Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Sunday, April 30, 2006

Ημερολογιακα

Εχω 3 μερες που βλεπω τον πρωην μου στον υπνο μου.Σημερα μαλιστα ειδα οτι ετοιμαζομασταν να κοιμηθουμε μαζι.Να μαθω να να πεφτω για υπνο στις 6 με γεματο στομαχι. Πως θα παω να κωνω τατουαζ με 5 μιση ωρες υπνο μονο?Ευτυχως ειναι παλιος μου πελατης. Εχω να κανω κατι μηνακια και ειμαι λιγο ανασφαλης.Οπως οταν ξανααρχισα να παραδιδω μαθηματα φωνητικης.Αναρωτιομουν αν θα θυμομουν ολη την θεωρια, τις λεπτομερειες περα απο τα ΑΑΑΑΑΑ ΙΙΙΙ που πρεπει να κανουμε το τελευταιο εικοσαλεπτο.

Εχω αγχωθει φοβερα.
Φετος ειναι η πρωτη φορα που καλοκαιρι, δεν θα εχω καμια οικονομικη βοηθεια απο τους γονεις μου και τον κολλητο μου και δεν θα μπορω να αφησω το παιδι πουθενα και δεν δουλευω στους υποτιτλους γιατι η εταιρεια μετακομιζει στην Λουτσα.
Ωραια πραγματα.
Στην αναγκη θα παω Λουτσα, δεν τιθεται θεμα, η θα βρω αλλη εταιρεια.
Αν και εχω ξεσυνηθισει να γραφω με τονους.

Τελος παντων.
Κατι θα βρεθει.
Χτες ανακαλυψα οτι εχασα το mp3 player μου.
Ειχα να το δω απο το παρτι.
Βεβαια, καποια στιγμη ταχτοποιησα το χαος μου στο σπιτι( απλα μετακινησα το junk), και φυσικα τωρα δεν βρισκω τιποτα.
Πηρα τον πρωην μου ο οποιος εχει κατι ακρες και καναμε ανταλλαγη.
Εχω καινουργιο mp3player. Να ειναι καλα.


Πηγα χτες στο κεντρο να μελετησω νοηματικη με μια απο τις κοπελλες, και μετα τον 3ο πλανοδιο μουσικο που ηρθε κοντα μας και καναμε οτι δεν τους ακουγαμε αφοσιωμενες στο μαθημα, καταλαβα οτι ο κοσμος νομιζε οτι ειμαστε κωφες και somehow μαθαμε να μιλαμε.
Λογικο, δεν υπαρχει αρκετη ενημερωση.

