Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Wednesday, May 23, 2007

Αναμνησεις φορτωμενη








Μου εφερε ο Νικ ενα καλωδιο και βαλθηκα να γραψω ολες μου τις κασετες οπου τραγουδουσα μονη, εκει στα 15, με φιλη, με παρεα-απο κει αρχισε το κακο (αργοτερα καναμε sex noises ενω μια απο μας πηδουσε στο κρεβατι να ακουστουν οι σουστες αλλα δεν την εχω την κασετα αυτη...χαζομαρες 14 χρονων παιδιων που φανταζονται το σεξ σαν κατι σπουδαιο)
...την συζητηση με το αγορι μου στο κηπο του σπιτιου μου στην Ολλανδια, οπου με ρωτουσε ποτε εχω περιοδο και γω ντιπ επηρεασμενη απο τα ελληνικα προτυπα του παντουσα φρικαρισμενη οτι δεν θα του απαντησω...
Ειχα χασει και την φωνη μου για 5 μερες και ακουγομαι να ψιθυριζω, αλλα φωναζα.
Βρηκα κασσετες με παλιες μου δουλειες,εξωτερικη ηχογραφηση, εσωτερικη, καλες δουλειες, κακες, κασσετες που με κανουν να αναρωτιεμαι αν με προσλαβανε για αλλο λογο περα του οτι ημουν εμφανισιμη, κασσετες που φαινοταν οτι μπορουσα να ειμαι καλυτερη αν ειχα αυτοπεποιθηση...

Κασσετες με το μωρο...τωρα τις γραφω στο σκληρο...
Πνιγηκα στις αναμνησεις.

1 comments:

maria said...

j'ai l impression de regardé par un pt troup dans ta chambre de gamine!
....incroyable!

My first book

My first book
A funny Homebirth