Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, October 27, 2005

Βλογκ βραβεια

Το συγκεκριμενο ποστ του Μπρους μου αρεσε πολυ και το αναδημοσιευω.





Wednesday, October 26, 2005
65
η πιο glamorous βραδυά της blog-όσφαιρας είναι γεγονός, αν και λίγο νωρίτερα από ότι είχε προγραμματιστεί. με παρουσιαστή τον στάθη τσαγκαρουσιάνο θα περάσουμε ένα καταπληκτικό δεκάλεπτο περίπου, με όλους τους σταρ που έχετε αγαπήσει και έχετε μισήσει σε απόσταση αναπνοής. καθώς το πρόγραμμα είναι live, κατανοήστε πως δεν μπορούμε να λογοκρίνουμε τους καλεσμένους και τους νικητές και ελπίζουμε να μην προσβάλεστε εύκολα.

τα φώτα σβήνουν και ο οικοδεσπότης βγαίνει με γαλάζιο φράκο και καλωσορίζει τους καλεσμένους του, περίπου 1000 άτομα χωρισμένα σε τραπέζια των 2.

(Χειροκρότημα)

'πως είμαστε φίλοι μου. θυμάμαι, όταν έγραψα εκείνο το άρθρο περί blogs, δεν είχα ποτέ στο μυαλό μου πως κάποια μέρα θα μαζευόμασταν όλοι μαζί, τόσοι πολλοί, να βραβεύσουμε τους καλύτερους για 2η φορά σε μία χρονιά. μην σας κουράζω όμως, να περάσουμε κατευθείαν στους πραγματικούς σταρ της βραδυάς'.

ο τσαγκαρουσιάνος καλωσορίζει τον πρώτο guest της βραδυάς, την γνωστή σε όλους lili.

οι προκλητικές γάμπες της κάνουν την εμφάνισή τους στο βάθος της σκηνής. με ξώπλατο (μπρος πίσω) κόκκινο φόρεμα, περπατάει νωχελικά προς το μικρόφωνο. είναι μια κινούμενη πρόκληση. τα κόκκινα μισάνοιχτα χείλη της πλησιάζουν σαδιστικά αργά το μικρόφωνο και όλοι περιμένουν πως θα το τυλίξει με ένα προφυλακτικό. αυτή όμως με την αισθησιακή φωνή της λέει:

'δεν θα περιαυτολογήσω απόψε, άλλωστε αυτη η βραδυά δεν είναι για εμένα, αλλα για εμένα και εσάς μαζί. είμαι πολύ χαρούμενη που σας βλέπω όλους εδώ απόψε, μαρίνα, λιτσάκι, χρύσα, κωνσταντίνα, γιώργο, σοφία- είσαι μία κούκλα.
(george is your man φωνάζει: και εσύ καύλα είσαι σήμερα, ουουου ουουου)
(γέλια)

'στο θέμα μας λοιπόν που δεν είναι άλλο από την παρουσίαση του άντρα blogger της χρονιάς 2005. χάρηκα όταν ο bruce μου ανέθεσε αυτόν τον ρόλο, για την ακρίβεια δεν μπορούσα να σκεφτώ καλύτερο άτομο από εμένα. φίλοι οι περισσότεροι από τους υποψήφιους και για να δούμε ποιος...λοιπόν, έχω την χαρά να ανακοινώσω πως το αρσενικό γουρούνι blogger της χρονιάς...'
(γέλια δυνατά)

'αστειέυομαι. ο άντρας blogger της χρονιάς είναι ο.....χοιροβοσκός'.

(χειροκρότημα)

'δυστυχώς ο χοιροβοσκός δεν μπορούσε να είναι μαζί μας απόψε, αλλά έχουμε απευθείας σύνδεση με το ράντσο του'.

ανοίγει η τεράστια οθόνη από πίσω και εμφανίζεται ο χοιροβοσκός σε κάποιο ράντζο να τρώει κόκκινα σταφύλια με το ένα χέρι και με το άλλο να κρατάει το πολυπόθητο αγαλματάκι.

'ήθελα να ευχαριστήσω όλους εσάς που απλά είστε εκεί, που παραμερίσατε διχόνοιες και μίση και κάτσατε στο ίδιο τραπέζι ανα δύο.