Πριν 2 μιση εβδομαδες μου προτεινε μια φιλη συναδελφος παρουσιαστρια και τραγουδιστρια στην οποια παω και κανω καραοκε για το κεφι μου(τερμα το Mikes)αν ηθελα να εμφανιστω στον Μαστορακη. Σαν τι? ρωτησα.
Σαν καραοκε, μου απαντησε.
Θα αναφερεις οτι ειμαι επαγγελματιας?( σκεφτομουν μη με δουν τιποτα συναδελφοι μουσικοι-τους φανταζομαι ηδη-και γινω και ρομπα, ασε που αμεσως θα περασω σαν καινουργια)
Θα ειναι 15 ατομα, μου λεει.
Εκανα γρηγορους υπολογισμους, 15 ατομα, αποκλειεται να τραγουδησουν ολα. Σιγουρα θα ειναι εκει και το φιδι που μου ειχε φαει την δουλεια( αν θυμαστε περισυ το καλοκαιρι) και ο οποιος δεν εχει σταματησει να λεει διαφορα( μονο που δεν τον εχω πετυχει, να εχω αποδειξεις) και βλεπω μια αλφα σταση στους απλους γνωστους. Θα υπαρχει δηλαδη θαψιμο ανταγωνισμος και ουδεμια χαλαρη ευχαριστη ατμοσφαιρα. Πιθανον να παμε εκει για να ειμαστε το κοινο.
Το να βγω στο γυαλι αυτο το διαστημα δεν ειναι το καλυτερο μου.
Αρα οφελος για μενα κανενα.
Ομως θελω να το κανω για την Μ. που το κανει για να διαφημησει το μαγαζι.Εφοσον μου το ζητησε, της απαντησα οτι αν ειμαι καλα ως τοτε, θα ερθω.(η φωνη μου ακομη κρωζει)
Περνουσαν οι μερες και της απαντησα σε τελευταιο μνμα οτι θα της απαντουσα την περασμενη Τριτη.
Ημουν ομως κατω απο πιεση και το ξεχασα.
Της εστειλα μνμα Πεμπτη οτι ο λαιμος μου σημερα εστρωσε και αν θελει ακομα και δεν ειναι αργα, θα δοκιμαζα την επομενη να τραγουδησω για να της απαντησω. Αν ηταν πολυ αργα και εχει γινει το γυρισμα, δεν πειραζει, θα τους καμαρωνα απο τον καναπε, στο σπιτι.
Εστειλα και δευτερο την επομενη, εφοσον δεν ελαβα απαντηση, και μου στειλε ενα μνμα του στυλ, οταν δεν με υπολογιζετε...τωρα ειναι αργα.
Το χε παρει προσωπικα.Το γυρισμα ειναι το πρωι της Δευτερας, αρα προλαβαιναμε.
Με ενοχλησε η απαντηση της,εδειχνε το παρασκηνιο που ειχε παιχτει.
Η κακη διαθεση.
Της απαντησα συνοπτικα οτι δεν καταλαβαινω γιατι το κανει προσωπικο το ζητημα εφοσον ειμαι αρρωστη.
Στεναχωρεθηκα. Οχι για το γυρισμα, αλλα για την φιλια/γνωριμια μας
καταλαβα το παρασκηνιο που επαιξε με τον ψηλο."Το παιζει ντιβα"
Πιο κακιασμενη υπαρξη δεν εχω γνωρισει. Και ειναι τοσο συμπαθητικος και επικοινωνιακος, εχει τοσο καλη φωνη, που δεν εχει λογους να ειναι τοσο ιντριγκαδορος, πια.
Και λεει λεει λεει σε αυτια καλοπροαιρετα ως προς εκεινον.

Κουραστηκα με την ερμηνεια του καθενα.
δεν καταλαβαινει ο εκαστοτε κατηγορητης ερμηνευτης οτι οταν λεει πραγματα για τον αλλον, εκεινη την ωρα βαζει μπρος εναν μηχανισμο και απλα καθρεφτιζει τον εαυτο του με μελανα χρωματα σε σημειο να μην τον αναγνωριζει?
Και δω οι ιδιες μαλακιες γινονται.

Πηξαμε.
Οποτε Δευτερα βραδυ θα τους δω απο το σπιτι. Αυριο δηλαδη.
Ειδικα την αδυναμια μου, που θα σας καταπληξει στον χορο, τον "παρτενερ" μου, το μωρο μου. Φανταζομαι ολο και καποια θα τραγουδησει το je t aime.(χαμος και μαλλιοτραβηγμα για το ποιος θα το πει αυτο το κομματι που τους πρωτο εφερα).Σε βαθμο μερικες φορες να παιζονται σου ψου μου να μην το πω εγω, να το εχει δηλωσει καποιος αλλος πριν απο μενα, η να θελει να το πει αντρας, ΝΤΕ και καλα, για να τον ακουσει ο γκομενος του.
Η Μ. δε, ουτε να ακουσει για κατι τετοιο οταν ειμαι εγω στο μαγαζι.
"το κομματι ειναι" δικο "σου, καποια πραγματα να τα σεβομαστε."
'Ρε συ, δεν με νοιαζει, ακομα κιαν καποιος το λεει καλυτερα"
"δεν το επιτρεπω, εγω ρε συ Λιλη, δεν μου καθεται καλα."

Γι αυτο μου αρεσει να δουλευω με ανθρωπους χορτασμενους.
Δεν ειμαι της ομαδικης δουλειας οπως και να εχει, αλλα ο χορτασμενος δεν εχει αυτην την πεινα στο ματι και στην συμπεριφορα.
Ο χορτασμενος αφηνει χωρο, και μαλιστα εχει μια γενναιοδωρια.
Ο πεινασμενος ριχνει αγκωνιες, σκουντιες, δαγκωνιες για μια θεση στον ηλιο.
Η Μ. δεν ειναι πεινασμενη και φαινεται οτι εχει δει την πεινα του αλλου.
Μονο σ αυτον δεν την βλεπει.
"Τι κανεις Λιλι? "
"Καλα μωρε, βρηκα συγκροτημα τελικα. "
"Α ναι? και γω. "
Και κατι σ αυτο το "και γω" δεν ειναι χαλαρο, ειναι βεβιασμενο και ξαφνικα νιωθεις οτι ειναι διαγωνισμος.


