Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Wednesday, April 11, 2007

Εγω και τα μπλογκζ.



Να πω την αληθεια, η φραση με ξενιζει.
Πριν δυο χρονια εβαλα μια χαρτοσακκουλα που ειχε φερει αλλη μπλογκερ στο κεφαλι μου, κανοντας ετσι ενα αστειο τονιζοντας ποσο ηθελα να κρατησω την ανωνυμια μου.
Γνωρισα ανθρωπους με τους οποιους εμεινα φιλη.
Η συνηθης υποπτη ειναι μια απο αυτη.
Με την Ηλεκτρα κατι χτιζω σιγα σιγα.
Υπαρχουν κι αλλοι, οι Adomiel, πχ
Αλλοι ειναι διαδυκτιακοι φιλοι.
Αλλους, τους γνωρισα και τραπηκα σε φυγη.
Αλλους τους γνωρισα- διαδυκτιακα-και σιχαθηκα την ζωη μου.


Εβγαλα οτι λινκ ειχα, οταν καταλαβα οτι ηταν support system.
Και οταν αρχισανε να μου ζητανε αγνωστοι να τους βαλω.
Παλια εμπαινα στο τρακερ να δω ποσους επισκεπτες ειχα. Μετα εκανα μια μαλακια και ο τρακερ μηδενιστηκε και ξαναρχισε απο την αρχη και γενικως βαρεθηκα.
Τωρα το μονο που χρειαζεται για να καταλαβω ειναι η να παρουσιασω καποιον καινουργιο που συμπαθω προσωπικα, η να αρχιζουν να μου σχολιαζουν καποιοι αφηνοντας λινκ για το μπλογκ τους.

Δεχθηκα βρισιδια, πολλαπλη κοροιδια, εκβιασμους. Hate mail. Mεχρι και ανωνυμα τηλεφωνηματα.
Γνωρισα ανθρωπους τοσο διψασμενους για προσοχη που φτιαξανε περσονες ολοκληρες, που ομως δεν αντεξανε στην πραγματικη επαφη, ξεφουσκωσανε σαν μπαλονι.
Ειδα ανθρωπους μεροληπτικους, να σχολουνται με το τι γραφει ο αλλος και να αφιερωνουν το μπλογκ τους σ αυτο.
Και ειδα και διαμαντια αλλα δεν ηταν αρκετα για να με κρατησουν.



Εχω σταματησει να διαβαζω μπλογκζ κανα χρονο τωρα.Δεν διαβαζω ουτε τους φιλους μου παρα περιστασιακα και αν.
Αραια και που περιδιαβαινω τον χωρο και βλεπω οτι ο κοσμος ανανεωθηκε, γιναμε πιο πολλοι και πιθανον το τοπιο μπορει να αλλαξε, αλλα πιθανον μπορει και οχι.
Δεν εχω χρονο ουτε διαθεση να "γνωριστω", να μαθω να διαβασω.
Για μενα η μπλογκοσφαιρα θα χωριζεται παντα σ'αυτους που δημιουργουν και κοιτανε την δουλεια τους και σ αυτους που φθονουν και ειναι ετεροφωτοι( αν υποθεσουμε οτι λενε και τιποτα εξυπνο).

7 comments:

GouRouni said...

Αφού έφτασες στην σύνταξη... γιατί δεν την παίρνεις; .. :) :)

... όχι δεν θέλω να μπεις στο blog μου και σου αφήνω σχόλιο...; Έτσι και αλλιώς θέλω άλλους επισκέπτες :)

Χρόνια πολλά..

Alkyoni said...

..σήμερα το είδα κι εξεπλάγην μάλλον άσχημα
γιατί τόση "απαξίωση" αν χρησιμοποιώ σωστά τη λέξη!!!
έγινε κάτι;
θυμήθηκα πως κανά δυό φορές ζήτησα εγώ τη βοήθειά σου σε κάποια μου ποστ...τη γνώμη σου,ένιωσα άσχημα,δεν θέλησα να "προβληθώ" μέσα απ το μπλογκ σου...και τα λινκ που χω σ αυτά που διαβάζω είναι μπλογκ που κάτι έχουν να μου "πουν",είναι μπλογκ ανθρώπων που δεν έχω γνωρίσει προσωπικά κι όμως είτε αφήνω είτε δεν αφήνω κάποιο σχόλιο,περνάω κάθε πρωί βολτίτσα απ το "σπίτι" τους όπως περνάω κι από σένα..
Με "ξένισε" αυτό που διάβασα σήμερα,δεν ξέρω πότε το γραψες,αυτές τις μέρες έχω κατέβει Αθήνα και χτες βράδυ γυρίσαμε από Εύβοια..κι έτσι δεν διάβαζα καθημερινά
Σεβαστή όμως η γνώμη σου,απόλυτα,
Χρόνια πολλά
:)

Lili said...

