Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, January 28, 2008

Cassie

Μεγαλωσες και περασες δυσκολες στιγμες και μαζι μου, αλλα και με την μανα μου. Σου φωναζα που δενμε αφηνες να κοιμηθω μικρο, αλλα σε πηρα μαζι μου παντου και μεχρι kai φοιτητρια πληρωνα να σου κανει παρεα τα βραδια να μην γαυγιζεις οταν δουλευα.
Σου εμαθα να γαυγιζεις κατ εντολη, να φερνεις τα τσιγαρα μου, ειδες γκομενους και γκομενους, σε μερικους μαλιστα τριφτηκες,..
Ειδες να φερνω 4 γατια και εναν σκυλο, με ειδες να σε σπρωχνω γιατι ειχες λασπωμενα ποδια και σε περιορισανε οταν υπηρχαν χηνες. Ειδες την μικρη να γεννιεται και εκει αγαπηθηκατε τρελλα.
Μεγαλωσες ενα περιστερι που σε πηρε για μαμα του και σε ακολουθουσε παντου με τα ποδια, και τελος, τον τελευταιο χρονο της ζωης σου, ο αλλος εξοριστος, ο Μπουντα σου εκανε παρεα και σε επαιζε, αλλα για λιγο, γιατι ησουν πια μεγαλη.

Με εκανες ρεζιλι οταν προτιμησες να φας μαρουλι απο φιλετο αλλα με εκανες περηφανη που δεν ετρωγες αν δε σου ελεγα εγω το οκ.
Σε εχω δει να βγαζεις δοντι να δαγκωσεις μονο σε μια περιπτωση, οταν σου διναμε ωμο κοκκαλο και ξεκαρδιζομουν να σε βλεπω να αγριευεις ακομα και στις μυγες που το πλησιαζανε, βλαμμενο.
Φυλακας και καλα.
Οταν σε κουρευα ησουν σαν πουλι και ντρεποσουν, κρυβοσουν.
Οταν σε πατουσα κατα λαθος με εγλυφες για να σταματησω να σου ζηταω συγγνωμη.

Ομως μια εικονα θα μου μεινει, την πρωτη φορα που σε ειδα στο σπιτι που γεννηθηκες, οταν πηγα να σε δω...ξαπλωσα, ανοιξε η πορτα του μπανιου και βλεποντας με με πλησιασες φοβισμενα με την ουρα σου να πεταει περα δωθε το πιπι που εκανες απο την χαρα σου μολις σου μιλησα γλυκα.
Δεν θελω να σκεφτομαι τι θα μπορουσα να ειχα κανει, το οτι αν σε ειχα εδω θα πεθαινες στην αγκαλια μου εστω, και οχι μονο σου στην γωνια του δωματιου...μου λενε οτι μυριζες.
Δεν ξερω αν θα ειχες αλλο τελος αν σε ειχα.
Συγχωρεσε με αγαπη μου, που δεν σου εδειξα οτι σ αγαπαω, που δεν ημουν κοντα σου.
I failed you.
How can you have died?
You cant die.

CASSANDRA
July 1995-28 january 2008



2 comments:

rain said...

Λυπάμαι πολύ, ξέρω πόσο την αγαπούσες..Καλό σου βράδυ

Marina said...

Συλληπητήρια για το σκυλάκι σου, το ήξερε ότι το αγαπούσες γι' αυτό σου έγλυφε τα χέρια. Εκανες αυτό που ήταν να κάνεις, ν' αγαπάς χωρίς να ζητάς.

My first book

My first book
A funny Homebirth