Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, June 12, 2006

A jack of all trades

Για να γραφει καποιος αστεια πραγματα η πραγματα με αστειο τροπο, χρειαζεται
1) μαλακες
(δοξα το θεο υπαρχει υπερπληθωρα)
2)αγνωστους μαλακες
(δεν κραζεις γνωστο η ανθρωπο που μπορει να σε διαβασει, την εκατσες)
3)κοινο που πιανει το χιουμορ σου(κοινως οταν γραφω για κωλους ΔΕΝ(νεον που αναβοσβυνει) σημαινει οτι χρειαζομαι τις δυειδυτικες σας υπηρεσειες)
4) Xρονο


Το γεγονος οτι τωρα τελευταια δεν γραφω εχει να κανει με ολα αυτα.
Ηθελα να γραψω για την δουλεια που βρηκα και τα αυτραπελα, αλλα ζω απ αυτην και δεν θα ηθελα να κανω κατι για να ταραξω τις σχεσεις μας. Θα ηθελα να πω για τους ανθρωπους που γνωρισα, αλλα κιαυτοι μπαινουν στο ιντερνετ.
Οσο προχωραει το πραγμα τοσο η ζωη μου εχει να κανει με ανθρωπους που γνωριζω εδω.
Σε λιγο θα κανω stand up comedy σε κανα κλαμπ μιλωντας για τους εδω.
(τοσες vocations εχω αλλαξει, πλεον ολα τα περιμενω απο τον εαυτο μου)


Δηλαδη μισο λεπτο
Εχω σπουδασει φωνητικη, εχω δουλεψει 15 χρονια σαν τραγουδιστρια αλλα ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να βρω ευκολα δουλεια γιατι στην Ελλαδα υπαρχει μονο η ροκ σκηνη και τα μπουζουκια.
Αν πω σε καποιον μουσικο τα ονοματα Lou rawls. earth wind and fire,michael Bubble, Cheryl lynn...νπορει και να τα ξερει, μπορει και να φτιαχτει, αλλα το βραδυ θα παει να παιξει τα καβουρακια.
Ειχα στουντιο τατου, και δουλεψα κοντα 5 χρονια στον τομεα. Και δουλεια παρτ ταιμ δεν μπορεσα να βρω...
Γαλλικα και Αγγλικα, μαθηματα...εκει καλα, αλλα δεν μπορω να δουλεψω σε φροντιστηριο γιατι για πολλους λογους που θα αναλυσω εδω, δεν μπορω να παρω επαρκεια.
Φωνητικη...και κει καλα αλλα δεν γουσταρω να βαζω αγνωστους σπιτι μου οποτε τοχω φρεναρει η ιδια.
Τηλεοραση 4 χρονια. Παραγωγη παρουσιαση μεχρι και μονταζ και συνταξη εχω κανει.
Αλλα πλεον το χαλαρο στυλακι που ειχε περαση τοτε, τωρα φαινεται πολυ αγνο σε συγκριση...και τα πραγματα εχουν οργανωθει( να παρω κανα τηλεαστυ να λεω για την χορτοφαγια?)
Εκπαιδευση και ψυχολογια κατοικιδιων.
Θηλασμος.
Παρουσιαστρια και οργανωτρια καραοκε
Σκιτσο
Υποτιτλους
Τωρα νοηματικη
και και και
(εχω βαλει στο ματι την ψυχολογια εδω και καιρο, αλλα και την δημοσιογραφια)
Μου αρεσει να εχω δικο μου ωραριο και να δουλευω σπιτι μου.
Μηπως να μπω στις ιντερνετ μπιζνες?



Μηπως σκορπιζομαι?
Η μηπως προσπαθω να βρω τροπο να συνδυασω αυτο που μου αρεσει και να εξασφαλισω τα προς το ζειν?
Μηπως προσπαθω να ζησω κανοντας κατι στο οποιο ξερω οτι ειμαι καλη και θα τα κατεφερω?
Εχω δοκιμασει να παω σε γραφειο. Εφαγα ποδι, οπως και πωλητρια, σερβιτορα...
Στο μονο που ημουν καλη ηταν πισω απο την μπαρα.
Αλλα μολις μεγαλωσα λιγο και ειπα να ξαναπιασω το "σπορ" ονεσε η μεση ο κωλος μου και τ αυτια μου( μα τι σκατομουσικη ακουγανε τα σημερινα παιδια?-κι αυτο πριν 9 χρονια)