Αλκυονη, αν θεωρεις τον εαυτο σου ετεροφωτο και επιλεγεις να συγκαταλεχθεις σε αυτους που περιγραφω τοτε δεν μπορω να κανω τιποτα γιαυτο, καταλαβαινεις.
Δεν νομιζω να μιλησα ειδικα, και ποσο μαλλον ειδικα για σενα, και δεν θα το κανω τωρα, αλλιμονο.
Ο καθενας σας ξερει τα κινητρα του, εγω ουτε καν θυμομουνα οτι ειχες ερθει 2-3 φορες να μου ζητησεις να σχολιασω στο μπλογκ σου (εσυ δεν εισα με τον τυπο και τα παντοφλακια?)

Οι εμπειριες μας με το μπλογκοχωριο ειναι μαλλον διαφορετικες και δεν θα απολογηθω για το πως νιωθω.
Ετσι νιωθω. Τελεία.
(2 χρονια αργοτερα μετα απο εκβιασμους, ανωνυμα τηλεφωνηματα, και προσπαθειες εξευτελισμου που εζησα απο τους 'συμπορευτες μου", μου επιτρεπεις φανταζομαι να εκφραστω οπως νιωθω.)

Οπως ειπα, το τοπιο -μαλλον- μπορει να αλλαξε αλλα δεν το γνωριζω, γιατι πλεον δεν διαβαζω σχεδον κανεναν. Και ισως εκει να ειμαι φαουλ.

Για μενα τα μπλογκ, σε μια χωρα που καταπιεζεται και ειναι μεσα στα πρπει -και γιαυτο ολοι κανουν οτι γουσταρουν χωρις φραγμους-θα μπορουσαν να ηταν πολυτιμα εργαλεια γνωσης, πληροφορησης.(οπως το baby blog του Γουτα, η το μπλογκ των ελληνων στην Ινδια, o arkoydos)
Θα μπορουσαν να ειναι το μεσο να αναδειχτουν, αξιοκρατικα, ταλεντα και να γινουν δυναμη.(οπως η Κουρουνα πχ)
Θα μπορουσαν να βοηθησουν να καταλαβουμε τους συνανθρωπους μας ακομα κιαν διαβαζαμε κατι που μας ξενιζε, να ηταν εναυσμα να ψαξουμε μεσα μας " γιατι" κατι μας ξενισε...αντι να βαλουμε την ενεργεια μας προς τα εξω, στην αφορμη.
(οπως κανει αυτο το μπλογκ μερικες φορες, the testicle, η συκια, κλπ)


Αντι γι'αυτο ειναι η πισω αυλη ενος μικρου σπιτιου οπου οι κοτες βγαζουν η μια τα ματια της αλλης χωρις λογο ουσιαστικο περα απο την ανικανοτητα να αποδεχθουμε την διαφορετικοτητα της πραγματικοτητας του αλλου,οπου σου κλεβουν η σου λερωνουν τα ρουχα που κρεμας(ελλειψη ευφραδειας, να ψοφησει η κατσικα του γειτονα) και οπου φυτρωνουν σαν τα μανιταρια μπλογκ των οποιων οι κατοχοι διψανε για λιγη προσοχη και καταπατουν καθε αισθηση αξιπρεπειας δικης τους και του διπλα προκειμενου να ακουστουν.

Και λυπαμαι γιαυτο.


Κατα τα αλλα μην νομιζεις οτι με απασχολει ιδιαιτερα, η αφορμη για το ποστ ηταν η συνεντευξη που εδωσα για περιοδικο και ηταν η απαντηση που εδωσα, οταν με ρωτησε τι πιστευω για τα μπλογκ ΓΕΝΙΚΑ, σαν μπλογκερ.
Και μακαρι να υπαρχουν περισσοτερες εξαιρεσεις που να αλλαξουν τον κανονα και να βγω ψευτρα.

Alkyoni said...

εννοείται πως δεν βάζω/τοποθετώ τον εαυτό μου στα "ετερόφωτα" όπως λάθος κατάλαβες.
ούτε εμένα ούτε κανέναν άλλον μπλόγκερ..
και προφανώς έχεις απόλυτο δίκιο,όταν λες πως οι εμπειρίες μας με το "μπλογκοχωριό" είναι -όχι μάλλον- αλλά 100 % διαφορετικές.
αν σε ρώτησα αυτό το πράγμα εδώ,δεν ήταν γιατί τοποθετώ τον εαυτό μου,σ αυτούς που αναφέρεις,αλλά γιατί δεν θέλω να ενοχλώ και τί πιο ειλικρινές απ το να σε ρωτήσω ευθέως!2 φορές ζήτησα τη συμβουλή σου...όχι απλό σχολιασμό...
(μην τα μπερδεύουμε)
Και είχες το δικαίωμα επιλογής,να απαντήσεις,να αδιαφορήσεις,ή να απαντήσεις -αν ήθελες με mail..
εγώ ένα ξέρω,μ άρεσε πολύ ο τρόπος που γράφεις,ο τρόπος σκέψης σου,πολλά ποστ τ απολάμβανα..τότε που ζήτησα τη "βοήθειά" σου το κανα γιατί σε θεωρούσα απ τα "κατάλληλα" άτομα που θα μπορούσαν να βοηθήσουν
Όπως ακριβώς απευθύνομαι,όχι μέσω μπλογκ και σχολίων,αλλά με mail σε φίλες/φίλους απ το μπλογκοχωριό
Όπως ακριβώς συζητάμε διάφορα που με αποσχολούν ή τους αποσχολούν απ το τηλέφωνο και ποτέ δεν γίνονται ποστ ή δεν έχουν γίνει ποστ.
Φυσικά και είναι δικαίωμά σου αναφαίρετο,να λες ό,τι νιώθεις όπως ακριβώς το νιώθεις,αλλά πιστεύω,πως υπερβάλλεις όταν λες πως αυτό το δικαίωμα στο δίνουν τ ανώνυμα απειλητικά τηλεφωνήματα κλπ κλπ...
ο καθένας μας έχει αυτό το δικαίωμα....και πάντα ανάλογα με τις εμπειρίες του
πάντως δεν μπορούν όλα τα μπλογκ να είναι όπως αυτά που χαρακτηριστικά αναφέρεις και ούτε να γίνουν...
έχουν όμως όλα ανεξαιρέτως το δικαίωμα "ύπαρξης"
τέλος πάντων επειδή αν συνεχίσω να "μιλάω" θα γίνει σεντόνι εδώ...καλύτερα να σταματήσω να σου ξαναυπενθυμίσω πως μόνο ετερόφωτο δεν με θεωρώ και να σ ευχαριστήσω για τις 2 φορές που "ήρθες" όταν σε ζήτησα.
καλή σου μέρα

