Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Wednesday, July 18, 2007

Κρισιμη ωρα

Μολις εκλεισα το τηλεφωνο.
Η μικρη κλαιει γιατι γιατι ο μπαμπας και η μαμα φωναζανε, παλι.
Η μαμα φωναζε γιατι περα οτι ακουσα απο τα χειλη του παιδιου το ποσο καλος ειναι ο φιλος του μπαμπα ο Λ. που εχει σκυλο, και αντε να της εξηγησω οτι ο Λ. ειναι γνωστο πρεζονι της γειτονιας, ασχετα αν δεν εχω αποδειξεις.Ειπα απλα οτι ειναι φιλος του μπαμπα, οχι δικος της και οτι δεν τον θεωρω απο τους καλους ανθρωπους, οτι θα προτιμουσα να πηγαινει στο δωματιο της οταν ερχεται.
Η μικρη εβαλε τα κλαμματα μεχρι που τς εξηγησα οτι δεν περιμενω απο κεινη να "καθαρισει", θα μιλουσα εγω στον πατερα της.
Ο οποιος μου ειπε οτι δεν μπορει να μην χαιρεταει στον δρομο...-ασχετα αν η μικρη μου ειπε οτι εχει ερθει στο σπιτι.
Ματαια προσπαθησα να του εξηγησω το ποσο δυσκολο ειναι-και ποσο αφυσικο- το να προσπαθησω να του εξηγησω τις αποχρωσεις του γκρι, οτι για ενα 5 χρονο, υπαρχει το μαυρο και το ασπρο, καλοι ,κακοι και οτι μπερδευεται.
Πηγε να σχολιασει το κατα ποσο εγω το τηρω, και οτι εχω κανει"καραμελλα" το καλο του παιδιου.

Μετα τον ρωτησα ποτε θα παει στο χωριο του και εκει μου εσκασε την βομβα οτι προσπαθει να παρει περισσοτερες μερες, ενω ειχα συμφωνησει μετα βιας για 7.
Ξαναρχισε το νεο ματς.
Του υπενθυμισα οτι δεν του εχω εμπιστοσυνη μετα τα περσινα και αυτο ηταν δοκιμαστικο ενω δεν ηθελα με τιποτα να του την δωσω (γιατι ποτε τιποτα δεν ειναι αρκετο, αποδειξη το τελευταιο)...

Εκει αρχισε να μου λεει οτι το περσινο ηταν "ατυχημα", οτι εχει σφραγιδα επισημη της αστυνομιας, της εργασιας του.
Εκει παταει.
και αναρωτιεμαι, πως μπορει η αστυνομια να σφραγισει και να βγαλει πορισμα οτι ειναι ατυχημα, οταν ο ιδιος περισυ στην καταθεση του ειπε οτι εκανε οτι εκανε "γιατι ειχε οικογενειακα προβληματα?"
Can they do that?
Και οτι κιαν λεει καποιο χαρτι, εγω ξερω την αληθεια γιατι σε μενα εστειλε τα σμς, οχι στν μαμα του η στον αδερφο του.


Ποσο πολυ ειχα θυμωσει με αυτην του την πραξη. Χειραγωγηση, εκδικηση.
Και επιασε.
Σε συνδυασμο με το γεγονος οτι εξαφανιστηκε μετα, απαρνηθηκε το παιδι και δεν μου εδινε την διατροφη,μου ανακοινωσε την προθεση του να ακυρωσει το βιβλιαριο της και μου εκανε ασχετες δηλωσεις οτι η μικρη θα αποκτησει αδερφακι.Εκει καταλαβα οτι εψαχνε τροπο να χτυπησει εμενα πατωντας πανω της.

Ομως τωρα, μια εγκυμοσυνη αλλης γυναικας-αν ισχυε- δεν με επηρεαζε οπως οταν ειμασταν παντρεμενοι, εννοειται. (κοινως, τοτε κατερρευσα, τωρα, χεστηκα)
Ομως με σοκαρε το μισος του για μενα, και το ποσο λιγο τελικα -για τα δικα μου δεδομενα- αγαπουσε το παιδι του αφου το θυσιαζε για να με χτυπησει.
Εκεινο το διμηνο που ελειψε, ανασανα σε προσωπικο επιπεδο, ημουν ευτυχισμενη και πολυ καλη μαμα.
Ομως γαμηθηκα στο οτι δεν ηξερα πως να της πω οτι ο πατερας της που της ελειπε, δεν την ηθελε.
Φυσικα δεν της τοπα. Ειπα οτι ηταν αρρωστος, κατι που πιστευω μεσα μου.
Νιωθω οτι εχει βρει σε μενα το κοκκαλο, σαν σκυλι δεν θα με αφησει, γιατι καπου σε μενα λογω της μικρης βρηκε τροπο να βγαζει τα απωθημενα του και να νιωθει υπεροχη. Τον θρεφει η αντιπαραθεση, και δεν μπορω να τον πολεμησω γιατι το πρωτο που θα χτυπησει ειναι το παιδι.Εμμεσα. Δεν θελει να ειναι ο" κακος", εννοειται.