κατα ενα περιεργο τροπο, ειμαι ανικανη να συμπληρωσω μια αιτηση, μεχρι προτινος δεν ηξερα ποιο ηταν το ποσο στο λογαριασμο της ΔΕΗ, ουτε που το πληρωνα.
Δεν μπορω να καταλαβω μικρα απλα πραγματα αν και σιγα σιγα μαθαινω.
Καποιες απλες λειτουργιες ειναι για μενα βουνο.
Προσπαθεια.
Ειδικα αν εχει μεσα αριθμους.
Πολιτικες εννοιες
Τεχνικους ορους
Ο Τραχανας μου απλως σβυνει.Τιλτ!

Οπως και αν ακουω για μοδα, εγχωρια σοουμπιζ και αλλα βαρετα.


Ολη μου την ζωη παλευα αναμεσα στην ανασφαλεια που προκαλει η μη κατασνοηση καποιων απλων εννοιων, και την αυτοπεποιθηση που πηγαζε απο την κατανοηση αλλων πιο αναλυτικων και το mastering καποιων πραγματων που με ενδιαφερανε.


Οπως τοτε με τους υποτιτλους, μου αρεσε, ηταν κατι που το ηθελα καιρο . Μολις ειδα ομως την ελλειψη επαγγελματισμου,τα φεσια απο την μια και τον επαγγελματισμο αλλα τον μισθο πεινας απο την αλλη, ξενερωσα...δεν ημουν και αρκετα καλη να βγαλω ογκο δουλειας Χ για να τα βγαλω περα...οποτε...
Αλλα η ζωη μου κανει κυκλους, αυριο μπορει να τα ξαναχρειαστω.




Οσοι μ ακουσαν να τραγουδαω μου ειπαν οτι χρειαζομουν μανατζερ. Πριν 10 χρονια ο μανατζερ ηταν ενας λαδας απο την Κορινθο που σου ελεγε να βαλεις ενα μπουστακι και να μην μιλας οσο σου εκλεινε δουλεια στους Α. θεοδωρους. (5 λεπτα τραγουδι και 65 στα τραπεζια)
Τωρα τα πραγματα ειναι διαφορετικα αλλα εχω μεινει αρκετα εκτος παιχνιδιου. Οι διαφημιστες που ηξερα βαζουν σιντι αντι για jingles, και πολλα αλλα.



Με το μπλογκ εμαθα να καταλαβαινω εμενα το εχω ξαναπει. και εμαθα να μην απαντω σε μαλακιες, εγω που θα εμπαινα σε κυκεωνα ενταποκρισεων. Εμαθα να μην με νοιαζει και τοσο. Εμαθα τωρα τελευταια και να μην με νοιαζει αν θα με αντιγραψουν, κλεψουν.
ναι το καταφερα κι αυτο.
Σιγα σιγα αφηνω αυτα που με φυλακιζουν. Τα θελω, τις φοβιες.
Μαθαινω να αφηνω κιοτι θε να ρθει, ας ερθει.
Για καλο μου θα ειναι.
Βαζω τις δυναμεις μου στο να εξασφαλισω εναν "μισθο" και ολα τα αλλα...

Και επειδη καλα μου ερχονται και μπορω ακομα να καταπιανομαι με πραγματα που με γοητευεουν, και μπορω ακομα να μαθαινω, να σπουδαζω και ηρεμω ολο και πιο πολυ...ισως τελικα ο τζι σατελαιτ να εχει δικιο. Να εχω ηρεμησει, ωριμασει.
Η πολυ απλα να μου πηγαινουν ολα σχετικα καλυτερα.


Δεν εχω φυγει.
Ολο και κατι εξωπραγματικο θα μου τυχει. Αυτο το εχουμε εμπεδωσει νομιζω ολοι, οτι μου τυχαινουν οι πιο απιστευτοι εξωπραγματικοι τυποι και τυπισσες. Ειμαι ενα πλατο των παρατραγουδων απο μονη μονη μου.
Και οταν γινει, εδω θα ειμαι να το εξιστορω...
Αλλα ως τοτε, γευομαι την ηρεμια και αφουγκραζομαι τις αλλαγες μου.


Και αυτο ειναι το πιο συναρπαστικο απ ολα.

8 comments:

Ecumene said...

Kαλημερα καλο και το Ιντερνετ....

Τι εκταση φωνης διαθετεις;;;

Μηπως εχεις ή ετοιμαζεσαι να
παρουσιασεις καποια δουλεια
σου με podcast?..

