Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Saturday, April 15, 2006

Το ταβλι

-'Που γεννηθηκες"?
(ασοδυο)
-Εδω, αλλα φυγαμε αμεσως.
(εξαρες)
Κατι ελεγες οτι δεν χανεις ποτε στο ταβλι.
-(χαμογελο) ε,..ναι, ετσι το λεω...(τεσσερα δυο)
-φαινεται.....(εξι τρια)...δεν το παρατας?
Σηκωσε τα ματια και με κοιταξε.
-Οχι.


Οκ.
Πορτες, διπλο.
Πλακωτο, διπλο.
Φευγα, αυτος με 2 πουλια εγω με 4, και το πηρα με πενταρες.


Ειχα καιρο να παιξω ταβλι. Επαιζα με τον αντρα μου, μετα με τον κολλητο μου. Μετα ανακαλυψα οτι ειναι ενας ωραιος τροπος, οταν συναντας αγνωστους που γνωριζεις μονο απο την γραφη τους για πρωτη φορα, να σπαει ο παγος, να φευγει η αμηχανια και να βλεπεις τι κανουν.
Αν μπαινουν στο παιχνιδι και ποσο, αν χαλαρωνουν αν ειναι σφιγμενοι, αν θελουν να κερδισουν...
Και σου δινει κατι να απασχολησεις τα ματια και τα χερια σου...


Σημερα φχαριστηθηκα παιχνιδι. Μια φευγαλεα στιγμη μου περασε απο το μυαλο μη και δεν ητανε αυτος που ελεγε( δεν μπορεις να εισαι ποτε σιγουρος πια, μην υποτιμας την μαλακια του καθενα) και μηπως δεν επρεπε ρε γαμωτο να πω την γνωμη μου για το περιστατικο που ειχε σχεση με την ταδε?
Δε βαριεσαι.

Επινα φραπε, ντεκαφεινε, θυμουμενη εποχες που ειχα χρονο, που λιαζομουν στη βεραντα μου( θελω σπιτι με μπαλκονιιιι, πεθαινω), και που κερδιζα στο ταβλι σε σημειο να "σπανε" τυχαια και να τα αγοραζουμε με τις ντουζινες.

Δεν θυμηθηκα συγκεκριμενα προσωπα, θυμηθηκα πως ειναι να εχεις leisure, χρονο για παιχνιδι, για καφε.
Με βαραινει και με πιεζει αυτη η εποχη και οι ανθρωποι γυρω μου.
Το σημερινο ηταν αποτελεσμα της περιεργειας μου, αλλα τελικα βγηκα με κατι παραπανω, μετα απο μιαμιση ωρα, απο την καφετερια.
Την αισθηση ανεσης που εχεις με καποιον που γνωριζεις καιρο, η που εστω, ειναι ακομπλεξαριστος.
Η τουλαχιστον ετσι δειχνει.


Περασα καλα.
Μπορει να μην εκανα το τρελλο γελιο που κανω συνηθως( πρωι πρωι δεν λειτουργω) αλλα κερδισα 5-0.
Που το πας αυτο?

2 comments:

artfarted said...

Μπαλκόνια, βεράντες, ταράτσες, αυλές.... Χρωματιστά, φιλόξενα, νοικοκυρεμένα. Αστικές οάσεις, γλυκές καλοκαιρινές απολαύσεις.
Κι ο ήχος απ' το τάβλι να αποκαλύπτει ότι κάποιοι αρκούνται και στις μικρές χαρές.

Λύσιππος said...

Για μας τα ντορτια κι οι διπλες, και γι αλλους οι εξαρες.

My first book

My first book
A funny Homebirth