Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Wednesday, June 14, 2006

Ο τραχανας νοθευμενος

Δεν υπηρξα ειλικρινης με τον εαυτο μου. Δεν γραφω πια εδω .Γραφω αλλα δεν γραφω.
Κοιταω πως ξεκινησα, να νιωθω βασιλισσα σ αυτο το δικο μου κομματι ηλεκτρονικου τοπιου, να νιωθω ελευθερη και πως σιγα σιγα φοβηθηκα, ξενερωσα και πνιγηκα. ο χωρος πια στενεψε.
Εγω και ολοι οι αλλοι.
Οι αλλοι που μπορουν να μπουν και να κανουν οτι γουσταρουν, απο το να παρουν κατι που εγω για δικους μου λογους πιθανον δεν ηθελα να παρουν. Αλλοι που κανουν τοσο κοπο με το word verification για να μου πουνε οτι δεν με συμπαθουν.Λες και πρεπει αυτο να κανει μια διαφορα σαυτα που σκεφτομαι.
Η διαφορα ειναι οτι με ενοχλει η διαθεση απο πισω.
Get a life.

Με κουρασε η αμυνα.
με κουρασε που δεν μπορουσα να πω τα πραγματικα μου προβληματα, γιατι υπαρχει η νοοτροπια του "αφου εκτιθεσαι εχω καθε δικαιωμα να σε κρινω"
οχι μαλακισμενα
δεν εχετε κανενα δικαιωμα να στεναχωρειτε τον αλλον μονο και μονο επειδη μπορειτε.
Δεν το μαθατε ποτε αυτο στην πορεια της ζωης σας?
Οτι κρινουμε σιωπηλα, για να βγαλουμε συμπερασματα που θα βοηθησουν εμας τους ιδιους στην ζωη μας?
Αυτο ειναι το ποιντ της κριτικης.
Το να κρινεις καποιον για να του απομυζεις ενεργεια μεσα απο αυτην την πραξη ειναι χυδαιοτητα, και οσα πανεπιστημια και να εχεις βγαλει, οσο και να νιωθεις καλλιεργημενος δεν παυεις να εισαι οτι και πιθανον ο προπαππος σου. Ενας χοντροπετσος.

με κουρασε η φαγωμαρα.
Με κουρασαν τα προβληματα που εχω αυτο το διαστημα.

Ετσι εγραφα βλακειες, ανωδυνα πραγματακια.
Δεν εγραψα-αν και ψοφαγα να το πω, απο χαρα οτι ξεκινησα συνεργασια με ενα ηλεκτρονικο περιοδικο κατι που θα μου επετρεπε να βγαλω καποια εξοδα-ισως- αυτο το καλοκαιρι.
Αλλωστε ΠΟΙΟΣ θα χαιρονταν για μενα?
(Ο G sat, O θοδωρης,και 2-3 αλλοι πιθανον)

Ειδα οτι ειχα 2 επιλογες.
Η το κλεινω και επικεντρονωμαι στα αρθρα.
Η το συνεχιζω και παλευω τα δαιμονια μου και καταργω απαγορευση κοπι ραιτ, μιλαω για ολους και για ολα, ξανακατακτω το δικαιωμα μου στην προσωπικη ελευθερια.
Το δικαιωμα της σκεψης μου.
Το δικαιωμα του λογου μου.



Το μπλογκ ουσιαστικα εχει κλεισει εναν κυκλο πριν πολυ καιρο, και περιμενω να αποφασισω αν θα ανοιξω καινουργιο.

Οι επομενες εβδομαδες υποθετω θα δειξουν.

8 comments:

bluesmartoula said...

Η άποψή μου είναι ότι ο δυναμικός σου χαρακτήρας και ότι έλεγες τα πάντα "έξω από τα δόντια" και ήσουνα ο ΕΑΥΤΟΣ σου έδωσε αυτή την δημοσιότητα στο blog σου. Συγχαρητήρια για την δουλειά. Ξέρω πόσο πολύ την ήθελες - και καλά έκανες. Λυπάμαι που δεν σ΄αφήσανε να το μοιραστείς. Οι φίλοι δεν φαίνονται μόνο όταν συμπαραστέκονται στα "άσχημα". Φαίνονται κι όταν χαίρονται με την χαρά σου, ανιδιοτελώς και όχι επειδή κάτι θα κερδίσουν. Χαρά αγνή και μέσα από την καρδιά τους. Ότι κι άν αποφασίσεις, μαζί σου....

A.F.Marx said...

Aλλωστε ποιος θα χαιρονταν για μένα


Εγώ...

Lili said...

:)

€lisavet said...

Μα δεν έχει κανείς λόγο να μη χαίρεται.

bereniki said...

ah...και μόνο που το διάβασα με έπιασε το στομάχι... μα γιατί αφήνεις κάποιους άγνωστους να σε πληγώνουν και να σε κουράζουν συναισθηματικά? δες τα λίγο πιο χαλαρά όλα...
άστους να φαγώνονται μόνοι τους και να βγάζουν την κακία τους χωρίς να επηρεάζεσαι!
και φυσικά υπάρχουν άτομα που σε συμπαθούν και θα χαρούν για σένα! το βλέπω στα comments poy soy afhnoyn.
μέχρι και εγώ γράφω ελληνικά και όχι γκρικλισ για να τα διαβάσεις(believe me einai duskolo gia mena na mh grafw greeklish) τεσπα! ηρέμισε και χαλάρωσε και μην παίρνεις σοβαρά τους "κακούς" ανθρώπους! ασ' τους να ζουν όπως αυτοί επιλέγουν! η κακία στη συμπεριφορά τους, περνάει μέσα τους... σημασία έχει εσύ να νιώθεις καλά και ήρεμα και να επικεντρώνεσαι σε αυτά που σου αρέσουν χωρίς να αφήνεις να σε βγάζουν από το δρόμο σου 5-10-20 κακόβουλoi...!
kisses!

ps. auto sta de3ia einai to ejwfullou tou book sou? congrats kai gi'auto! :)

Unknown said...

Κλείνεις τα σχόλια και τελειώνει η ιστορία.

Δεν θα σχολιάσω την "duskolia" της berenikis.....

Lili said...

kαι καλα θα κανεις.

Annabooklover said...

Συγχαρητήρια κι από μένα, μακάρι να πάνε όλα καλά και να περάσεις ένα καλό καλοκαίρι με το παιδί.

My first book

My first book
A funny Homebirth