Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, May 11, 2006

G.and J.

Αναβληθηκε η δουλεια που ειχα χτες και ετσι κατεληξα να παιρνω τον G. τηλεφωνο.
Πηγα μιση ωρα αργοτερα εκει που ηταν με εναν φιλο του, μισο αλλοδαπος και αυτος, σαν και μας.
Με το που πατησα το ποδι μου, αρχισε το πειραγμα.
Αλλα το πειργμα που εμενα με ενοχλει, με αποδιοργανωνει.
με ρωτησε ο G τι εχω στις τσεπες μου.
Τις ανοιξα και ειχε μεσα απο την μια χαρτομανδηλα για την μικρη, και απο την αλλη κωλοχαρτο για μενα."για την μυτη μου γιατι ημουν αρρωστη" προσθεσα.

Περασα το επομενο μισαωρο να ακουω αμφισβητηση του κατα ποσο ημουν πραγματικα αρρωστη και το χρησιμοποιω(για χ λογους) απο τον φιλο του.
μεταξυ σοβαρου και αστειου ειπα στον φιλο οτι περασα δυσκολη μερα...get off my case a little.
δεν ημουν αντιπροσωπος του φυλου μου, ουτε των ελληνιδων εκεινη την ωρα.
Οταν καποια στιγμη στριμωξα τον G. να επιβεβαιωσει οτι ημουν αρρωστη, το εκανε και προσθεσε...you took the wrong/bad example.

ανοιξανε τα ματια μου εκεινη την ωρα, χωρις να μπορω να πω ακριβως τι ητανε αυτο που ειδα.Η διαθεση...
Ο αλλος τον χαβα του.
εχασα την ψυχραιμια μου, εκανε και αφορητη ζεστη εκει μεσα.
Του ειπα 2-3 πραγματα που δεν θυμαμαι ακριβως...οτι ηρθα να χαλαρωσω και δεν εχει σταματησει να βγαζει συμπερασματα και να με ακυρωνει και να ξεσπαει επανω μου το οποιο προβλημα εχει και εβαλα το μπουφαν μου να φυγω.
οπως απομακρυνομουν, τον ακουσα να λεει συγγνωμη και του ειπα " thats ok".

φυσικα δεν ηταν,βγηκα εξω και στο φαναρι κοντοσταθηκα.
παλι ενεργησα πανω στον θυμο μου.
Γαμωτο, ποτε θα μαθω να μην ειμαι τοσο παρορμητικη?

Ξαναμπηκα στο μαγαζι και ζητησα συγγνωμη και γω για την σκηνη που δημιουργησα.
ενω ξεκιναγε να πει συγγνωμη, το μαζεψε και ειπε "its ok"


απο κεινη την ωρα ηταν αρκετα προσεκτικος και αυτο με λυπησε.
Δεν ηθελα να "μαζευτουνε", ηθελα να με include στην παρεα τους, πραγματικα.
Η βραδια περασε με ανεκδοτα,με ιστοριουλες, ηταν και οι δυο πολυ ευγενικοι.
Απεφευγα να κοιτταω τον G.
Δεν ηθελα...

Πολλες φορες ξεκιναγα να πω κατι και με αγνοουσαν. Καθαρα ματσο, συμπεριφορα.
Αστεια που δεν καταλαβαινα, πειραγματα και μια αμηχανια εκ μερους μου που με εκανε να νιωθω like a klutz.

στο τελος φυγαμε και στην εξοδο ο G. ειπε κατι για το Ταj Mahal.
Φυσικα δεν υπηρχε περιπτωση να παω.
Ο φιλος του μου ειπε
will you let us go και κατι που δεν επιασα...ακουγοταν σαν ελα μαζι μας, και θα σ πειραζε να παμε μονοι μας, μαζι...
if i allow you? γελασα
sure, go ahead.

χαιρετηθηκαμε, φιληθηκαμε και γυρνωντας σπιτι ενιωσα μια μελαγχολια απιστευτη.
Κιομως ηταν ευγενικοι,τυπικοι, καλα παιδια.
Γιατι να νιωθω τοσο ασχημα?




Ισως γιατι δεν νιωθω καλα με τον εαυτο μου οταν ειμαι γυρω τους.
Δεν ακουνε τι εχω να πω εγω, τα ξερουν ολα, ακομα και για μενα.
Πληγωμενα παιδια απο πατεραδες που φυγανε, και τωρα τους συγχωρεσανε(και καλα κανανε) με μαναδες που ξεσπασαν πανω τους.
Φοβουνται?
Ειναι η ηλικια?
Ειναι το "παιδι χωρισμενων γονιων?"
(δεν ειχα γνωρισει ποτε πολυ κοντινα καποιον σε αυτην την θεση, και τωρα θελω να τους καταλαβω)

out of place
out of my own skin.


Μηπως ετσι νιωθαν και αυτοι ολοι τους την ζωη?






Μηπως λεω μαλακιες?

3 comments:

Λαμπρούκος said...

Α ρε λιλι ώρες-ώρες είσαι απίστευτη!

bluesmartoula said...

Ει!!! Μια βραδυά ήταν.Δεν τρέχει τίποτα. Σκέψου ότι ήσουν ανάμεσα σε δύο πολύ ωραίους τύπους...... Φιλάκια

Mona Sax said...

nai vre malakies les.
kano baby sitting sta didima mias filis i opoia ithele na paei me ton gomeno Santorini gia 2 meres.einai kai oi dio belades tou kerata kai dextika na to kano auto provided sto psigeio tha eixe sto magniti tilefono pirosvestikis kai nosokomeia efimerevonta.M exoun priksei me to na pidologane pano kato sto krevati.Tous katevazo kato kai tous anakoinono oti tha pame na koimithoume kai tha diavasoume kai paramithi.Dexonte kai arxizo na diavazo me tin elpida oti prota tha koimithoun autoi kai meta ego.
Me rotaei o Konstantinos:
-**** pou einai i mama kai o *****?
-Den eipame oti pane Santorini na doune to ifestio?kai meta ksananoigei to stomataki tou kai ti mou leei?
-Kai o mpampas pou einai?
emeina me to stoma anoixto gia merika deutera na koitazo ta matia tou.
-Kostantine siko.Kostantine tora tha arxisoume na pidame pano sto krevati.
Sikothikan kai oi dio amesos.Otan irthe i mamas tous me rotise pos sto kalo to kazanaki tis toualetas trexei diarkos kai espase kai to ksilo tou krevatiou.
-Arxisame na paizoume kai xasame ton elegxo,tis eipa gelontas ego.
Den einai big deal na xorisoune dio anthropoi.Big deal einai na mporesei kai to paidi na dei giati.Ego prosopika imoun arketa megali gia na do toi eprepe na xorisoun.oi dikoi mou goneis nai eprepe na to kanoun auto.alla mipos leo kai ego malakies?
vgale to kefali sou ekso vre zoon na deis oti ekso exei panselino.
ps to mpampas tous ton eidan proti fora perisi sta 4.

My first book

My first book
A funny Homebirth