Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Sunday, April 29, 2007

Random

Χτες πηγα να φαω στον Λαδοκολλα.
Πως λεμε στον Σεσουλα;

Για οσους δεν γνωριζουν ειναι δυο ταβερνες οι οποιες δεν σερβιρουν στο πιατο. Ο πρωτος σου φερνει στην λαδοκολλα μπιφτεκια η λουκανικα η μπριζολες και πατατες, ο δευτερος στα φερνει ολα τα κρεατικα σκετα με την σεσουλα.
Καλα ηταν, ταισα και μια γατα η οποια λογικα θα επρπε να ηταν χορτατη οποτε μαλλον θηλαζε.Κατι στο σουλουπι της suggested it.
Εχω φαει κολλημα με τα Nintendogs της κορης μου. Τα εκπαιδευεις τα πας σε διαγωνισμους, κερδιζεις λεφτα και αγοραζεις κιαλλα σκυλια.
Μεχρι τωρα η μικρη ειχε μονο ενα και της υποσχεθηκα οτι θα ειχαμε κιαλλο ως σημερα. Και κρατησα την υποσχεση μου, η χαρα της ηταν πολυ μεγαλη.


Θελω να κοιμαμαι με ενα χερι να μ αγκαλιαζει. Λογικο, στην ηλικια μου θα μου πεις.
Σκεφτομουν τι ειναι αυτο που με τραβαει σε μια σχεση και τελικα κατεληξα οτι δεν ειναι ουτε ο ποθος, η ελξη, το σεξ, ουτε καν η αγαπη.
Ειναι η αισθηση οτι ενας αλλος ανθρωπος σε θεωρει τοσο δικο του ανθρωπο που για λιγο ξεχνας οτι εισαι μοναδα αναμεσα σε χιλιαδες μοναδες.
Αυτο ειναι το ναρκωτικο μου, το να νιωσω κοντα.
Το να με καταλαβαινει, να ειναι ισως-αν μπορει- διπλα μου στα δυσκολα, αλλα να ειναι μεσα μου, κυριως.
Σκεφτομουν και τι μου αρεσει σε μια σχεση, και ειναι ολες οι μικρο λεπτομερειες, το να σου πιανει το χερι, να σε κοιταει στα ματια, να ειναι εκδηλωτικος.
Προσεξατε πως ολα με τον χρονο ψιλοεξαφανιζονται;
Dεν εχω γνωρισει γυναικα που να μην εχει αυτο το παραπονο."Δεν με κοιτας πια."
Και δεν εχω γνωρισει αντρα τοσο εξυπνο που να τα συνεχιζει. Θαχε παντα οτι θελει στα ποδια του :P
θα μου πεις, καποια στιγμη μπαινει η ρουτινα, η βαρεμαρα.
Συνηθως τοτε ειναι που αρχιζω να τα μαζευω.
Μεσα μου.

Το εξω μου μπορει να κανει καποιους μηνες εως και χρονια να ακολουθησει:P




Kατι αλλο που σκεφτομουν ειναι το τι εχω ακουσει κατα καιρους.
Θα μου πεις εχει σημασια αν αυτος που σου τα λεει ειναι ελκυστικος, ο γκομενος σου, ενας παπaρας σε ενα μπαρ, η ενας φιλος σου.
Παντως μερικα εχουν "γραψει"
Ενα απο αυτα ηταν το
"θελω να οργωσω το σωμα σου"

Γελατε ε;

Αλλο ηταν:
" θελω να σου κανω γλυκο ερωτα"
Αμα δεν εισαι 2 μετρα και μαυρος, δεν εχει το ιδιο αποτελεσμα..


ενα αλλο παλι
"Τι ειναι αυτα; σαν πουτιγκες!"
Οχι δεν θα δωσω λεπτομερειες .




Τι αλλο;
Α ναι.
Καιρος να παρουσιασω στον κοσμο ενα πολυ αγαπημενο μου ατομο

1 comments:

Wonder said...

έχεις απόλυτο δίκαιο. Αυτός είναι ο λόγος που αξίζει να είσαι σε μία σχέση. Και για αυτόν ακριβώς το λόγο, είναι άσχημο να είσαι σε μία ελεύθερη σχέση (ό,τι είναι αυτό τέλος πάντων), γιατί έχεις τον άνθρωπο, έχεις το σεξ, έχεις τη σχέση και την ανθρώπινη επαφή, αλλά αυτός ο άνθρωπος δε σε βλέπει σαν κάτι μοναδικό και δεν εκφράζει καμία επιθυμία να σε γνωρίσει πραγματικά. Δε σου λέει ωραία λόγια, γιατί πολύ απλά δεν τα αισθάνεται, και μετά εσύ νιώθεις παραγκωνισμένη και κενή...

My first book

My first book
A funny Homebirth