Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Tuesday, April 11, 2006

IsDn, Adsl, και αλλα ακαταλαβιστικα...

Μου ειπανε απο το καταστημα οτι τελικα, ναι! Μετα απο 2μιση μηνες, η ΗOL αξιωθηκε να με ξεσυνδεσει απο "κει που με ειχε" και να με συνδεσει, κανονικα αυτη την φορα.Iσως το γεγονος οτι δηλωσα οτι μεχρι το απογευμα θα επαιρνα το ινστιτουτο καταναλωτων να επαιξε τον ρολο του...(λες?)
Αρχισε ο νεαρος στο καταστημα να μου λεει για ip, για καλωδια, για cd,για τηλεφωνο ενεργοποιησης και για τηλεφωνο τεχνικης υποστηριξης ( μπα εχουν και τετοιο?...το σηκωνουν?) και οτι ο τεχνικος χρεωνει 50 ευρω( οκ...ΔΕΝ το σηκωνουν)
Και εχω το εγχειριδιο μπροστα μου και δεν καταλαβαινω μια μιλαμε.
Μου θυμιζω την μανα μου πριν καμια 15αετια που πελαγωνε με τον προγραμματισμο του βιντεο.
Η την χρηση του κινητου...( δεν νομιζω ποτε να μαθει τι σημαινει sms...)

Aυτη η καθυστερηση της εταιριας μου στοιχησε 300 ευρω που εδωσα στο τηλεφωνο (λογαριασμος) ενω θα μπορουσα να τα ειχα αξιοποιησει αλλου.
Πλησιαζει Πασχα και δεν θα δουλευω, μ εχει πιασει αγχος παλι.
Τι θα κανω φετος το καλοκαιρι?
Περισυ δουλευα σε 2 εταιρειες υποτιτλισμου. Φετος σε καμια.
Περισυ, ειχα και τον κολλητο που βοηθαγε. Φετος του τα τρωει η Ρωσιδα στριπτιτζου και εχουμε χαθει.
Ξαναρχισα να παραδιδω μαθηματα φωνητικης και ενω φοβομουν οτι θα ειχα ξεχασει τις θεωριες, ολα μου ξαναρθανε...και αρχισα να το ευχαριστιεμαι, οπως παλια.
Τι βλακεια που τα ειχα παρατησει.

Κατα τα αλλα εχω αρχισει σιγα σιγα να ξαναποκτω ενδιαφερον για το μπλογκ...Ισως ξαναρχισω να γραφω ιστοριουλες και ισως καποιες απο αυτες να ειναι και εμπνευσμενες :P

0 comments:

My first book

My first book
A funny Homebirth