Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Sunday, January 27, 2008

Ο .Τραγελαφικος . Επιλογος.

Πεφτω για υπνο στις 7, εννιαμιση χτυπαει το κουδουνι. Ζαλισμενη ρωταω "ποιος?"
Ο Οτε.
Κυριακατικα?
Χωρις να με ειδοποιησουν?
Στις 9 το πρωι?

Δε γαμιεται, ευτυχως ειχα καθαρισει καπως το σπιτι.
Εφταιγαν τα καλωδια.
Πρεπει να φερω ηλεκτρολογο.
Αλλα επειδη ειναι καλος ανθρωπος ειπε να μου τα σουλουπωσει.
Αλλα ποκλειεται αν ειχα ιντερνετ τοσες μερες.
Μην επιμενω, ξερει αυτος.
Επισης, κακως καθεται να μου τα φτιαξει.
Δεν ημουν προγραμματισμενη, απλα ετυχε να ειναι εδω κοντα γιατι εχει γυρω στις 9 βλαβες σημερα, και ειπε να τσεκαρει τι ειναι, αλλα τωρα τρωει πολυτιμο χρονο.
Δεν ειναι στις δουλεις του να αναπληρωσει το κουτακι κι ας πληρωνω εξτρα το κατιτις για την αναπληρωση συσκευης.
Μονο αν δεν ειναι ασυρματη.
Και αν εχει φαξ δεν πιανεται.
Και που θα βρω εγω συσκευη με καντραν κυκλικο για να υπαγεται σ αυτα που αναπληρωνονται ε;

τα 200 ευρω ομως θα τα τσιμπησετε την Δευτερα. Οχι εσεις ειδικα,
Αλλα θα συνεισφερω και γω στον μισθο σας, οπως και των συναδελφων σας.


Φευγοντας μου ειπε αλλη φορα να εχω ονομα στο κουδουνι γιατι αλλιως θα εφευγε.
Ε, βεβαια, το να με παρει στο τηλεφωνο θα ηταν αδιανοητο.



Με λυπηθηκε ο θεος.
Αν και τωρα δεν με πιανει υπνος και η μικρη θα ρθει σε λιγες ωρες.

Τουλαχιστον, εχω τηλεφωνο.
αληλουγια.

0 comments:

My first book

My first book
A funny Homebirth