Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Wednesday, March 28, 2007

Νυσταζω

Αν υποθεσουμε οτι η κριση μου οσον αφορα τον κοσμο ειναι σωστη 8 στις δεκα, οπως και εχει αποδειχτει -αλλα δεν λεω να το κατανοησω.
Ας υποθεσουμε οτι ναι, εγω προκαλω τις αντιδρασεις, την αντιπαθεια τους, οτι εγω κατι κανω.
Ας υποθεσουμε οτι ειχε δικιο ο πρωην μου οταν ελεγε οτι ημουν ο καθρεφτης, οτι τους εφερνα σε επαφη με τα δικα τους shortcomings, χωρις να το καταλαβω.και ο Νικος μου τοχει πει αλλα με αλλα λογια, ...και η κολλητη μου τωρα που το σκεφτομαι...
Πως το καταφερνω αυτο; Εχω καποιο ειδικο ταλεντο-καταρα;
Το μονο που κανω διαφορετικα ειναι οτι δεν φερομαι οπως φερονται οι πιο πολλοι και το εχω πληρωσει ακριβα ως τωρα.
Καποτε νομιζα οτι το επιδιωκα, οτι ηταν συνειδητο, τωρα ομως θυμαμαι οτι απλα δεν ηξερα, οπως πολλα ακομα δεν "πιανω".
Ανοιγομαι και μετα βλεπω τριπακια εξουσιας πανω μου η επικριση και μετανιων την ωρα και την στιγμη που εδωσα την "δυναμη" μου σε καποιον αλλον.
Ειδικα αν ειναι καποιος που μπορει να επηρεασει σημαντικα την ζωη μου. Ισως γιατι εγω δεν θα τοκανα.

Γιατι να υπαρχει αυτη η σταση;
το σκεφτηκα -λιγο επιπολαια ειναι αληθεια- και νομιζω οτι τελικα ο περισσοτερος κοσμος ειναι πολυ ασταθης.
Ζουνε για την εικονα, για την "δυναμη" τους, και αν καποιος λιγο τους "σκουντηξει", δεν φερθει με την πεπατημενη, ταραζονται και ταλαντευονται.
Δεν ειμαι καμια τρελη να φωναζω στο δρομο να με βαλουν σε καποιο κουτακι.
Ειμαι λογικη, εξυπνη συναισθηματικη.
Νορμαλ.


Ειναι δυνατον να ειναι τοσο ευαλωτη η εικονα του εαυτου τους, ειναι δυνατον να ειναι τοσο διαφανης η απαντηση;
Μπορει να κανω λαθος, αλλα αν κανω λαθος, τοτε γιατι δημιουργουνται εχθρικα αισθηματα προς εμενα-οταν δεν εχω κανει εχθρικη κινηση προς κανεναν;
Ειναι δυνατον αυτα που λεω η κανω να γαργαλανε και να θυμιζουν σε ολους τις αχιλλειους φτερνες τους;
Ολοι εχουμε και γω ισως πιο πολλες απο τους περισσοτερους.
αλλα ειμαι ανικανη να κρατησω για τον εαυτο μου τις αδυναμιες μου και τα παντα μου.
Ειμαστε ολοι οικογενεια, ειμαστε ολοι ιδιοι (εκτος αν καποιος δειξει δοντι και η γυαλαδα στο σκοταδι μου υπενθυμισει οτι υπαρχουν και αρχιδια)
(Χριστε μου, ειμαι μια αληθινη οπαδος σου τελικα.) :P

Φυσικα εχω καποιο συγκεκριμενο παραδειγμα στο μυαλο μου.
Την αλλαγη στασης καποιου ανθρωπου που δυστυχως υπολογιζω και πρπει να υπολογιζω.

4 comments:

Unknown said...

Agapiti Lili,
Sigxaritiria gia to blog sou to anakalipsa prin liges meres kai mono otan to diavasa olo iremisa. Kapoies skepseis sou einai eklpiktikes kai me voithisane poli. Opote se euxaristw. Gia tin erwtisi sou an einai dinaton oi anthrwpoi na einai toso eualwtoi, nomizw oti apla oi anthrwpoi exoun anagki mias 'tautotitas' gia na epiviwsoun. pisteuoume gia ton eauto mas kapoia pragmata, pou sinithws einai kati tis parapanw apo auto pou pragmatika eimaste. opoiosdipote loipon tous kanei na katalavoun kati diaforetiko (kai esi mias kai ta les tsekourata ipothetw to kaneis auto) apo auto pou pisteuoun kateutheian vaftizetai ws 'exthros' wste na prostateutei i eikona pou idi exoume. auta, lambros

Adomiel said...

Ποιος σε στενοχώρησε πάλι πουλάκι μου; :-)

Υ.Γ. Τι κάνεις με το podcast κοριτσάκι; θα το ανεβάσεις;

Lili said...

@ λαμπρος
ολο? ΟΛΟ??
(χαρα στο κουραγιο σου!)
και φυσικα ευχαριστω πολυ, με κολακευεις.



Αντομιελ
με τον πονο μου παιζεις;
Δεν ανεβαινουν τα παπαρια :P

yannis said...

μα ήσουν ήλιος λαμπερός και γω στο πλάι σου κερί πως να σταθώ..

ΙΣΩΣ φταίει το ότι βιάζεσαι και κρίνεις τους άλλους από μια λέξη, δίχως να τους έχεις γνωρίσει σε βάθος.

My first book

My first book
A funny Homebirth