Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, December 29, 2006

Yesτerday

Πηγαμε χτες και ειδαμε το straight story.
Οκ δεν ειδα τιποτα που δεν περιμενα να δω.
Ο νεαρος πρωταγωνιστης as gay as they come-ετσι μου φανηκε. Η πρωταγωνιστρια, φιλη φιλης, πρεπει να βαλει ενα κιλο επανω της, τοσο αδυνατο σωμα με χαλαει.
Η μεικα απ αρτιστ η ο τυπος του φωτισμου δεν βλεπανε καλα, ολοι προχωρουσανε, μιλουσανε με πορτοκαλι προσωπα και μολυβι στα ματια.
Ο κυριακιδης τελικα ειναι καλος ηθοποιος αλλα εκεινος ο κοντουλης που επαιζε και τον χαζοσυζυγο στα εγκληματα ηταν απολαυση. Πολυ καλος ηθοποιος.
Οπως και η μικρη που επαιζε την Ζετα.Ομορφη, τσαχπινα, πολυ καλη.
Ο κοσμος γελουσε οποτε μιλουσαν για αισθηματα μεταξυ τους 2 αντρες. Δεν το βρηκα αστειο.
Τα αισθηματα δεν τα ελεγχεις.Ελεγχεις να μην τα εκφρασεις και παλι με μεγαλο κοπο.
Μονο μια σκηνη με εκανε και γελασα, οταν ο κυριακηδης εκανε δειπνο για να ξανακερδισει τον αντρα του.
Κατα τα αλλα ο Αθεριδης σαν Στελιος/μερκουρη ηταν απολαυση.


Μετα πηγαμε για bowling. I whipped asses.
Kaiμετα ψαχναμε Pizza hut, αλλα βρηκαμε μια πιτσαρια ανοιχτη η οποια τελικα σαν πιτσα δεν ελεγε. Το τυρι μου μυρισε (συμβουλη, να τρωτε την πιτσα κρυα, τοτε βρωμανε τα υλικα που ειναι χαλασμενα) και ω ναι , σημερα υποτροπιασα, ποναει ο λαιμος μου.
Κατα τα αλλα χτες ηταν μια καλη μερα γιατι
-εκανα απιστευτο καζο στον Νικο ο οποιος αποφασισε να αναπτυξει τριτο φρυδι στο πανω χειλος του. Εμοιαζε με μαλλιαρη καμπια που συρθηκε στην μουρη του και φυσικα του το ειπα, οπως και πολλα αλλα που αμα τα γραψω εδω δεν θα μου ξαναμιλησει.
-βρηκα στο μετρο εναν φιλο που ειχα να δω 17 χρονια, απο τοτε που παντρευτηκε. Μισο γαλλος, χωρισμενος πλεον με κορη 17 χρονων τοσα προλαβαμε να πουμε, χαρηκα απιστευτα που τον ειδα. Το κακο ειναι οτι χαρηκε και ο φιλος του που τελικα εκανε την ιδια διαδρομη με μενα και με αγαρμπο τροπο προσπαθουσε να μου διαφημιστει.
-ειδα την κορη μου μετα απο μερες και σημερα θα την δω παλι.Μαλιστα θα την παω να γνωρισει τον παιδικο της ηρωα.

Το απογευμα θελω να κατεβασω το δεντρο και να διαμορφωσω τα δωματια, με κουραζει η νεα διαρρυθμιση, αν εχω φυσικα την δυναμη.





Και θελω να ξαναπαω για bowling, με παρεα.






Κατα τα αλλα ηρθε η κολλητη μου απο Ροδο και ακομα δεν την εχω δει, και ειχα παλι πρωινο τηλεφωνο στις 7, αλλα αυτην την φορα το 'κλεισα.
ε, μα

4 comments:

Aurelia Aurita said...

Χαχαχαχαχα
τελειο!Ολο για φορουμ διαβαζω απο δω κιαπο κει τελευταια,μηπως θα επρεπε να μπω να δω τι ειναι τουτο;
Α,ναι:Χρονια πολλα και καλη χρονια,Λιλι,σε σενα και στη μικρη σου και σε οσους αγαπας:)

Aurelia Aurita said...

Εν τω μεταξυ,το σχολιο ηταν για το προηγουμενο κειμενο...Σορι,δεν εχω ακομα τελειωσει τον πρωτο καφε...%)

maggie said...

i love bowling!!

call me if you want to go.i'm free all weekend

xxx

maggie

Anonymous said...

Δηλαδη τωρα υποθετεις οτι θα σου ξαναμιλησω? :D

My first book

My first book
A funny Homebirth