Ecumene said...

Tωρα τ ακουσα..για Φεστιβαλ Θεσσ. εχεις σκεφτει να τραγουδησεις
καποιο ελληνικο εντεχνο;;

Alpha said...

καλή τύχη μα την αλήθεια

εμένα πάντως(σε παρακολουθώ καιρό) μου βγάζεις 2 αντιφατικά πράματα

1)θες να είσαι ζεν και να μη σου καίγετια καρφί για τίποτα όσο δεν πάει άλλο, κι αυτό μ αρέσει πολύ

2)θες ταυτόχρονα ν αναδειχτείς, να ξεχωρίσεις, έχεις ανάγκη την αναγνώριση της διαφορετικότητας σου, το οποίο καταλαβαίνω αλλά δε μ αρέσει ο τρόπος που το εισπράτω

ώρες ώρες μ αρέσει το ΟΛΟΝ γιατί μου μοιάζεις, γιατί είναι ανθρώπινο, γιατί να πάρει ο διάολος, θέλουμε ταυτόχρονα να είμαστε χαλαροί και αστέρια.τι θα ήταν ευγενέστερο απ αυτό τελικά?

βγάζεις όμως μια επιθετικότητα που μ ενοχλεί.αυτό εννοώ όταν λέω "δε μ αρέσει ο τρόπος που το εισπράτω".

δε μοιάζεις με άνθρωπο συμφιλιωμένο με το σύμπαν του.υπάρχει ένα φάλτσο στις βρισιές σου.

όλα αυτά τα λέω πολύ φιλικά.μη γυρίσεις τώρα και μου πεις "και τι σε νοιάζει εσένα?"

(ελπίζω να μη μετανοιώσω που τα γραψα ολ αυτά, αν και ήδη έχω αρχίσει)

Lili said...

Mosaic,
γιατι πιστευεις οτι θα σου επιτεθω?
Μιλας για το πως νιωθεις εσυ.
respect

Επιθετικη ειμαι, αλλα θελω να πιστευω οχι αδικαιολογητα.

Οσο για την αναγνωριση...καταλαβαινω οτι ετσι το εισπραττεις οταν με βλεπεις να μιλαω για αυτα εδω...αλλα το γεγονος ειναι οτι πολλες φορες ξεκιναω να γραφω με γνομωνα τους εξω αλα μετα ξεχνιεμαι στις σκεψεις μου και γραφω σε μενα και μετα στο τελος ξαναθυμαμαι οτι αλλοι διαβαζουν....
δεν θελω αναγνωριση καρδια μου λοιπον....ΔΟΥΛΕΙΑ θελω μεσα απο τα πραγματα που με ισσοροπουν...λεφτα.
Ασφαλεια.
να δουλευω σε σταθερη βαση για να ισσοροπω την αυτοπεποιθηση που με κανει να τα βλεπω ολα ΖΕΝ



μκφλαι
δεν καταλαβα τιποτα
Τιλτ!



Εργοτελινα
εγω εχω την φωνη και τραγουδαω οτι μου δωσουν(αν μπορω)
συνθετης δεν ειμαι, στιχους ψιλογραφω, αλλα ολα τα αλλα...δεν εχω ιδεα.
Σαν ενας λογαριασμος της ΔΕΗ ενα πραγμα

. said...

αν θεωρήσουμε ότι στο μέλλον θα κάνουμε ένα σωρό επαγγέλματα παρτ ταιμ, τότε είσαι άνθρωπος του μέλλοντος! είναι ωραίο ν ασχολέισαι με πολλά, μπορέι να σκορπίζεσαι αλλά ξεδιπλώνεσαι κιόλας.

να σημειώσω ότι απολαμβάνω τρελά αυτήν την ηρεμία-ωριμότητα που λες, ακόμα και διαβάζοντας το ποστ του τη νιώθει κανείς..

Unknown said...

Συμφωνώ με την μαριλίνα.
Lily, πρέπει να είσαι υπεραισιόδοξη ή κάνω λάθος;

Ecumene said...

http://vrypan.net/vpnr/VPNR-060221.mp3


ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Συζητηση Παναγιωτη με Ευριπιση...

ακουγεται και το ονομα

της Λιλης..


informer...

Lili said...

Λενε κατι που θα επρεπε να το ξερω η να το μαθω?

My first book

My first book
A funny Homebirth