Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Sunday, February 25, 2007

Obsessions

" H μικρη μου λεει οτι εχει ερθει καποιος Kiwi και κοιμαται στο κρεβατι της; Ποιος ειναι αυτος;"
" Ο κυρι. Δεν κοιμαται στο κρεβατι ΤΗΣ, κοιμαται γιατι μολις ηρθε απο ταξιδι"
Παυση.
Ξερω τι θα επακολουθησει.
Οταν ο Κυρι μου ζητησε να ξαναερθει για δεκα μερες σπιτι μου, σκεφτηκα οτι ηθελα να κρατησω το παιδι αλλα θα ηταν θανατος το πρωινο ξυπνημα για κεινον οταν εκεινη παει σχολειο. Σκεφτηκα να πω στον πατερα μου να την κρατησει αλλα εκεινη θα χαιροταν πιο πολυ τον μπαμπα της.

Ηξερα ομως οτι αργα η γρηγορα κατι θα μαθαινε ο πρωην μου.
Δεν περιμενα οτι θα ηταν τοσο γρηγορα.
"να ξερεις οτι δεν το θεωρω σωστο. Εσυ τοσα χρονια μου εχεις ζαλισει τον ερωτα..."
Δεν ακουω.
Οι αντιρρησεις μου ηταν στην γκομενα που του ειχε πει να διαλεξει εκεινη η το παιδι, και σε εναν τυπο που κανει μπαμ οτι ειναι υπο την επηρρεια ουσιων, δεν τιθεται θεμα ζηλειας, ανταγωνιστικοτητας.
"Δεν νομιζω οτι σε αφορα."

Και το εννοω.
Αν εγω θελω να φιλοξενησω εναν φιλο μου δεν θα ζητησω την αδεια του.
αν εγω θελω να συζησω με καποιον, παλι δεν θα ζητησω την αδεια του.
Κρινω καλα ποιον βαζω στο σπιτι, και υπο ποιες συνθηκες.

Ηξερα οτι οταν θα ειχα μια σχεση, φανερη σε κεινον, θα ειχα προβλημα.
Εδω με τον Νικ, οταν τιθεται θεμα σχολικων εορτων, εχω φασαριες απιστευτες, γιατι ο πρωην μου ζηλευει την αγαπη που μπορει να δωσει το παιδι σε καποιον αλλον.
και παντα ο εκβιασμος.
"θα δεις και γω τωρα, μη μου ξαναπεις σε ποιον μπορω να την παω η οχι"

Και καπου καταλαβαινω, τον φοβο του, καταλαβαινω οτι θα δεινοπαθησω οταν και αν ποτε ξαναπαντρευτω.



Αλλα ως συνηθως τον υπερτιμησα.
sms
"Αφου δεν με αφορα να βρεις αλλον να σου την κρατησει. Εγω θα την παρω μονο τις 2 καθορισμενες μερες μου."
"Οκ."απαντησα
Δεν εχω προβλημα, και καπου το προτιμω, ο λογος που του το ζητησα ηταν για κεινη και για κεινον, εγω εχω και αλλες λυσεις αν χρειαστει να βγω τα βραδια, και την θελω μαζι μου μεσα στην ημερα, μου εχει λειψει.

Αλλα για αλλη μια φορα βλεπω οτι τελικα δεν ειναι για το παιδι, για το αν ειναι καταλληλος ο Κυρι η ο καθε Κυρι για παρεα με το παιδι, δεν ειναι απο φοβο μην την χασει, προτιμα να την επιστρεψει (εκει που ειναι ο Κυρι) απογοητευοντας την μετα απο την υποσχεση οτι θα εμενε σπιτι του για λιγες μερες. Δεν ειναι το παιδι το θεμα, ειναι about me.
Its always about me.







1 comments:

Natalia said...

sweetie, it's always gonna be about you...
if somebody's an asshole it never changes.

My first book

My first book
A funny Homebirth