Να διαγωνιστω τι?
Με 12 χρονια στην πλατη μου +, θα διαγωνιστω καποιον που ξεκιναει?
μα γιατι?
Και στην δουλεια παλια οταν καποια ηταν καλυτερη, "εκλεβα" αυτο που μου αρεσε...μια κινηση, ενα στησιμο, ενα τραγουδι και το εφαρμοζα στην επομενη δουλεια.
Αν ειχε καλυτερη φωνη, υποκλινομουν και της τολεγα"τι ωραια φωνη που εχεις!"
Αν ηταν πιο κατω, απλα δεν εμπαινα στην διαδικασια.
Αν ημασταν ισες, εκει ισως λιγο, μεχρι να βρεθουν οι ισσοροπιες, αλλα ηταν πολυ ηπιο.
Το γελιο ειναι οταν σε ανταγωνιζεται αντρας, μεγαλυτερος σου, και το κυριο ονομα του μαγαζιου.
Η ο μουσικος που θελει να ειναι στο σποτλαιτ.
Εκει ειναι τραγικο.
Γι αυτο ειμαι πανευτηχης που βρηκα τον κιθαριστα μου, εχω τα backing tracks μου και το κεφαλι μου ησυχο.


Παω για μπανιο, να παω να βγαλω λεφτα.

13 comments:

Blonde said...

Εγώ όταν σε διαβάζω...είμαι σίγουρη πως θα σε δώ στην τηλεόραση μια μέρα και θα σε αναγνωρίσω...τώρα...μεγιές το καινούργιο mp3 player...και κουράγιο. Σου εύχομαι τα καλύτερα.

Lili said...

Thank you lianne, μ αρεσουν οι θετικες κουβεντες (σε τσεκαρω τακτικα btw)

Blonde said...

Τελικά....σε είδα η όχι?

Lili said...

Oχι Λιαν μου, δεν θα πηγαινα, παρα μονο αν ηταν απαραιτητο.
Αλλα ειδατε ολοι το μωρο μου τον Ζαχαρια μου, τον σουγκαρενιο μου.
Σε λιγο θα δειτε και τον ψηλο(μπλιαχχ)

Blonde said...

Η αλήθεια είναι ότι πρώτη φορά παρακολουθώ αυτή την εκπομπή του Μαστοράκη, δεν είμαι ικανοποιημένη πλήρως, καλύτερα που δεν πήγες, χα.

Blonde said...

Και έχεις καλύτερη φωνή από την ξανθιά που έχει καλεσμένη...έχω ξεχάσει και το όνομά της!!!Λέω εγώ τώρα.

Lili said...

Συγκινηθηκα.
Ειδα τον μαγειρα(και τα υπεροχα μαλλια του), τον Τασο, την Πετυ (μα δεν ειναι υπεροχη???), την Μαρινα και γενικα ολους οσους με τους οποιους ψιλοχαθηκαμε...


μπραβο στα παιδια, τους χαρηκα.

Blonde said...

Αργά ή όχι άρχισα και την ευχαριστιέμαι την εκπομπή. Καλοπερνάνε,χα. Πέρνει και δωράκι ο νικητής...τα τρία τελευταία παιδιά είχαν πολύ ωραίες φωνές...Αλλά το Ζ...πρέπει να το έχασα όταν βγήκα για τσιγάρα...ή δεν το κατάλαβα...γαμώτο.

Blonde said...

Ναι ο μαλλιάς είχε άποψη...cool...

Lili said...

to Z?

Blonde said...

Μαλακία είπα? Ο Ζαχαρίας ποιός είναι...???? Μποινγκ!!

Lili said...

Aυτος που χορεψε το la vida loca

Lili said...

http://boyconfessions.blogspot.com/

aλλα εχει καιρο να μπει

My first book

My first book
A funny Homebirth