(γνωστή φωνή από το πλήθος: 'άντε γαμήσου ρε')

'αυτό έχει μεγαλύτερη σημασία από οποιοδήποτε βραβείο, οποιοδήποτε blog. γνωρίζετε πως τα blogs δεν έχουν καμία σημασία, οι λέξεις έρχονται και φεύγουν. μόνο οι άνθρωποι μένουν, οι άνθρωποι και τα αισθήματα. θα δεχτώ αυτό το αγαλματάκι γιατί ταιριάζει με τις κουρτίνες του μπάνιου μου, έχουν τα ίδια σχέδια. σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου που είστε άνθρωποι πάνω από οτιδήποτε άλλο. να είστε καλά, όλοι σας.

(το πλήθος σηκώνεται και χειροκροτά, κάποιοι δακρυσμένοι, όχι από τα γέλια)

ο τσαγκαρουσιάνος έχει αλλάξει το γαλάζιο φράκο με ένα μουσταρδί σακάκι και ένα πράσινο παντελόνι. κάνει ένα σπαγγάτο και πετάγεται από την μία πλευρά της σκηνής στην άλλη, δίπλα στο μικρόφωνο, για να καλωσορίσει τον Oldboy. ο blogger με το χαρακτηριστικό μουσάκι ανεβαίνει σιγά σιγά στη σκηνή και όλοι παρατηρούν πως είναι ξυπόλητος.

'καλησπέρα. είχα ενδοιασμούς στο να έρθω εδώ σήμερα. στην αρχή είπα όχι, μετά όμως ένιωθα τις λέξεις της πρόσκλησης να κολλάνε πάνω στα ρούχα μου, σαν λεκές από φαγητό που δεν ήθελα να φάω . ήθελα να πλύνω τα ρούχα μου στους 50 βαθμούς και την ψυχή μου στους 100 που αποφάσισα να έρθω. στον δρόμο το ξανασκέφτηκα. σε κάθε πράσινο φανάρι άφηνα και ένα κομματι των ενδοιασμών μου και σε κάθε κόκκινο το ξαναέβρισκα διπλό. η διαδρομή ήταν ένα ταξίδι προς την αυταπάρνηση του ίδιου μου του blog, ένα χαστούκι και ένα χάδι στις λέξεις που έχω κλείσει εκει μέσα. ελπίζω να με απαλλάξουν αυτές από το ακρωτηριασμένο alter-ego μου γιατί εγώ δεν μπορώ να τις απαλλάξω από εμένα.


(ακρα του τάφου σιωπή)

μην συνεχίσω, δεν έχει νόημα.


ο νικητής του καλύτερου post είναι ο art-attack με το πολύ πρόσφατο 'Αυνανισμός και μπακούρια (play that funky music white boy..)'

(χειροκρότημα)

ο νικητής σηκώνεται από το τραπέζι του, ο μόνος που καθόταν μόνος του, και ανεβαίνει στη σκηνή. φοράει πράσινο παντελόνι, κίτρινο πουκάμισο και κίτρινα παπούτσια, μάσκα του ski και ένα τεράστιο μονόπετρο.

'κρετίνοι, τόσο καιρό σας πότιζα με τέχνη και κουλτούρα μπας και ανθίσετε, και με κοροιδεύατε. και μόλις έγραψα μερικές μαλακίες για πούτσους και το πως τον παίζετε όλοι σας, ανέβηκα στην εκτίμησή σας. γίδια. απολίτιστοι. τέτοιοι είσαστε, τέτοια blog σας αξίζουν. φέρε το αγαλματάκι εδώ, το οποίο εγώ έφτιαξα, να το βάψω πορτοκαλί και να το κρεμάσω στο λαιμό μου. γίδια.'

(χειροκρότημα, παρατεταμένο)

τo βραβεία καλύτερου φωτογραφικού blog κερδίζει με μεγάλη διαφορά το stories of the cities stories of the street, καλύτερου ενημερωτικού blog το movies for the masses (η ψήφος της Loucretias την τελευταία στιγμή ήταν καταλυτική) και καλύτερου nickname ο behemoth. κανένας τους δεν παρεβρέθει στην εκδήλωση. απογοητεύτηκα λίγο από το e-rooster γιατί νόμιζα πως θα μας τιμήσουν, έστω με έναν εκπρόσωπο.

ο τσαγκαρουσιάνος τώρα ίπταται πάνω από την σκηνή μέσα σε στολη του batman. με το μικρόφωνο καλωσορίζει την επόμενη guest, την καταπληκτική marion η οποία βγαίνει στη σκηνή μασώντας τσίχλα και παίζοντας με τα μαλλιά της. πλησιάζει το μικρόφωνο (το οποίο είναι λίγο ψηλά για αυτήν), γουρλώνει τα μάτια και αρχίζει.

