Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Wednesday, June 07, 2006

Clopy right

Ειμαι περιεργη, ειλικρινα.
αν καποιος παρει το μπρελοκ σας, η το κοκκαλακι απο τα μαλλια σας θα ενοχληθειτε?
Νομιζω ναι εφοσον δεν ειναι η αξια του το θεμα αλλα η κινηση.
Αν καποιος παρει το ποστ σας (χωρις να στειλει ενα μαιλ ζητωντας την αδεια) και δεν βαλει το ονομα σας, θα ενοχληθειτε;
Συμφωνα με τα σχολια που διαβασα στο προηγουμενο ποστ, ειναι παραλογο να ενοχληθεις.
(το οτι ειναι παρανομο το ξεχναμε, κανεις δεν γουσταρει να μπει σε τετοιες διαδικασεις)

Καταλαβαινω οτι οταν εισαι εφηβος, και δεν εχεις τιποτα ουσιαστικα δικο σου και ολα ειναι δικα σου,(το αυτοκινητο του μπαμπα, τα λεφτα της μαμας) η εννοια του σεβασμου ως προς τον αλλον ανθρωπο ειναι λιγο θολη.
Αν δεν εισαι εφηβος ομως ποια η εξηγηση?

Kαι οι ιδιοι που θεωρουν οτι δεν ειναι big deal, ειναι οι ιδιοι που θελουν να ποδεχτουμε την αγνοτητα ενος μπλογκ.
δηλαδη με λιγα λογια, η ηθικη η δικη μου πιστευει οτι πρεπει καποιος να ρωταει και να αναφερει τον συγγραφεα ενος γραπτου και οτι δεν υπαρχει τιποτα μεμπτο στο να βγαλεις χρηματα απο την δουλεια σου
και ο "δανειστης" πιστευει οτι δεν ειμαι μπεμπτο να παρει το κειμενο-αφου μπορει- αλλα ειναι μεμπτο και αντιδεολογικο να βγαλεις χρηματα απο αυτο.

Διαφορετικα σετ αξιων.
Ποιος ειναι αυτος που θα επιβαλλει στον αλλον το δικο του?
Θα ελεγα οτι υπερισχυει αυτος που δεν ζημιωνει τον αλλον, που δεν του προκαλει δυσαρεστα συναισθηματα και δεν εισβαλλει.
αλλα συνηθως υπερισχυει αυτος που ΜΠΟΡΕΙ.



θα μου πεις εδω σκωτωνονται, τα γραπτα θα κοιταξουμε?
ελα μου ντε..
Πανε οι εποχες που ενα γραπτο μπορουσε να διαμορφωσει μυαλα και να επηρεασει συνειδησεις.


Παω να γραψω για κωλους παλι.
Τσιου.

8 comments:

Spi_Der said...

Να σου δωσω λιγη τροφη για σκεψη μια και ανεφερες τα "γραπτα που μπορουν να διαμορφωσουν συνειδησεις";
Ο συγγραφεας π.χ. του "Κομμουνιστικου μανιφεστου" ποια νομιζεις ενοια θα ειχε; Μην του κοπυποσταρουν κανενα κεφαλαιο σε καμια εφημεριδα τοιχου χωρις να τοn κανουν quote, η το πως θα φτασει η ιδεα του οσο γινεται μακρυτερα, με χαρτι,στομα,περιστερι,σφυρι και δρεπανι,o,τι χρειαστει;

Lili said...

πρωτων ειπα οτι δεν υπαρχουν τετοιες εποχες πια
δευτερον αν δεν ειχε να φαει φανταζομαι χεστηκε για τα υπολοιπα(εσυ μ ερωτας τι πιστευω εγω, ετσι?)
τριτον, ακομα κιαν αυτο επιθυμουσε, δεν αγιαζεται ο κλεφτης.Αυτος που κλεβει το κανει για δικα του κινητρα αγνα η μη.


