Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, April 10, 2006

Θεμα νοοτροπιας

Πηγα το σαββατο στο ετησιο μπαζαρ της Λαλετσε. Αν δεν ξερετε τι ειναι η Λαλετσε, ευχαριστως να σας κατατοπισω οτι ειναι ενας παγκοσμιος οργανισμος για την βοηθεια σε μητερες να θηλασουν, καταρτισμενος απο μητερες.
Δεν θα κανω εδω αναλυση, αλλο ειναι το θεμα μου.
Καθε χρονο, κανουν ενα μαζαρ για το ταμειο τους. Μαζευουν ολες παιχνιδια, ρουχα, απο μωρουδιακα εως και 12 ετων, ρουχα εγκυμοσυνης-και οχι μονο- ,βιβλια, καθισματα αυτοκινητου και οτι αλλο δεν χρησιμοποιουν πια και ειναι σε ΑΡΙΣΤΗ κατασταση, και φτιαχνουν ενα μπαζαρ του οποιου τα εσοδα πανε στο ταμειο της Λαλετσε.
Τα ρουχα ειναι απιστευτα καλης ποιοτητας (gap, beneton, κ αλλα), και σε τιμες απιστευτες...καθε χρονο με 100 ευρω εχω ρουχα, μπουφαν, φουστες,καλτσες, παλτα, παντελονια, μπλουζες, παιχνιδια...
Περισυ αφγορασα μια καπα, ενα παλτο επισημο, ενα πουλοβερ benetton μεταξυ αλλων, απο 1,5 ευρω το ενα...μια σακκουλα με 40 μπαρμπι, 10 ευρω.
Φετος, αγορασα μια καπα ολομαλλη για μενα 4 ευρω, 4 σκωτζεζικες φουστες για την μικρη, 2 μπουφαν, ενα λινο φορεματακι, 10 παζλ,4 κολαν, 5 μπλουζιτσες καλοκαιρινες, 5 πουλοβερ beneton, ενα σετ ζωγραφικης σε υφασμα, 5 βιβλια,8 παντελονια και αλλα πολλα...και εδωσα μονο 50 ευρω.
Βρηκα επισης ενα παπλωμα(3 ευρω) και ενα ειδικο πραγμα που το ξετυλιγεις το βαζεις πανω στο τραπεζι και βαζεις το φαγητο απευθειας πανω (για πιο μικρα παιδια απο το δικο μου, αλλα χρησιμο οταν πας να φας πχ πιτσα καπου εξω)και μετα τυλιγεις και πλενεις στο σπιτι( 2 ευρω), και ενα πανεμορφο μπουφαν στυλ peru/thibet, petsino kai mallino για την μικρη παντα (4 euros)

Μια κοπελλα ηρθε και πηρε 5 τσαντες μωρουδιακα αλλα και ενα καθισμα αυτοκινητου προς 10 ευρω, και ενα καθισμα φαγητου απο ξυλο προς 5 ευρω.
Εχω πει κατα καιρους σε φιλες μου που ζοριζονται αλλα εχουν ενα περιεργο κολλημα με το second hand...
Δεν το καταλαβαινω πραγματικα.
Γιατι να δωσω 60 ευρω για ενα μπουφαν και να μην δωσω 60 για μια πληρη γκαρνταρομπα, που ειναι πανεμορφη και σε αριστη κατασταση...
Τα μονο που παιρνω καινουργια, ειναι τα παπουτσια της, 4 ζευγαρια το χρονο, το μαγιο και τα εσωρουχα της...
Και οπου παμε μου λενε τι ωραια ρουχα που φοραει..:P

Στημ Κυπρο, πουλουσα τα παλια μου ρουχα και βιβλια η τα ανταλασσα με αλλα σε thrift shops.
Θα μου αρεσε πολυ να εχω ενα τετοιο μαγαζι οπου θα μου φερνανε παλια βιβλια, η ρουχα σε καλη κατασταση αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα λειτουργουσε.
Σκεφτηκα μια μερα να βγαλω ολα τα ρουχα του παιδιου και να κανω garage sale, δεν εχω πεταξει τιποτα και ειναι τοσο ομορφα....


Κατα τα αλλα, Η Λαλετσε με ενημερωνει και για αλλα πραγματα...ας πουμε τον Μαιο θα γινει ενα σεμιναριο πρωτων βοηθειων με ομοιοπαθητικα, με τιμη εισοδου 35 ευρω που θα κρατησει 6 ωρες με διαλειμμα. Θα ερθει ενας τυπος απο αγγλια και θα μαθουμε πως να κουραρουμε τα μικρα μας απο καψιματα, κοψιματα και διαφορα αλλα με τα ομοιοπαθητικα.
Το βρισκω πολυ χρησιμο.
Θα παω.
αλλα δεν θα αγορασω το κιτ με τα ομοιοπαθητικα απο τον Κορρε των 44 ευρω, τα εχω ηδη ολα :P




Κατα τα αλλα εχω χρεη και την αλλη εβδομαδα σταματω τα μαθηματα για 15 μερες...εχω λιγο αγχος.
Ευτυχως που πηρα την αποφαση να ξαναρχισω να διδασκω φωνητικη, και καπου εχω ερθει στα ισα μου. Και βλακεια μου που τα χα παρατησει.

2 comments:

Λύσιππος said...

La leche = το γάλα;

Ναι, συμφωνώ με το concept. Thift shops είναι money savers. Βαριέμαι να γράφω όλο Ελληνικά.

Οσο για χρέη κλπ - δε βγήκε το βιβλίο ακόμη; Για να πάρω καμμιά δεκαριά αντίτυπα.

Annabooklover said...

Ζηλέυω πολύ το μπαζάρ και γενικά τα second hand shops. Αλλά αν τα σνομπάρουν στην Αθήνα φαντάσου εδώ (Λάρισα) που είναι καραεπαρχία. Ευτυχώς που όταν ήταν πιο μικρή η μικρή μου υπήρχε ένας κύκλος μαμάδων που βοηθούσαμε η μια την άλλη με ρούχα κυρίως αλλά και αντικείμενα και βιβλία.

My first book

My first book
A funny Homebirth