Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, December 29, 2006

Σχωρα με σφου, ηταν τελειο.

Πως να βριζεστε με εμπνευση.

(μονόπρακτο) απαντησεων σε live χρονο απο φορουμ . Την νουμερο 1, την γνωριζω, την καρασυμπαθω για το χιουμορ της, εχει και μπλογκ αλλα και ο νουμεορ 2 μια χαρα τα παει(παρακατω εχουν αλλαξει φυλο):


1-
πολύ καλό
θες να κάνουμε σεξ, να περάσει η ώρα;

2-εχω πονοκεφαλο

1-κατάλαβα!
θα βγω να πιω καμια μπύρα με το Τάκη, τότε.
άμα σου περάσει, να πας να γαμηθείς μόνη σου

2-
ειναι οτι θελω να χει και λιγο συναισθημα
εσυ με βλεπεις σαν ενα κομματι κρεας
δεν μπορω ετσι, θελω σχεση κανονικη
δεν ειμαι τσιγγελι σε χασαπικο, πισω απο το θεσπεσιο σωμα μου κρυβεται μια ψυχη

1-εντάξει ρε Τούλα
αφού το ξέρεις σ' αγαπάω να πούμε
τι κρέατα και κιμάδες μου λες
κορώνα στο κεφάλι μου σε έχω να πούμε
κερί αναμμένο είμαι ο πούστης

2-τι κερι αναμενο, ολο με κεινο το λαμογιο τον Τακη γυρνας τον
παλιογκομενιαρη
που ολο κοιταει τα ποδια μου
καλα μου λεγε η μανα μου μην παρεις
τον ανεπροκοπο, θα σε καταστρεψει
μεθυστακα [/quote]

1-
έτσι σου 'λεγε η παλιόγρια;
εγώ μωρή σε κοιτάω στα μάτια
και τότε που μου την έπεσε το κοντοπούτανο η φίλη σου, η Λίτσα, μόνο λίγο βυζάκι έπιασα

και αν θες να μάθεις ο Τάκαρος κοιτάει τα πόδια σου, γιατί του 'χω πεί, τί μπορούν να κάνουν.

2-αλητηηηηηηηηη....
τι νομιζεις οτι εγω σ αφησα ετσι?
Ξερεις πως σε φωναζουν πισω απο την πλατη σου
Ο μιστερ Ταρανδος
με ολους πηγα, αχρηστε, ανικανε
μ,ε το γαριδακι σου
τωρα ρε ρεμαλι, τωρα θα παρω τη μανα μου

1-να τη πάρεις και να τη βάλεις στον πάτο σου
παλιοσόμπα

με αυτό το γαριδάκι, μωρή, ούρλιαζες από ηδονή
"και άλλο και άλλο" φώναζες
έχω και δε σου δίνω, παλιοπέρκα;

με έκανες κερατά, αλλά είσαι τόσο ηλίθια που δεν πληρωνόσουν για να ανοίγεις τα πόδια σου, για αυτό θα παραμείνεις με το τσίτι που σε γνώρισα.

2-κοροιδο της τραπουλας
τον Στρατο απο την βερα στο δεξι σκεφτομουνα, σιγα μην την εβρισκα με σενα, παλιο Αλ Μπαντυ
μπηχτη του ενος φορματ
καθικι

1-εσύ τον σκεφτόσουν, αυτός σε είχε χεζμένη

αυτό το ενος φορματ, δε το κατάλαβα γιατί όταν σε έστελνα να μάθεις αγγλικά, εγώ δούλευα σαν το σκυλί για να πληρώνω τα δίδακτρα της μαντμαζέλ.

σκατόφατσα!

2-α να χαθεις βρωμιαρη που χεις
κανει το παιδι μου, σαν τα μουτρα σου, βλαχο, με το χωριατοσογο σου, ποσο ντρεπομουνα που τους εφερνες με τα κιουπια με τα
βρωμοτυρα
κοιλαρα, πηγαινε κανα γυμναστηριο που θελες και γκομενες
ας γελασω
μυτογκα

1-το καταβρόχθιζες το βρωμότυρο, όμως
και σου ΄χει καθήσει στα γοφά και δε λέει να φύγει
7 ώρες πιλάτες την ημέρα κάνεις και είσαι η μόνη από το γκρουπ που παραμένει στα ίδια χάλια
αλλά δε φταίει κανας άλλος, εγώ ο μαλάκας φταίω που σ' αγάπησα και σε έκανα κυρία Δελαρχίδη.

Η δική μου η κοιλιά, μωρή φώκια, είναι από τις μπύρες.
Η δική σου είναι από τα εκλεράκια και τα σουδάκια που τρως στα κρυφά τα βράδια.



2-α βρε κατακαθι, α βρε ορθιο κτηνος
κοιτα τι πηρα ρε, ενα πραμα, αυτο πηρα
γελοιε, μ εχεις ζαλισει με τα σκυλαδικα και το ποδοσφαιρο, την σιχαθηκα την ομαδα σου, αγυρτη
οταν χανατε και επινες τις μπυρες, κι ιδρωναν οι μασχαλες και η κοιλαρα σου πεταγοταν εξω απο το πουκαμισο σκεφτομουν
ποσο μαλακες ειναι οι Γερμανοι που δεν βρηκαν το κολοχωρι σου να το βομβαρδισουν στην κατοχη να ησυχασουμε
μπεκρη, ανικανε, γυφτο



1-
όλα μου όρθια είναι, ρε νούμερο
σε πήρα και σε έκανα άνθρωπο
ακόμα θα έτριβες τα σώβρακα του πατέρα σου στη σκάφη, πατσαβούρα.

ξέχασες που με παρακαλούσες έξω από το καφενείο, να 'ρθω να σε ζητήσω.

και τότε που σε έβαλα κάτω και σου 'δειξα το ...μπλακ εντ ντέκερ, ξέχασες και τα γαλλικά και τα πιάνα και τα προφίσενσιζ. "Μπουκώθηκες" και έβγαλες το σκαζμό.
Τέτοιες είστε όμως. Πόρνεζ.

2-
Αχ καιρο ειχα να νιωσω παντρεμενος

1-
εγώ πάλι, μ' αυτά που βλέπω, θα παραμείνω ανύπαντρη





3 comments:

diastimata said...

Θε-ι-κός διάλογος! Και σου μιλάω εκ πείρας και ως χωρισμένος και ως πρώην παντρεμένος και ως νυν ρεμάλι με γκόμενα!

Manolog3 said...

Φοβερος διαλογος ολα τα λεφτα. Να 'σαι καλα που μου εφτιαξες τον κεφι!!!!!!!

Manolog3 said...

Πολυ ωραιος διαλογος. Να 'σαι καλα που μου εφτιαξες το κεφι!!!! Συνεχισε ετσι!!!!

My first book

My first book
A funny Homebirth