Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Wednesday, September 26, 2007

Publishing problems

ρε παιδια, εγω τα κομεντ σας τα ποσταρω. Ο μπλογκερ δεν τα βγαζει γμ την πτνα μου.

Να μου λετε αν δεν βλεπετε τα σχολια σας...αν εξαιρεσουμε μερικους μαλακες ( το ποσοι κομπλεξικοι μαζευτηκανε στο "πως να κανεις στοματικο ερωτα σε μια γυναικα", δεν λεγεται)
και μερικα σχολια που νιωθω οτι ισως αποκαλυπτουν πιο πολλα απ οτι θα επρπε....σε γενικες γραμμες, τα εκδιδω ολα.



Μη χεσω τον κωλο μπλογκερ.
Σαιλεντ σοουλ, θελω λινκ.
μη χεσω και αυτους που μιλανε για μενα, αντε.:P

4 comments:

Goldbird said...

Μα...τι κουβέντες είναι αυτές, κορίτσι πράμα? Πες μου ποιός σε πείραξε, να τον κάνω κομματάκια και να χοροπηδάω πάνω τους ώσπου να ορκιστεί ότι δε θα το ξανακάνει!Πες-πες-πες...

kanataki said...

βρε χρυσό μου
έχεις ενεργοποιήσει τον μετριασμό σχολίων

αυτό σημαίνει πως τα σχόλια μας σου έρχονται σε κάποια διέυθυνση mail και αφού τα διαβάζεις πρέπει να έχει μια επιλογή κάπου τριγύρω αν θες να τα δημοσιεύσεις ,ή να τα ξεφορτωθείς.

υγ μπας και κατα λάθος τα πετάς?

υγ χέστους τους βλάκες.μάλλον με το μάθημα ανακάλυψαν ότι το έκαναν λάθος μέχρι τώρα.και εκνευρίστηκαν!

gsatelite said...

ε,καλα φτανει που τα διαβαζεις,απο εκει και περα,ειναι θεμα διασημοτητας..:-ρ
..παρεπιπτοντως,το συγκεκριμενο ποστακι ηταν ιδαιτερα διαφωτιστικο για οσους μπορει να ειχαν αγνοια-ή κακη ενημερωση-περι του θεματος..οποτε,μην μασας,και προχωρα:-)

ayla said...

πρωτη φορα ειδα το blog. μου αρεσει πολυ. ασχετο βεβαια που το λεω εδω αλλα δεν πειραζει. μεχρι να μαθω πως λειτουργει το συστημα θελω πολυ ακομα γιατι καιω και χαλικι... οτι θα γινω μονιμη πελατισσα ειναι σιγουρο, ελπιζω να μην ξενυχταω καθε φορα που μπαινω εδω μεσα ομως, οπως εκανα αποψε γιατι εχω και δουλειες και φοβαμαι οτι αυριο θα σερνω το τομαρι μου.

My first book

My first book
A funny Homebirth