Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, October 01, 2007

msn

Βλεπω συχνα πυκαν requests και αναλόγως με το πως θα μου μιλησουν, κάνω γνωριμίες, μερικές φορες και φιλίες αλλα και πολλες αντιπαθειες.
Πρώτ' απόλα με ενοχλει απιστευτα να μου μιλανε στο μσν και να μην ειναι η πρωτη ερωτηση : Εοχλώ; Μπορείς να μιλήσεις;
Γιατι καταλήγω να κόβομαι απο τον ειρμο των σκέψεων μου την ώρα που γραφω κάτι και πρεπει να περιμένω κμαι 5 αρια ερωτήσεις για να πω..ξερεις,δουλευω να τα πουμε μετα;

Με του καινουργιους πάντα ρωταω τι έιναι αυτό που τους έκανε να με κάνουν ρικουέστ. Η ποικιλία στις απαντησεις είναι τρομακτική.
Διαβασα κατι στο μπλογκ σου.
Αλλα ποτε δεν θυμούνται τι.
(ασε ξερω, κατι για παρουζα, κωλοδαχτυλο η γλυφομνι θα είναι. Ο Νικος μου έιπε χτες ότι στον γουγλη, πατώντας "παρτούζα", βγηκα πρώτη πρώτη. Αυτο που δεν μου είπε είναι γιατι πατησε την λεξη παρτούζα in the first place.)

Anyway, έτσι και χτες, μπηκε νεο παιδι και επιχα ξεχασει και την φωτο μου φανερη. Αφου καταλάβαμε οτι ουτε αυτος ουτε και γω καναμε ρικουεστ, χαιρετω, ετοιμη να τον σβύσω.
"Δεν θες να γνωριστούμε;"
Εεεεε, οχι...αλλα πως το λένε χωρις να σε προσβάλλω;
Φευγω τωρα, τα λεμε, απαντω βιαστικά.

Σημερα, πριν καλα καλά ανοίξει το πισι, με την τσιμπλα στο ματι, καμαρωτος καμαρωτος, με την φωτογραφια φατσα κάρτα στο μσν...
"Πως πάει?"
"καλά"
"πόσο χρονών είσαι;"

Ουτε πως σε λένε που μένεις, τι κάνεις.
"δε καταλαβαινω την ερωτηση σου."
(Η bourgeoise μεσα μου παθαίνει υστερίες)
"μαλλον δεν θες να γνωριστούμε."
"Αβν γνωριμία μου θυμίζει καμάκι, όχι.'
"Μαλλον δεν είσαι επικοινωνιακός τύπος, και παρεξηγησαι ευκολα"
Ψυχολόγε μου εσυ.
"
Μαλλον έχεις ταλέντο στα συμπερασματα (και θιγμένο εγωισμο). Λυπάμαι που με απορριπτεις. Γεια σου"
"Στο καλό."


Μια αλλη φορα, ενας τύπος προσθετε συνέχεια σε καθε 2-3 φράσεις...
"Ελα τωρα, αφου καταλαβαινόμαστε."
Οταν μετα απο μιση ώρα καταλαβα ότι ότι και να έλεγα το έπαιρνε ότι ήταν για τους τύπους και ότι και καλα ήθελα να γαμηθούμε, έβαλα τα γέλια.
Και δεν του αρεσε καθολου.
Επαθε κρίση και αρχισε να μου λεει το ποσο μορφωμενος ήταν και ότι δεν παιζει παιχνιδια, με ηλιθιες (δεν τοπε, απο τα συμφραζόμενα).
Αρκει που καταλαβαινόμαστε. :D


Δεν μ' αρεσει το μσν. Δεν μα ρεσουν τα ατομα που κυκλοφορουν στο νετ.
Δεν μ'αρεσουν οι πεινασμενοι και τα λιγουρια που αφηνουν το πουλι να κυβερναει το μυαλο τους, και που έχουν εχθρότητα στην γυναικα επειδη νιώθουν -κατα βαθος- ότι they are intitled to have as much sex as they want with her body. Που αντιλαμβάνονται τους αλλους με την χρησιμότητα τους προς τον εαυτό τους.
Που είναι κακομαθημενοι και καταστουν την ζωη των γύρω τους δύσκολη.

Ο κόσμος χωρίζεται σε πολλες κατηγορίες, οι καπνίζοντες και μη, οι θηλαζουσες μητέρες και μη, οι ζωωοφιλοι και μη, οι παντρεμενοι και οι εργενηδες..παντα θα υπαρχουν κατηγοριες να μας ενωνουν και να μας διαχωρίζουν.
Ομως για μενα η πιο σημαντική, ειναι αυτη με τους ανθρώπους που δεν εχουν συναισθηση του εκτοπισματος τους, των συνεπειων της υπαρξης τους και των πραξεων τους, που δεν βλέπουν περα απο την μυτη τους και σκέφτονται μόνο ότι αφορα εκεινους, τα θελω τους και πως θα τα αποκτήσουν.
Και εκεινους που συνειδητοποιουν οτι υπαρχουν και αλλοι, που δεν τους βλεπουν καλύτερους ουτε χειρότερους απο τον εαυτό τους, που σκέφτονται πριν ενεργήσουν, η ενεργούν αυτόματα διαλεγοντας την καλύτερη λυση για ολους, έχοντας συναίσθηση και αντι΄ληψη και νοημοσύνη.

Το κακό έιναι οτι οι δεύτεροι, γίνονβται πολυ συχνά θυματα των πρώτων.
Ξεφυγα... απλωθηκε ο τραχανας και πηρα φορα.
Καλη εβδομάδα να έχουμε.


6 comments:

Goldbird said...

Έχει αρχίσει να μου αρέσει ο τραχανάς (τώρα στα -άντα μου)...και διαπιστώνω ότι ο συγκεκριμένος έχει εθιστικές ιδιότητες.Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

gsatelite said...

Καλη εβδομαδα,καλο μηνα,να μου φιλησεις την πριγκιπησσα σου :-]
Δ.

Anonymous said...

Άρα έχεις όλα εκείνα τα στοιχεία να διακρίνεις το fake -τους intitled - δηλαδή.keep walking τότε και συνήθως η διάγνωση είναι η μιση θεραπεία κατά πως λένε οι ποιητές :-)

Anonymous said...

"Αυτο που δεν μου είπε είναι γιατι πατησε την λεξη παρτούζα in the first place."

Εεεε... βασικα... ειναι για μια εργασια στο πανεπιστημιο...

Χαμένο κορμί said...

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ... πρόλαβα να το πώ πρίν τις δύο του μηνός...

Και τώρα στείλε μου το msn mail σου για να σου κάνω φτηνό και πρόστυχο καμάκι του στύλ "έλα μαζί μου και δε θα χάσεις..."

:PPPPP

diastimata said...

΄Άντε μετά να χρησιμοποιήσεις το μσν για δουλειά ή για επαφή με φίλους...

My first book

My first book
A funny Homebirth