Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, February 17, 2006

Mighty Hermaphrodite

Γεννηθηκα σε ενα μικρο επαρχιωτικο χωριο, και παντα ενιωθα αβολα οταν φιλουσα την κοπελλα μου, δεν ηθελα να ολοκληρωσουμε, δεν ειχα σχεδον ποτε στυση.Οταν μεγαλωσα λιγο αποκαλυφθηκε,οτι γεννηθηκα με αρσενικα και γεννητικα οργανα.Μετα το πρωτο σοκ, αρχισα να παιζω με την εικονα μου...αφησα τα μαλλια μου πιο μακρυα, πηγα να σπουδασω στην Αθηνα, αρχισα δειλα δειλα να φοραω unisex ρουχα, να βαφομαι ωσπου στο τελος ντυνομουν πια τελειως γυναικεια. Μαζεψα χρηματα με πολυ κοπο και πηγα να κανω εγχειρηση αλλαγης φυλου.Οι γονεις μου δεν θελανε να με ξαναδουνε.Η μανα μου βεβαια με ποναγε αλλα δυσκολευοτανε πολυ να αποδεχτει οτι ειμαι γυναικα, οτι το αντρικο οργανο υπηρχε πανω μου απο λαθος και μονο. Ειχα ολα τα γεννητικα οργανα της γυναικας αλλα δεν ειχα κολπο. ειχα εξωτερικα πεος, αλλα δν ειχα ορχεις, δεν ειχα στηθος, ημουν ουτε κει γω ξερω τι και η ψυχολογια μου ηταν χαλια, ηθελα να βρω τον εαυτο μου.

Η εγχειρηση πετυχε.
δεν συμφωνεις? Α, συμφωνεις ε?
Τι ελεγα? Α ναι, επιασα δουλεια, αλλαξα το ονομα μου, γνωρισα και καποιον. Δεν τολμησα να του πω τι ημουν πριν γιατι για μενα απλα ηταν ενα προχειρο, τωρα ημουν αληθινα αυτο που ημουν. Ομως μετα απο 4 χρονια σχεσης ηθελε να παντρευτουμε.
Παιδια δεν μπορω να κανω,κατα πασα πιθανοτητα, και δεν ηθελα να εχω μυστικα.
Του το ειπα πριν 15 μερες...επαθε σοκ, εξαφανιστηκε. Με πηρε τηλεφωνο χτες κλαιγοντας...ηθελε να μιλησουμε, να καταλαβει.
Νιωθω ασχημα, κατλαβαινω πως το βλεπει, ξαφνικα ειμαι αντρας στα ματια του και τον εξαπατησα, αλλα δεν ειναι ετσι...δεν ημουν ετοιμη, κατλαβαινεις?"


Ο τυπος με κοιταζε αποσβολωμενος.Δεν ξερω αν ειχε αμφιβολιες επειδη σαφεστατα ημουν μολις 20 χρονων και ηλικιακα δεν κολλαγε η ιστορια, η επειδη δεν ειμαι καθολου ανδροπρεπης, αλλα ηταν σε κατασταση ημι...
Και τοτε παθαινω φλασια.
ειχα -τοτε- πολυ γυμνασμενα ποδια και ειχα ριξει ξεφρενο χορο.
Τεντωνω και του λεω, "σου μοιαζει αυτο για γυναικειο ποδι?"
Ανοιξε το στομα του και ηξερα οτι πλεον το ειχε πιστεψει.
και δεν το πιστευα οτι το ειχε πιστεψει!

Το ολο πραγμα ειχε ξεκινησει σαν χαζη πλακα, οταν πηγαμε εγω και ο Κωστας-ενας θεοτρελλος φιλος μου - σε καποιο παρτι.
Πριν φυγουμε, και ενω ειχε βαλει ενα πανεμορφο κουστουμι και γω μια θυληκη αερινη φουστα και ενα μαυρο μεσατο σακκακι, μου ζητησε να τον βαψω.
Υπεθεσα οτι ηθελε λιγο μολυβι στα ματια οπως κανουν αρκετοι.
"Οχι, μου λεει, θελω κατακοκκινο κραγιον, μασκαρα, σκια, σκουλαρικiα κρεμαστα, τα παντα"
Εβαλα τα γελια γιατι δεν ηταν αποκριες και καταλαβα οτι παλι θα αρχιζε τα δικα του. Ο Κωστας πιστευε οτι κατα βαθος ολοι οι αντρες θελουν να τον "παρουν" και οπου πηγαινε το επαιζε γκει.Αν ειχε κεφια.
Καμια φορα ερχοταν και ενας φιλος του και δεν μπορω να περιγραψω τι εχουν δει τα ματια μου απο Αντρες μολις γυρνουσαν οι κοπελλες τους τα ματια τους.
Αλλα δεν ειχα πειστει τελειως.


Τον εβαψα και ηταν ενα μαυρο χαλι( δεν ηταν και ιδιαιτερα ωραιος)
Γελουσα με το σεναριο του τι θα ελεγε στο παρτι, και αναρωτηθηκα εγω ως προς τι ερχομουν?
Τι του ημουν?
Καπως ετσι γεννηθηκε η ιδεα και δεν πιστευα οτι θα επιανε.Xαζομαρες.
Και ομως επιασε.
Ηταν απιστευτο, μεσα σε ενα τεταρτο ολο το παρτι μιλουσε γιαυτο.
Ο Κωστας ηρθε κουναμενος διπλα μου και μου ψυθρησε με πολυ αντρικη φωνη που ερχοταν σε αντιθεση με το στυλακι του
" Μουφαγες ολη την δοξα, ολοι γιαυτο μιλανε. Δες τωρα τι θα γινει"


Και ειδα.
Και εχασα πασα ιδεα.
Ακομα και αν ηταν το κινητρο η περιεργεια....
Καποια στιγμη νομιζα οτι δεν το πιστευανε και απλα θελαν να κανουν παιχνιδι.
Ομως αυτα που ακουσα, τα ματια τους οταν μου εξομολογοντουσαν οτι εχουν δοκιμασει κατι στο στρατο,τα κοκκινα προσωπα, η νευρικοτητα,... οτι το εχουν σκεφτει αλλα δεν μπορουν να το πουν σε κανεναν...
Ενιωσα ασχημα.
Για κεινους που καταπιεζονταν, για τις κοπελλες τους.
δεν ενιωσα ασχημα γιαυτους που θελανε την εμπειρια.
Αυτους τους δουλεψα κανονικα.
Στον εναν μαλιστα εκλεισα ραντεβου σε 10 λεπτα στην ταρατσα και τον κλειδωσα εξω απο το παρτι.
Εμεινε εξω αρκετη ωρα-πιθανον δεν τολμησε να πει τιποτα μηπως και εκανα θεμα και μαθαινε η κοπελλα του τι εκανε( ε ρε καραμητρο, παε να το παιξεις ξυπνιος και γαμικουλας, το κανεις και μπορστα της, το κανεις και με αγνωστη...αγνωστο...αγνωστη)
Οταν εμαθα οτι ηταν δικο του το σπιτι, ηταν πια αργα.


Μετα απο αυτην την εμπειρια παντα αναρωτιομουν...δεν πειστικα ποτε ομως, οτι ΟΛΟΙ οι αντρες ειναι γκευ καταβαθος.
Πο*****ς, μπορει.:P

but thats another.... a lot of other ancient stories.

1 comments:

Asteroceras said...

Φύλαξε και κάτι για το Woman In the City Vol. 2

My first book

My first book
A funny Homebirth