Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Tuesday, April 10, 2007

Γιατι ενδιαφερεσαι για τα ζωα οταν πεινανε παιδια?

Την εχετε ακουσει ποτε αυτην την φραση?
Εγω πολλες φορες και ενιωθα οτι δεν υπηρχε λογος να εξηγω γιατι με αγγιζαν τα ζωα και δεν καταλαβαινα πως , επειδη νοιαζομουν για αυτα, αυτοματως αυτο σημαινε οτι αδιαφορουσα για τα παιδια.

Παμε σε αλλο παραδειγμα.
" Ποναει το κεφαλι μου"

επιθυμητη απαντηση:
"ελα κοντα μωρο μου "(φιλι, τριψιμο) 'νιωθεις καλυτερα?"


απαντηση ετσι και ετσι
"παρε μια ασπιρινη"


μη επιθυμητη απαντηση
"πω πω και μενα το δικο μου"

Γιατι?

Γιατι οταν λεμε "ποναει το κεφαλι μου" μπαινουμε στην θεση του παιδιου και θελουμε να μας φροντισει ο ενηλικας μεσα στον αλλον.
Οταν απαντα και αυτος σαν παιδι την ωρα που εχουμε αναγκη να μας κανακεψει, νιωθουμε "προδομενοι".


Πως το θυμηθηκα τωρα?
Καποια κομεντ στο fe-mail και στο path που εχουν να κανουν με τα σεξουαλικα αρθρα μου.
Οποτε θα μιλησω για τις γυναικες, ολο και καποιος θα πεταχτει σαν πορδη να με ξεχεσει η να μου την πει: "Kαι οι αντρες?"
΅What about men?

Απ' οσο ξερω οι αντρες ΔΕΝ ειναι σεξουαλικα καταπιεσμενοι (οι αγαμητοι λογω ασχημιας η μαλακιας δεν ειναι προβλημα κανενος μα μονο δικο τους), οι αντρες δεν προσποιουνται για το ΕΓΩ μιας γυναικας, οι αντρες δεν εχουν νιωσει οτι η αξια τους εχει να κανει με το ποσο γαμησιμοι ειναι ΚΑΙ ΜΟΝΟ, και γενικα σε μια ανδροκρατουμενη κοινωνια δεν χρειαζεται καποιος να μιλησει για αυτους, ποσο μαλλον, ΕΓΩ, μια ΓΥΝΑΙΚΑ.


Σ τ' αρχιδια μου λοιπον τι πιστευει ο καθενας που νιωθει οτι εγω (και ο κοσμος) του χρωσταω κατι και πρεπει να καταναλωσω τον ελευθερο χρονο μου για να γραψω για την ευχαριστηση του (ενω υπαρχει βιομηχανια 5 δις με πορνο γιαυτο)-ενω του διαφευγει οτι μιλαω για αξιοπρεπεια, και"απαιτει" ειτε επιτακτικα ειτε με ειρωνια, ειτε μυξοκλαιγοντας, να υπαρξει μια ισοτητα.

News flash.
Life is unfair
Grow the fuck up

1 comments:

eleni said...

xmmm.. edosa ti mi epithumiti apatnisi simera... kai nomizo prepei na epanarthoso.

My first book

My first book
A funny Homebirth