'καλησπέρα. δεν έχω όρεξη σήμερα. αν ήταν αύριο ή την κυριακή θα είχα πολλά να πώ. σήμερα θα σιωπήσω. είναι καλύτερα θαρρώ. τι να πεις άλλωστε. όλα έχουν ειπωθεί. τα ίδια θα λέμε? καλύτερο design σε blog λοιπόν, and the winner is .....fade με το diaries of a lazyman.

(χειροκρότημα)

ο fade σηκώνεται αργά, νωχελικά από το τραπέζι του ενώ δίπλα του η mourning blade χορoπηδάει από χαρά. φιλάει την marion στο μάγουλο και πλησιάζει το μικρόφωνο.
'εμ...thanx'.
κλείνει το μάτι στην mourning blade και αποχωρεί.

επόμενος guest ο μήτσος. με κομπολόι, γιλέκο κόκκινο και τραγιάσκα και το γνωστό του χαλαρό ύφος.

'καλησπέρα. τι κάνουμε? δεν περίμενα να έρθει κανείς εδώ, ειδικά μετά την αλλαγή ημερομηνίας. η βραδυά εξελίσεται ήσυχα και ευχάριστα, δεν το περίμενα πρέπει να ομολογήσω. στην επιφάνεια βέβαια, γιατί το μάτι μου και το αυτί μου κάτι έπιασαν από τα παρασκήνια. θα σας ενημερώσω αύριο στο blog μου για αυτά όμως. προς το παρόν θα παρουσιάσω το καλύτερο ασύδοτο blog.


hobgoblin, έλα εδώθε.

η σγουρομάλλα ασύδωτη blogger ανεβαίνει στη σκηνή τρέχοντας ενώ το κοινό παραληρεί.

'kalispera agaphtoi kai antipathitikoi mou agnwstoi. χάου αρ γιου? αρ γουι χεβιν φαν ορ γουατ? egw eimai mia xara, irtha shmera edw me skopo na gnwrisw ton bruce alla den ton exw dei akoma, σκαμμπαγκ.


ενιγουεϊ, koita na deis pou kerdisa kai agalmataki. einai polu κιουτ den briskete? tora mipws prepei kai na dakrusw opws sta όσκαρ? γουατ εβερ, min ginomai fortiki, euxaristw kai pali,γιου αρ ολ γκρεητ, an deite ton μπρους peite tou pws ton epsaxna. θενξ.

μουσική υπόκρουση τσιφτετέλι. φώτα ανάβουν πίσω από τους καλεσμένους και εμφανίζεται ο τσαγκαρουσιάνος με τον george, να χορεύουν καθώς πηγαίνουν προς την σκηνή. ο george ανεβαίνει πάνω ενώ συνεχίζει να χορεύει.κάνει δύο σάλτους πάνω από ένα πλαστικό ποτήρι στο πάτωμα, φτάνει στο μικρόφωνο και αρχίζει να μιλάει (ενώ συνεχίζει να χορεύει)

'σπερααααααααααααά. τι κάνετε? ωραίες γκομενίτσες εδώ σήμερα, και μικρός ο ανταγωνισμός από ότι βλέπω. πιτσιρίκο, σε περίμενα ψηλότερο. και εσύ καλτσόβρακε, σου αρέσει το φαγητό ε? το πολύ φαγητό. χαχα πλάκα κάνω παιδιά μην αγχώνεστε. λοιπόν, επειδή αρχίζω και κουράζομαι από τον χορό, είμαι εδώ γιατί ο bruce θεώρησε σωστό να δώσουμε και σε γυναίκα βραβείο. για να το λέει κάτι ξέρει. αν ήταν στο χέρι μου πάντως, θα της έδινα κάτι άλλο.
(γέλια)

λοιπόν, νικήτρια, με διαφορά στήθους, κυριολεκτικά..
(γέλια)

είναι η φίλη μου η lili.

(χειροκρότημα)

η lili σηκώνεται από το τραπέζι και ανεβαίνει στην σκηνή, με το ίδιο φόρεμα που φορούσε και πριν 5 λεπτά.

