Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, June 07, 2007

Good news vs Bad news

Bad news: με πηρε μια φιλη μου να μου πει οτι μια χειροποιητη μπλουζα σχεδιο μου το οποιο ειχα φτιαξει για 10 ατομα, βρεθηκε σε μαγαζι που τυπωνει μπλουζες.
Good news: αγορασα laptop σε 24 ατοκες δοσεις.
Bad news: Στην παλια μου εργασια υποτιτλων δεν ενδιαφερονται να ξαναπαω -μαλλον γιατι δεν το παιρνω πολυ ζεστα και δεν βγαζω τρελλη παραγωγη.
Good news: Πηρα αλλη εταιρεια και μου εiπαν να παω την αλλη εβδομαδα να μου δωσουν ενα δοκιμαστικο.
Bad News: Μια συνεργασια μου θελει κατι απο μενα που με στριμωχνει στον τοιχο οικονομικα, κιαλλο. Αρνηθηκα.
Good Nεws: Πηγα σε ενα περιοδικο για γονεις.
Bad News: τα σκατωσα στο interview (παντα βγαινω πολυ ταπεινη γαμωτο)
Good news: H γατα, ξεπρηστηκε το στομα της.
Bad news: Ανακαλυψα ενα ογκιδιο στο μαστο της κοντα.
Good news: Η μικρη μου μιλησε απο μονη της Γαλλικα
bad news: Της απαντησα Ελληνικα απο συνηθεια.
Good news: Θα βαλω τα υπολοιπα των καρτων σε ενα υπολοιπο.(καμια προταση?)
Bad news: δεν εχω μια για να την παω διακοπες και μου ζηταει σαν τρελλη θαλασσα.
Good news: μας καλεσε μια φιλη στο νησι της (γιουπι!)

4 comments:

gerasimos said...

Bad news: η φίλη μας κάλεσε στο νησί τον Οκτώβριο που δεν είναι παχιές οι μύγες.
Good news: άπαιχτο το post σου.
Bad news: επιχείρησα μάλλον άτεχνα να το κλείσω με bad news.
Good news: αλλά με χαμογελαστή διάθεση:-)

eleni said...

Auto me tous upotitlous, mporeis na protineis kamia etairia, pou na min tin noiazei apo to pou tha douleuo? Ta stelneis meso mail, sosta?

Kai to allo me to upoloipo, nomizo einai OK. To skeftomai ki ego. Apla mou eipan oti uparxei kapoia extra xreosi, opote thelo na upologiso poso tha mou bgei se sxesi me to interest pou plirono sta upoloipa pou exo.

Lili said...

δεν ειναι ακριβως ετσι, περνας απο training και ειναι δυσκολο να μπεις. κατσε να δω αν θα (ξανα)μπω εγω και μετα σε βολευουμε και σενα...:P

ΖΟΗ said...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ LILI ΕΠΕΙΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΤΑΙ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ .ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙ ΕΠΙΤΟΚΙΟ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΕΙΣ ΣΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΗ ΣΚΕΨΗ. ΒΕΒΑΙΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΡΤΕΣ . ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ.

My first book

My first book
A funny Homebirth