Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, April 13, 2006

Before bed time

Σημερα εβαλα dsl... το σαραβαλακι μου εγγιζει ταχυτητες που ουτε ονειρευτηκε..κατεβασα το early in the morning των Gap band και χτυπιεμαι στα πληκτρα απο κεινη την ωρα.
Εχω διαθεση..αλλα δεν ξερω για τι πραγμα.
να χορεψω? να τραγουδησω? μου λειπει το τραγουδι(ακομα δεν συνηλθα απο την βροχιτιδα)...σημερα στο μετρο επιασα τον εαυτο μου να κανει βηματα και λικνισματα στα τραγουδια που μελεταω με το mp3, και οι απο πισω μου φχαριστηθηκαν το θεαμα...
Πηγαμε για καφε με την σχολη, καθισα στον ηλιο σαν την γατα και καταφερα να εξηγησω στον καθηγητη μου περι κλορελας και βαρεων μεταλλων στην νοηματικη. Φτου μου.

Αυτο το διαστημα υπαρχουν εντασεις. Δεν θα αναφερθω που πως τι απλα υπαρχουν και με βαραινουν, σε συνδυασμο με το αγχος οτι για 15 μερες δεν θα δουλεψω και λογω ασθενειας μου δεν καταφερα να βαλω λεφτα στην ακρη...δεν νιωθω σιγουρια.



Δεν μ'αρεσει η φετινη ανοιξη...ειναι η συνεχεια ενος πολυ μεγαλου ατελειωτου χειμωνα.
Νιωθω οτι εχει συννεφιασει.

4 comments:

Mantalena Parianos said...

koyragio... se diabazw...

cheshire cat said...

ki elega kaneis den tha pei kati ligotero thetiko gi'autin tin anoixi?

thes na horepeis? ela sto party!

Lili said...

to party sto...ftou den thymamai...
tu y vas?

cheshire cat said...

j'y vais. viens!

My first book

My first book
A funny Homebirth