'ευχαριστώ.
(κρατώντας με τα δύο χέρια της το στήθος της) 'το ήξερα πως μπορούσα να βασιστώ πάνω σας boys'

(γέλια)
'θα ήθελα εκφράσω την εκτίμησή μου προς την κουρούνα η οποία δεν μπόρεσε να παρεβρεθεί, και να της πω πως άξιζε αυτό το αγαλματάκι όσο και εγώ. αν μας βλέπει αυτή τη στιγμή, ένα μεγάλο φιλί. μην πολυλογώ, περισσότερα στο blog μου αύριο. είδε κανείς τον bruce? ευχαριστώ και πάλι'.

o τσαγκαρουσιάνος έχει πάει για κατούρημα οπότε κανείς δεν προλογίζει τον επόμενο, και τελευταίο, guest της βραδυάς, τον γνωστό από τα forums και τον rock fm, macmanus. με κόκκινο φουλάρι, μπλουζάκι bob dylan από το live του '77 στο san fransisco, τσιγάρο γοπιασμένο στο στόμα και μουσική υποκρουση από tool, ανεβαίνει στη σκηνή το ίνδαλμα του παπασημακόπουλου και λοιπών dj.

'είχα γράψει ένα κείμενο, αλλά το έσβησα.

(γέλια)

είπα να αυτοσχεδιάσω.
τι κάνετε λοιπόν ανθρωπάκια? βλέπω μαζευτήκατε εδώ όλοι σήμερα, δεν είχατε κάτι καλύτερο να κάνετε, εννοείται, βάλατε το καλό σας κουστούμι, τα καλά σας κοσμήματα οι κυρίες, και ήρθατε. εγώ όχι, αν δεν ήταν υποψήφιοι κάποιοι από τους δικούς μου κυρίους και η κυρία ούτε που θα πατούσα το πόδι μου. αυτούς ήρθα να τιμήσω και όχι εσάς αποβράσματα του ίντερνετ, τελευταίοι και τελευταίες.

(χειροκρότημα, δυνατό)

'που είχαμε μείνει...στο τρίτο cd των franz ferdinard?'

γνωστή φωνή από τους καλεσμένους: 'θείο, πριν ένα μήνα έβγαλαν το δεύτερο'.

αγριέυει ο macmanus. 'και τότε εγώ πως το έχω από τώρα το τρίτο cd μου λες?
άσχετοι.
τέλοσπάντων. αυτός ο μπάσταρδος ο bruce μου έδωσε την χειρότερη κατηγορία να παρουσιάσω, το σχόλιο. δεν θα τον πετύχω κάπου τον αληταρά? τελοσπάντων, νικητής ο e-lawyer για το σχόλιο του στο blog του πιτσιρίκου.

μπουχαχαχαχα ξέχασα, ο πιτσιρίκος δεν επιτρέπει σχόλια, μπουχαχαχαχα.

(γέλια, δυνατά)

σκασμός τελευταίοι. e-lawyer έλα πάνω να πάρεις το βραβείο σου για τα τρία συνεχόμενα σχόλιά σου στο post Ορκιστείτε παρακαλώ της lili'.

ο e-lawyer σηκώνεται από την θέση του και προχωράει προς την σκηνή.σκοντάφτει στο πρώτο σκαλί, στο τρίτο και στο τελευταίο.

'δεν ήξερα κατά πόσο ήταν θεμελιακό νομικό σφάλμα η παρουσία μου εδώ ή απλά μια σύναξη φίλων από τον Ιστό. Σε κάθε τραπέζι έχω αφήσει μία κάρτα μου σε περίπτωση που χωρίσετε, σκοτώσετε, κλέψετε ή βιάσετε. ευχαριστώ'

(χειροκρότημα, lili στο βάθος κοιτάει την κάρτα)

τσαγκαρουσιάνος με σορτσάκι και πουκάμισο με λαχανί γραβάτα κατεβαίνει στη σκηνή από την οροφή μέσα σε εντυπωσιακά πυροτεχνήματα.

'αγαπητοί μου φίλοι η βραδυά κλείνει εδώ. ελπίζω να περάσατε όσο καλά πέρασα και εγώ, θέλω να σας ζητήσω να κρατήσετε τα λόγια του χοιροβοσκού και ελπίζω να σας ξαναδώ στα επόμενα blog awards. Ο bruce θα βρίσκεται στο 'θηρίο' στου ψυρρή το βράδυ, και θα κερνάει τεκίλα όποιον του κλείσει το μάτι τρεις φορές. '

0 comments:

My first book

My first book
A funny Homebirth