και μη μου συγκρινεις πορτοκαλια με καρπουζια

ζουμε στην εποχη του ιντερνετ
εμαιλ υπαρχουν
το λιγοτερο που μπορει νακανει καποιος μη τσογλανος ειναι να ζητησει την αδεια.


διαφωνεις?


δεν με ενδιαφερει αληθεια.
με κουρασατε.
εφυγαν οι καλυτεροι απο τα μπλογκζ, αηδιασμενοι απο την παντελη ελλειψη προσωπικοτητας.
Πνιγηκαμε στην μπουρδα.

Λογικο ενα καλο γραπτο να πρεπει να θολωθει...δειχνει την διαφορα.


κανα αλλο επιχειρημα?
Η βιβλος μηπως?

Γιουτζίν said...

Έχεις δίκιο αλλά πνίγεται στην πορεία έτσι όπως τα λες.
Συμφωνώ ότι το να ζητήσεις την άδεια του γραφέα είναι στοιχειώδες -ακόμα κι αν έχει γράψει μια μπούρδα, που δεν αξίζει μισό ευρώ (γιατί το αναφέρεις σε εκείνη την περίπτωση; είναι ένα ερώτημα κι αυτό).
Άσε που έχω την εντύπωση ότι αν τα έλεγε άλλος, θα είχε βροχή τους συμφωνούντες.
Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα ή αλλιώς φέξε μου και γλίστρισα.

Spi_Der said...

Πως το ελεγες το αλλο στη συζητηση του αρκουδου; "ειρωνεια και επιθεση αντι για διαθεση για συζητηση";
cheers.

andy dufresne said...

Ας διαβολοσυνηγορίσω.

Δεν διαφωνούμε για την αγένεια του clopyright.

Απ' την άλλη, γιατί σας ενοχλεί;
Για ποιο λόγο γράφετε;
Δεν χαίρεστε να διαδίδονται οι απόψεις σας, ακόμα κι αν δεν αναφέρεται ο συγγραφέας;

Καλημέρα.

Lili said...

andy
πριν καιρο μου κλεψαν ενα κειμενο και μετα ο ιδιος ο κλεφτης με κατηγορησε οτι εγω του τοχα κλεψει πριν χρονια...τρεχαγυρευοπουλος...μετα απο λιγο καιρο χανεις το χιουμορ σου


ξεκινησα να γραφω το μπλογ οντας μπερδεμενη αλλα με θετικη ματια.
τωρα εχω βαρεθει την μαλακια, ιτ γκετς το μι...γιαυτο δεν γραφω τωρα τελευταια.


σπαι-
μπορει να ημουν λιγο επιθετικη αλλα δεν παυει να εχει μεσα απαντησεις στα ερωτηματα σου.
Και οσο θα μου απαντας σαν να εχω Iq αμοιβαδας, τοσο θα απαντω with a sting.
I dont drink mate.



γιουτζιν
το ξερω.
ειμαι πλεον τοσο αντιπαθητικη στους αντρες ειδικα που λεω να γινω λεζζζζβια.
κριμα να χαραμιζεται τοσο κορμι.
:P

Spi_Der said...

Λιλυ, απαντησεις υπηρχαν, και το πηγαινες καλα μεχρι το "δε μ' ενδιαφερει, με κουρασατε" το οποιο δεν ξερω γιατι με συμπεριλαμβανε ως σχολιο δεδομενου οτι δε γραφω συχνα.
Για το IQ αμοιβαδας, δικο σου συμπερασμα.Δηλαδη οποιος διατυπωνει μια αλλη αποψη "σε υποτιμα"? Ψυχραιμιαααα...

και ξανα cheers

(δεν πειραζει, πινω εγω)

Lili said...

αντε στην υγεια μας


(με τα παραδειγματα που δινεις μπορει να μην με θεωρεις χαζη, οκ, αλλα ενας απο τους δυο μας πινεις πολυ )



:P

My first book

My first book
A funny Homebirth