Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Wednesday, July 11, 2007

Arrivederci

Φευγουμε.
η μικρη ξυπνησε και το πρωτο πραγμα που ειπε ηταν:
Αντε, ακομα να παμε στις διακοπες;


Πριν δυο μερες εγραψα ενα ποστ γραμμα στους δικους μου το οποιο με βοηθησε να δω καποια πραγματα που μου διαφευγαν..τις αναγκες μου, τους φοβους μου...ηταν ενα σκληρο γραμμα, οχι τυοσο επειδη δφεν καταφερα να βγαλω συναισθημα, αλλα λογω των γεγονοτων.
Ομως δεν το ποσταρα.

Αυτην την στιγμη καπου στον κοσμο, η και διπλα μου, καποιος εχασε τα ποδια του και δεν θα μπορεσει να κινηθει σ αυτην την πολη η να βγει απο το διαμερισμα του χωρις να κινητοποιηθουν οι συγγενεις, αν εχει.
Καπου αλλου, καποιο παιδακι, εχει τον μπ;α μπαμπα στο κρεβατι του. Σε μια αλλη χωρα μια πιτσιρικα ειναι κρατημενη χειροποδαρα απο την μαμα και την γιαγια της γιατι πρεπει η μαμη να της κοψει την κλειτοριδα.
Λιγο παραδιπλα μια μαμα, μονη, χωρις βοηθεια, εχει διαγνωστει με καρκινο και καπου αλλου ενας γονιος περιμενει εξω απο το χειρουργειο το παιδι του....

Θελω να πω...

Ειμαι πολυ τυχερη και κακως στεναχωριεμαι επειδη ο πατερας μου αρνηθηκε να ερθει να ταισει την γατα στην απουσια μου. Η μαλλον, δεν υπαρχει κακως αφου νιωθω παραμελημενη-η οτιδηποτε αλλο- αλλα κακως το τραβαω.
Ναι, εχω προβληματα, ναι γερναω, ναι οι γονεις μου δεν ειναι αυτο που ονειρευτηκα οτι θα ηταν, ολοι οι γονεις προβαλλουν την εικονα που θα θελανε να ειναι πανω στα παιδια τους, αλλα δεν ειναι σοβαρο.

Ναι, εχω αγχος για την δουλεια που ειναι παροδικη, και για το μελλον μου, ναι αρρωσταινω σωματικα σε καθε τριβη με τον πρωην, ναι το παιδι μου εχει προβληματα....αλλα ΟΛΟΙ εχουν εναν σταυρο να κουβαλησουν.
Και σε συγκριση με το τι συμβαινει σ αυτον τον παραλογο κοσμο....δεν εχω λογους να παραπονιεμαι...πολυ.

Ο ηλιος καιει, στις παραλιες φυσαει το αερακι και ο παφλασμος του κυματος γαληνευει τα ανησυχα πνευματα. θα γυρισω ασπρη οπως θα φυγω (αποφευγω την ηλιοθεραπεια), και ελπιζω οι ιδεες στο κεφαλι μου να ανανεωθουν και να παρω δυναμη για την χρονια που ερχεται.

σας παρεπεμπω να τσεκαρετε στο fe mail το ερχομενο διαστημα, στο υγεια διατροφη, μια σειρα αρθρων που εγραψα για τον πηλο, το αιθεριο ελαιο λεβαντας, και μια συνταγη μιας απιστευτα ευκολης και αποτελεσματικης υδατικης κρεμας, 100% φυσικη, χωρις χημικα και καρκινογονα.

Επισης, να σας ενημερωσω οτι το free εφτιαξε μπλογκ συντακτων, οπου ελευθεροι οι συντακτες γραφουν οτι θελουν, ποσταρουν οτι βρισκουν ενδιαφερον.
check it out στο
www.magfree.wordpress.com

Τα λεμε σε λιγες μερες παλι.

5 comments:

Goldbird said...

Έτσι,ντε....Να περάσετε καλά!! Θα μας λείψεις! (Εμένα,τουλάστιχον)

alekos markellos said...

Καλές και ανακουφιστικές βουτιές (μέσα-έξω)!

diastimata said...

Καλά να περάσετε! Τα λέμε!

Dark_Maiden said...

Να περάσετε τέλεια κι εσύ και η μικρούλα σου.
Νομίζω, το έχετε ανάγκη :)
Άντε, να γεμίσεις τις μπαταρίες και να επιστρέψεις δριμύτερη :)

daf said...

Have fun λοιπόν! Καλά κάνεις και δεν κάνεις ηλιοθεραπεία, τι μανία κι αυτή πια.. Όσο για το mood σου.. διακρίνω νότα αισιοδοξίας, μπράβο! Τα μιζερόνια δεν θα μας φάνε ;)

My first book

My first book
A funny Homebirth