Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Wednesday, April 18, 2007

Ο χειροτερος εχθρος μου

Δεν ξερω να συμπεριφερομαι, δεν ξερω πως να αντιδρω.δεν ξερω τι να μην λεω και τι να λεω.
Θυμωνω ευκολα, κλαιω ευκολα, συγχωρω ευκολα, και εμπιστευομαι ευκολα.Και μετα αναθεωρω ευκολα.
Ολα συμπεριφορα ανωριμου παιδιου, σε πακετο 35χρονης.
not very easy



Δεν μπορω την κριτικη, δεν μπορω τα "μη", δεν αντεχω τους αδιακριτους αγενεις ανθρωπους που χωνονται στις υποθεσεις σου με την συμβουλη στο στομα και πολλες φορες παραδοξως ειμαι μια απ αυτους.Αν και δεν ενιωσα ποτε να το κανω για να νιωσω υπεροχη αλλα ποιος ξερει.
Δεν μπορω τον ανθρωπο που σε παταει για να νιωσει καλα, ειναι ζομπι, τρεφεται απο την ψυχη σου. τον πονο σου.


Σιχαινομαι την υποκρισια ,τους ψευτες και τους ανθρωπους που γυαλιζουν το εξω τους γιατι μονο αυτο εχουν.
Τους φοβαμαι, δεν εχουν τιποτα να χασουν. Οι κενοι ανθρωποι μεταμφιεζονται και δεν τους φαινεται, και δεν ξερω πως να τους αντιμετωπισω οταν επιτιθονται με τοσο ωραιο τροπο, τον τοσο εξυπνο, που μονο εγω καταλαβαινω την μαχαιριαεκεινη την στιγμη και αν- οταν στον κοσμο ολο φαινεται ενα χαδι.

Ειμαι φωνακλου, ειμαι απολυτη, ειμαι αυστηρη, ειμαι προκλητικη, ειμαι βρωμοστομη, τσπατσουλα, ειμαι αντιδραστικη, σαρκαστικη,τσμπουκαλου και ειμαι ο χειροτερος εχθρος μου.









Πως αντεχω?
Δεν εχω βλαψει θελημενα ανθρωπο.
Σεβομαι και τον αγνωστο εξα ρχης χωρις να τον αναγκασω να μου αποδειξει οτι το αξιζει.
Εχω κανει πολυ λιγα λαθη και αυτα εις βαρος μου, εγω μαζεψα τα σπασμενα.
Κοιμαμαι καλα τα βραδια.

Καλω οποιον θελει απο τους παρακατω να κανει το ιδιο

Adomiel, testicle, Hlektra, Xpsilikatzou,Manifesto, Marilina, Kourouna, Pitsirikos,Nikos Dhmou,sykia, provato,abelofilosofies.



2 comments:

methos said...

όταν μας πιάνει αυτή η κρίση αυτοκριτικής νοιώθουμε τόσο μόνοι.. ωστόσο είναι ένα απαραίτητο βήμα..

Lili said...

Την αυτοκριτικη μου την εχω κανει πολυ καιρο πριν, ειδικα οταν χωρισα, σε βαθμο να παρω πανω μου ολα τα κριματα της ανθρωποτητας.
Το να τα γραψω εδω ηταν το τολμημα
(και η πονηρια, να δω ποσοι θα το τολμησουν απο αυτους που πιστευω οτι θα ειχαν το θαρρος-η την τρελλα...)

My first book

My first book
A funny Homebirth