξερεις ποια ειμαι και τι θα κανω και τι κανω-ενω τα βρισκεις ετοιμα ολα απο το μπλογκ/ μασημενη τροφη, (και παλι δεν μπορεις να τα αφομοιωσεις), η περιφροσυνη σου στο πως επιλεγω να περναω την ωρα μου, το γεγονος οτι δεν εχεις μπλογκ, αρα δεν ανοιγεις τα χαρτια στον συνομιλητη σου, οπως και το γεγονος οτι απο 1300 ποστ εδω μεσα σχολιασες μονο ενα περι σεξ, καθιστουν ενα αρκετα αποκαλυπτικο προφιλ και θα ηταν πανευκολο να κανω 15 χαρακτηρισμους σαν τους δικους σου--------> της πουτσας)

Δεν προκειται να γαμηθουμε απ'οσο ξερω, οποτε αντε στην ευχη του θεου παιδακι μου, αντε και εχω να κανω raid σημερα. :D

Georgios_K said...

Α θα σου πω τι γίνεται.

Δεν χρειάζομαι blog . Αν νομίζω οτι έχω ψυχολογικά προβλήματα πηγαίνω στον ανάλογο γιατρό και δεν πρήζω τον κάθε άσχετο με ατελείωτα κακογραμμένα , χυδαία , γεμάτα μπινελίκια "άρθρα". Άλλωστε είμαι ΠΟΛΥ ΑΠΑΣΧΟΛΗΜΕΝΟΣ για να διατηρώ προσωπική εφημερίδα.

Επίσης παρόλο που διαφώνησα μαζί σου,δεν σε χαρακτήρισα.Εσύ που υποτίθεται είσαι και η οικοδέσποινα , βρίζεις δίχως αύριο.Φαντάζομαι αυτό ταιριάζει και με το υπόλοιπο προφιλ.Λίγο σαπούνι,πολλά μπινελίκια,World of Warcraft στα ενδιάμεσα.Τι ρομαντικό.

Και ακόμα μία συμβουλή,παρόλο που δεν σ'αρέσουν.Μην μετανιώνεις που ανοίγεις τα χαρτιά σου.Έτσι απλά δείχνεις πως έχεις πρόβλημα μ'αυτό που είσαι.Και επιβεβαιώνεις τους αρχικούς υπαινιγμούς μου.

Lili said...

Εβρισα?
Εγω?
Ελα μ'νι στον τοπο σου.:P



Επειδη εισαι πολυ απασχολημενος και παραυτα, χανεις πολυτιμο χρονο μαζι μου, ενω εγω εχω μπολικο...και γουσταρω να εχω διαμαχες πισω απο τα κακογραμμενα αρθρα μου (αυτο και αν επεσες μεσα!)...θα φανω υπερανω και σου δηλωνω οτι δεν θα
ξανα βαλω comment σου, οχι γιατι διαφωνεις και με λες... οτι σε φωτιζει ο αρακας που εχεις για εγκεφαλο, αλλα γιατι-χωρις διαθεση να ειμαι σκυλα- σε βαριεμαι και θελω απο χτες να σβυσω τα μυνηματα σου χωρις να τα διαβασω...αλλα ειπα να ειμαι ευγενικη και να σου δωσω βημα.
Και για να μην πεις οτι θελω να εχω την τελευταια κουβεντα, θα ποσταρω μια απαντηση σου ακομα, αν εχεις αναγκη να εισαι εσυ αυτος που θα το ληξει. Νταξ?

Να παω και να το ξυρισω, να σπασω και τα cd του wow,να σταματησω να γραφω αρθρα...μπας και νιωσεις δικαιωμενος και σταματησεις να μου πρηζεις τα "ουμπαλα" 3 μερες τωρα...

ουπς σορυ, εννοουσα τα αρχιδια.
:D:D:D

ΜΑΥΡΗ @ ΤΡΥΠΑ said...

Τα πιο πολλα παντως τα εχεις διαβασει απο τσοντοπεριοδικα. Δικες σου εμπειριες λιγες.Αν θελεις με γευση κερασι, φραουλα κ.λ.π φαε πιο καλα καποια γρανιτα.

Lili said...

ο μαλακας αντρας ξεχωριζει παντα απο τον ξερολισμο και την επιθετικοτητα-οσο συγκαλυμμενη και να ειναι- που βγαζει οταν μια γυναικα μιλαει για σεξ.

Τι ξερεις για τις εμπειριες μου κΟμπαρε? Πηδηχτηκαμε και μου διεφυγε η εμπειρια, η μουχεις κατσικωθει στο σβερκο να δεις τι και αν διαβαζω?
Και απο ποτε τιθεται θεμα η δικη μου εμπειρια στο κειμενο?




(μα ρε πουστη μου ποση εμβελεια εχει ο μαλακομαγνητης?)

ΜΑΥΡΗ @ ΤΡΥΠΑ said...

μουχεις (μουνι και χυνεις). Αμα δινεις οδηγιες να μην εχεις τιποτις στον στομα σου

Unknown said...

Lili eisai gia ton poutso...

Dámien said...

Lili ωραιο ποστ =] παντα ηθελα να ρωτησω κ καποια γι'αυτο το θεμα αλλα δεν ειναι κ κατι ευκολο :P οσο για κατι ατομα σαν και τον τυπο που εκραζε απο πανω οντως θα συμφωνησω μαζι σου οτι εχει αρακα για εγκεφαλο (ειλικρινα με εκανες να λιωσω στο γελιο βραδιατικα :P)!
και για να απαντησω στον κραχτη απο πανω. φιλος οταν εισαι με καποια πρεπει να την αποδεχεσαι γι'αυτο που ειναι ιδιως αν νιωθεις κατι για εκεινη. πιστευω πως εισαι ο τυπος του αντρα που οι γυναικες θεωρουν μακακα =] στην τελικη guys like you make us look bad γι'αυτο αλλωστε και οι γυναικες λενε οτι "δεν υπαρχουν αντρες" οι μισοι εχουν γινει φουστηδες, (και ζηταω συγνωμη αν καποιος παρεξηγηθει απο αυτο δε το κανω σκοπιμα. στην τελικη δεν ειναι δουλεια μου τι κανει ο καθενας στο κρεβατι του) και επιπλεον επειδη γνωριζουν ατομα σαν κ εσενα. πιστευω να βολευεσαι με την παλαμη σου =]
δε θυμαμαι τι αλλο ηθελα να γραψω, ειναι και 4 η ωρα :O :|


Lili keep on walking απλα. Ζηταω συγνωμη αν καποια ατομα πειραχτουν απο αυτα που ειπα.
Οσο για τα ατομα σαν και τον τυπο αν σας πειραξε κατι απο αυτα ειλικρινα, ΧΕΣΤΗΚΑ.

Kind Regards,
Dámien lvl 70 Night Elf Warrior, Burning Legion EU.

Lili said...

no prob


animastalth 61 genjuros :P

Dámien said...
This comment has been removed by the author.
Lili said...

Περιμενω να ξυπνησω την κορη μου να παει σχολειο :)

Dámien said...
This comment has been removed by the author.
Lili said...

"Νιατο", μη το κανουμε και chat το μπλογκ δε λεει.
Καληνυχτα.

My first book

My first book
A funny Homebirth