Lili said...

"Φυσικά και είναι δικαίωμά σου αναφαίρετο,να λες ό,τι νιώθεις όπως ακριβώς το νιώθεις,αλλά πιστεύω,πως υπερβάλλεις όταν λες πως αυτό το δικαίωμα στο δίνουν τ ανώνυμα απειλητικά τηλεφωνήματα κλπ κλπ..."



Αλκυονη για να τελειωνει το θεμα εδω γιατι εχω αρχισει να τα παιρνω.
Αν θες να ξαναγραψεις την ιστορια του πως εγινε και να βαζεις quote στις λεξεις "βοηθεια"(γιατι αυτο ακριβως ειχες ζητησει με την ιδια λεξη) και να λες οτι ΕΓΩ θα μπορουσα να σου απαντησω με μαιλ ενω εσυ ερχοσουν μεσω μπλογκ, οκ, δεν με απασχολει και τοσο και δεν θα απαντουσα γιατι το ποστ εχει να κανει με το πως σκεφτομαι γενικα και οχι πως σκεφτομαι για την μπλογκερ Αλκυονη. Its not about you.
Its about my thoughts.
Its not even about what you think of me.
Το τι σκεφτεσαι για μενα, αν σου αρεσει το μπλογκ αν η γνωμη μου ηταν αξιολογη η οχι ηταν καθαρα δικο σου θεμα και αρκετων αλλων, αυτο δεν σημαινει αυτοματα οτι "χρωσταω' κατι σε κανεναν.(παρα μονο την στειχειωδη ευγενεια). Ουτε οτι πρεπει να το φερω βαρεως αν καποιος με θεωρει μαλακισμενη-εαν και εφοσον δεν ερθει εδω να με προσβαλλει.
Απο κει και επειτα οχι, δεν ησουν ενοχληση, αν ησουν δεν θα ερχομουν στο μπλογκ σου μετα που μου το ζητησες, Ισα ισα με ειχε συγκινησει.


Δεν επιτρεπω ομως σε κανεναν να μου λεει οτι υπερβαλλω επειδη λεω την γνωμη μου και την γενικη εικονα που εχω για τους περισσοτερους μπλογκερ, ποσο μαλλον οταν δεν εχει βρεθει ποτε στην θεση μου.


Δεν (σου) επιτρεπω να ακυρωνεις,-τουλαχιστον to my face-minimize, ερμηνευεις μεσα απο το δικο σου πρισμα, και να μειωνεις την κριση μου, επειδη (σε) βολευει καλυτερα.

Its rude and I' m not interested.

Alkyoni said...

Δεν (σου) επιτρεπω να ακυρωνεις,-τουλαχιστον to my face-minimize, ερμηνευεις μεσα απο το δικο σου πρισμα, και να μειωνεις την κριση μου, επειδη (σε) βολευει καλυτερα.
αν θες μου το εξηγείς;;;
όντως δεν το κατάλαβα.
και τί σημαίνει quote?
αγγλικά δεν ξέρω... γερμανικά όμως ναι,οπότε αν θες να καταλάβω διάλεξε μια εκ των δυό γλωσσών που μιλάω/καταλαβαίνω
:)
καλή εβδομάδα

θοδωρής said...

Lili αυτά είναι σημεία των καιρών και πάντα σχετικά με το "νέο" μέσο. Συμβαίνουν παντού, όπως μπορείς να διαβάσεις στο
HOW THE WEB BECAME A SEXIST'S PARADISE

By Jessica Valenti, The Guardian

Everyone receives abuse online but the sheer hatred thrown at women bloggers has left some in fear for their lives.

My first book

My first book
A funny Homebirth