Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Wednesday, April 18, 2007

Weird, good day

Πηγα σημερα στο περιοδικο και αφου περιμενα καμια μιαμιση ωρα στο γραφειο του υπευθυνου, πηγα στο μιτινγκ, και μετα ειπαμε και δυο κουβεντες στο εσωτερικο καφε.
Μια κοπελλα μας πλησιασε και νομιζa οτι ηθελε να του μιλησει αλλα ηθελε να μιλησει σε μενα.
Και ηταν η γυναικα του πρωτου μου γκομενου.
Et j'ai crie ο τιτλος του ποστ αν θυμαστε οι παλιοτεροι.
Χαρηκα που την ειδα
Χαρηκα κυριως γιατι ειδα οτι χαρηκε αυτη.
Δεν ενιωσα αμηχανια, μιλησα ειλικρινα για τις σκεψεις μου, για το πως εβλεπα καποια πραγματα, για τις δυσκολιες μου...
Η συναντηση μαζι της ηταν παντα κατι που αναρωτιομουν πως θα πηγαινε, γιατι ηξερα οτι αργα η γρηγορα θα γινοταν...
Μιλησαμε για τα παιδια , τους γκομενους, κοινους γνωστους,μπλογκερς.
Ειπα ενα παραπονο που ειχα αλλα μετα το εκοψα. Ποτε δνε μαρεσε να μιλαω αρνητικα για τριτους, ασχετα αν ακαμια φορα ξεφευγω...
Φευγοντας μονο αναρωτηθηκα αν ηταν σοφο εκ μερους μου. να ανοιχτω τοσο πολυ.
Εγω μπορει να χαρηκα και να μην ειχα κανενα προβλημα και γιαυτο να πιστευα οτι δεν ειχε και κεινη.
Εδιωξα την παρανοια απο το μυαλο μου,η γυναικα με κοιταζε στα ματια και ειχε μια γλυκα πανω της που δεν ηταν καθολου προσποιητη.Μου εκανε εντυπωση που οτι και να της ανεφερα, τα ηξερε γιατι διαβαζε το μπλογκ τοσο καιρο ( hello sweetie).
Xαρηκα, ηταν κομματι του παρελθοντος μου, και εκτιμουσα καποια πραγματα στον χαρακτηρα της, ισως αν δεν ειχαν συμβει καποια πραγματα μεταξυ μας να ειχαμε μεινει και φιλες (σε ενα παραλληλο universe )

Περπατησα μετα μεχρι την παλια σχολη μου, να μιλησω με την γραμματεια, να κανω αιτηση να ξαναπαω του χρονου για να μαθω νοηματικη και να παρω το cd-λεξικο.
Εκανε μαθημα ο δασκαλος μου ο οποιος με θυμηθηκε και μου ειπε να παω στο τμημα των προχωρημενων να παρακολουθω για να μου ξαναρθουν και να μην χασω την επαφη μεχρι του χρονου.
Καταχαρηκα, μου δινοταν μια δευτερη ευκαιρια.
Ισως τελικα το σχεδιο μου να βοηθησω σε θεματα θηλασμου και εγκυμοσυνης να πετυχει στο μελλον...ισως και να μπορεσω να γινω και διερμηνεας μια μερα τελικα.
Χαρηκα και μ αυτο πολυ.



Πηγα σπιτι και το αιμα ειχε ποτισει καλσον, μπλουζα και παρολιγο την καπα μου. Αλλαξα στα γρηγορα πριν να αρχισουν να χτυπανε τηλεφωνα απο φιλες, πριν να εχω επισκεψεις αγαπημενες και να μαγειρευω.
Μου αρεσε η σημερινη μερα.
Ηταν γεματη, αποδοτικη, δημιουργικη και ενιωσα αγαπη, ενδιαφερον.


Αυριο εχω προβα/οντισιον με νεα μπαντα. Ζητησαν εμενα και ως συνηθως φερνω και τον Αγγελο.Kαι ως συνηθως θα τους τραβηξει τοσο την προσοχη που θα με ξεχασουν :D
Χαλαλι του.

3 comments:

SilentSoul said...

Καλημερα γλυκια μου!!

"Ισως τελικα το σχεδιο μου να βοηθησω σε θεματα θηλασμου και εγκυμοσυνης να πετυχει στο μελλον...ισως και να μπορεσω να γινω και διερμηνεας μια μερα τελικα..."

Ποσο χαιρομαι οταν εισαι ευτυχισμενη και όταν κανεις σχεδια για το μελλον!!!

Γουσταρω οταν σκεφτεσαι θετικα και ειμαι σιγουρη πως μετα οσα γίνανε θα λαμπεις ολοκληρη.Καιρος ηταν..

Με αγχωνει και με ανησυχει αυτο με την περιοδο σου .Δεν ειναι καλο να χανεις τοσο αιμα.Μήπως να παρεις εξτρα σιδηρο;

Σε φιλω

Lili said...

Καλημερα!
ποτε ηταν που να δεις...προχτες νομιζω που αναφερθηκε το ονομα σου με τον Αγγελο (μιλαγαμε για ενα συγκροτημα και δυν θυμομουν το ονομα που εμοιαζε με το δικο σου)


Σχεδια κανω παντα-ασφυκτιω οταν δεν μπορω να σκεφτομαι δημιουργικα, αλλα δεν τα γραφω εδω, ειναι ενα απο τα κολληματα που μου εβαλε η μανα μου απο παιδι.
Αν το λες δεν θα γινει...
:P


Aλλα σχεδια υπαρχουν παντα.Συνεχεια. Μονο στα αισθηματικα δεν ευπαρχουν, για ευνοητους λογους..:P

eleni said...

to idio kollima exo ki ego apo ti mana mou... Kapoia stigmi prepei na ksefugo apo auti ti duseidemonia.

O giatros ti sou eipe. Emena otan mou etuxe kati antisoixo me periodo, telika bgike oti itan polupodas kai eprepe na aferethei. Logika tha fanei apo to PAP.

My first book

My first book
A funny Homebirth