Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, September 07, 2007

Είμαι session τραγουδίστρια.

Τον τελευταιο χρονο γνωρισα αρκετες και μου έκανε εντυπωση ένα πράγμα. Η ελλειψη μέτρου.
Εξηγούμαι.
"Δεν θελουμε session μουσικούς." ακούω...
Ομολογω οτι δεν καταλαβαίνω.Θελουν καποιον που παει για την πλάκα του;
Δεν μιλάω και ακούω να ξετυλίγεται η λογική.
"Δεν θελουμε καποιον που θα ειναι σε 4 μπάντες και θα μας πουλήσει."
Σκεφτομαι οτι κατι τετοιο πιο πιθανο ειναι να γίνει απο ερασιτεχνη,που αν στραβωσει με κατι δεν κατεχει την αυτοπειθερχεια που χρειαζεται μια δουλειά.
"Θελουμε καποιον για την μπαντα, καταλαβαίνεις?΄"
Ναι, συμφωνω.
Αλλα οπως δεν θα ζητούσα γάμο από καποιον στο πρωτο ραντεβού, έτσι δεν θεωρω λογικό να ψωνίζεις για μουσικό περιμένωντας οτι θα βρεις το τελειο ταίρι από την πρωτη στιγμη. Οι δεμενες μπαντες, δουλευονται και μονο με τον καιρο γινεται αυτο.
"Δεν θελουμε καποιον που ερχεται για τα λεφτα, αλλα να γουσταρει."
Αν δεν γουσταρουμε κα ιειναι ΜΟΝΟ για τα λεφτα, υπαρχουν και τα πολυ κερδοφορα μπουζουκια καθε κατηγοριας σκεφτομαι αλλα βραχυκυκλωνω με την λογική.

Φυσικα και θελω να πληρωθω και να πληρωθω όσο αξιζει ο χρονος μου, το ταλεντο μου και όχι απο την μπαντα, αλλα από τον μαγαζατορα που θα με προσλαβει. δεν θελω να φερνω φιλους μου να με δουνε και να πληρωνομαι απο τα ποσοσοτα τωνε εισητηριων, και δνε με ενδιαφερει καθολου το να "τζαμαρω" πληρωνωντας στουντιο.
Δεν ζω πλεον αποκλειστικα απο την φωνη μου, αλλα οι εποχες που φτιαχνομουν μονο και μονο στην θεα ενος προβαδικου, εχουν τελειωσει. Μετα απο 15 χρονια, θελω να φαω τους καρπους της δουλειας μου, των σπουδών μου, της εμπειριας μου.
Δεν με ενδιαφερει να κάνω οριτζιναλ υλικο, και η κουτση Μαρια γραφει τραγουδια κα εχω 2 συρταρια γεματα δικα μου...Στην Ελλαδα, οπου τα πραγματα ειναι τραγικά, η δισκογραφια δεν ειναι λύση και ο κοσμος που πληρωνει να σε δει, θελει να ερθει να χορεψει να διασκεδασει. με γνωστα κομματια.
Αν ειδικευεσαι στα 80s μαθε κατι παραπανω απο το fame και το Im so excited.
Εισαι εργαλειο.
Και μια καλοδουλεμενη μπαντα, ενα καλοδουλεμενο εργαλειο, ειναι 5-6-7 ανθρωποι που ανεχονται τις διαφορετικες αποψεις και βλεψεις του καθενα, δεν εχουν παιδιαστικες προσδοκιες του τυπου "θα μ'αγαπααααααας για πάνταααααα?" και eventually....Παiζουν καπου.

Και σεβονται τους τραγουδιστες του σχηματος με το να μην καπνίζουν μεσα στον χώρο της προβας, την ωρα του τραγουδιου.

0 comments:

My first book

My first book
A funny Homebirth