Του ειπα οτι δεχτηκα να την παρει για να μν εχουμε φασαριες, αν ειναι να εχουμε-ετσι κιαλλιως, να το ακυρωσουμε.
Κανε μου μυνηση του ειπα ηρεμα, να τελειωνουμε δικαστικως μια και καλη.
"Ξεχνα την διατροφη που επαιρνες" μου απαντησε
"ολα θα τα ξανα φτιαξουμε απο την αρχη, μερες, λεφτα, ολα"

Σκεφτηκα οτι πηραμε εναν δικηγορο για να τελειωνουμε, το ποσο καλη θεληση εδειξα, οτι υπογραψαμε 2 συμφωνητικα και δεν διεκδικησα ποτε ουτε αυτα που δεν μου εδωσε ποτε, ουτε διατροφη για μενα που ημουν ανεργη τοτε, και τελικα οσο και να προσπαθησα να μην βαλω την αγανακτηση μου μπροστα-και το καταφερα-, το αποτελεσμα ειναι το ιδιο...

Εχω οπλα, νομιζω...
Δεν ξερω τι θα κανει αν τα χρησιμοποιησω.
Δεν ξερω αν ισχυει αυτο που ειπε για το πορισμα..
Εγω ξερω τι μου εγραψε, τι ειπε στον αστυνομικο μπροστα μου, οτι πηρε τα χαπια "γιατι αλλιως θα με σκοτωνε".


Ξερω τι ειπα στην καταθεση μου.
Δεν ξερω αν μπορεσε να τα εξαφανισει, μπορει οντως στην δουλεια του να γραψανε οτι πηρε ενα χαπι με αλκοολ, μπορει να ειναι τυχαιο που στο νοσοκομειο που δουλευει ο αδερφος του, δεν μπορεσανε να προσδιορισουν ουτε το ποσα χαπια ηταν ουτε τι ηταν,εγω ξερω τι ειπε σε μενα -και πριν τα παρει, το ιδιο βραδυ,- και το ειπα μετα στην αστυνομικο η οποια θεωρησε σωστο να μην γραψει τι χαπια ηταν για να μην τον "καταστρεψουμε", αφου ειναι παρανομα...



Και καθε κινηση αξιοπρεπειας, εγκρατειας και καλοσυνης και υποχωρησης που κανω, την πληρωνω και χτυπαω το κεφαλι μου μετα.
Εχω σιχαθει.
Επρεπε να κανω θορυβο τοτε; Να απαιτησω?
Δεν ωφελει να κλαιω πανω απο χυμενο γαλα...
Ειανι ομως σοκαριστικο το ποσο αυτος ο ανθρωπος με κανει να νιωθω οτι η καλοσυνη, η συγχωρεση, η επιθυμια για αρμονια, ειναι ελλατωματα.
Ζω σε ζουγκλα οπου ο θανατος σου ειναι ζωη μου;

Θελω να φτιαξω την ζωη μου επιτελους, να κοπει η εξαρτηση του και ο φοβος μου.

Περιμενει απαντηση μου αυριο, αν θα του δωσω το παιδι, αν θα παμε δικαστικως... και μολις ειχα αποφασισει οτι θα του την εδινα και θα ηταν ενα καλο μαθημα να μην τρελλαινομαι μεσ το μυαλο μου, to let go...

Απο την μια θελω να τελειωνω.
απο την αλλη δεν ξερω αν εχω τα μεσα, η τα κοτσια να αντιμετωπισω την εκδικητικοτητα του.

So much for my kid having two separate, but loving parents focused on her.




.

2 comments:

daydreamer said...

Πολλές ευχές για καλή δυναμη και πολλά κουράγια!!
Καλημέρα!

maria said...

Demande la garde exclusive.

Met une fin dans ce bordelle.

je sais se que tu va dire déjà.

My first book

My first book
A funny Homebirth