Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, May 10, 2007

και μολις ειχα αρχισει να αναρωτιεμαι που πηγε

η Adomiel, εσκασε μυτη με ενα τεστακι. Χρονια Πολλα κοπελλαρα μου, να τα εκατοστησεις και να ειστε εσυ καιολοι οσοι αγαπας γεροι και δυνατοι .

Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;

Να μπορω να νιωθω ανεμελη, αναλαφρη και αισιοδοξη, να μπορω να εκφρασω αγαπη.Να ειναι καλα το παιδι μου

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;

Η αναγκη να μορφωθει το παιδι μου.


3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;

Χαμογελαω ευκολα, γελαω δυσκολα. αλλα την τελευταια φορα γελασα-παντα καλοπροαιρετα οταν το μωρο μου δηλωσε με λυρικο τροπο τι θελει να μου κανει:P




4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Μου χουν κολλησει την ρετσιναι της τσατιλως, ενω εγω νιωθω οτι πολυ απλα δεν μου αρεσει να μου ζητανε. ειτε την προσοχη μου, ειτε να κανω αυτοκριτικη, ειτε να δωσω, γιατι οτι ειναι να δωσω, το κανω ηδη, χωρις να μου το πουνε.Θα ελεγα οτι το βασικο γνωρισμα ειναι η αναγκη επικοινωνιας ενος αρκετα μοναχικου κατα τα αλλα χαρακτηρα?
Οχι ψεμματα.
το βρηκα.
Εχω τον ανθρωποδιωχτη.Δεν κατεχω ολες τις πρεπουσες συμπεριφορες.

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Μιλαω πολυ. Μιλαω πολυ και τα τελευταια χρονια, φοβαμαι πολυ.


6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;

Πλεον σε πολυ λιγα,εμαθα να ξεχωριζω ποιος κανει λαθος και ποιος απλα δεν ενδιαφερεται και τοσο.


7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;

Την tzu hsi (ετσι γραφεται? μια αυτοκρατειρα της Κινας, βαση του βιβλιου της pearl buck imperial woman). Ψιλοταυτιζομαι και βρισκω λιγο απο μενα σε ολες τις προσωπικοτητες. Φυαιει οτι καταλαβαινω what makes them tick ισως.


8. Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;

Δεν εχω πια ηρωες.


9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;

Δεν μαρεσουν τα ταξιδια, μου αρεσει να μενω στην χωρα που "ερωτευομα"ι.


10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;

pearl buck και 2-3 αλλοι που δεν θυμαμαι γιατι τα τελευταια χρονια διαβαζω κυριως ψυχολογια και αλλα οπως ο dr Sears.


11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;

Την ωριμοτητα.

(οχι απαραιτητα ηλικιακα, αλλα στην συμπεριφορα, να εχει λογο, να σκεφτεται τις συνεπειες κλπ)

12. … και σε μια γυναίκα;

Να κατανοει την φυση της


13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;

james ingram, gershwin, cole porter και παρα παρα πολλοι αλλοι


14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;

κανενα


15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Secrets about men every woman should know baraba de angelis
Imperial woman pearl buck
pavillion of women pearl buck
pour une naissance sans violance Frederick Leboyer
Methods of childbirth Constance Bean
Little Angels Dr Sears.
Welcome silence.. δεν θυμαμαι το ονομα της.


16. Η ταινία που σας σημάδεψε;

back to the future, victor victoria, an affair to remember,staying alive,matrix

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;

δεν εχω. Μ αρεσει ο Πολοκ γιατι δεν τον καταλαβαινω


18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Μπλε ελεκτρικ και πρασινο του σμαραγδιου


19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το οτι επεζησα.
Το οτι καποια πραγματα μπορεσα να τα δωσω στην μικρη



20. Το αγαπημένο σας ποτό;

Δε πινω.
Τσαι με γαλα οπως οι αγγλοι


21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;

Τον γαμο μου (αλλα οχι για το παιδι)


22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;

Οσους απεχθανονται ετσι, μονο και μονο επειδη υπαρχεις. Αν κατι σε ενοχλησει, οκ το καταλαβαινω, αλλα το αντιμετωπιζεις.
Το κουτσομπολιο.
Την ανευθυνοτητα.Το υφος ανωτεροτητας...την εχθρα.


23. Όταν δε γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;

Να τραγουδαω, να χορευω ,να ζωγραφιζω...


24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;

Οι αναπηριες, ο πονος, ο θανατος.


25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;

το αποφευγω.
Μονο οταν ειναι να μην πληγωθει καποιος με τον οποιο δεν γνωριζομαστε καλα και δεν ξερει οτι εχω καλη προθεση.


26. Ποιο είναι το μότο σας;

Παλια, ηταν το η τωρα η ποτε. Τωρα το οτι πολεμας θεριευει


27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;

Γρηγορα ακαριαια χωρις πονο και να μην το ξερω πριν, χωρις φοβο.
Αν γινεται, μεγαλη , με γεματη ζωη.


28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε το Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;

Οτι βρηκε αλλο τροπο να μαθουμε και εξαλειψε τον πονο και τα φριχτα πραγματα που κανουν οι ανθρωποι


29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;

χανω την μνημη μου γαμωτο.:P







Aγγελε και Νικ και ευγενια, youre next.

2 comments:

SilentSoul said...

Got your message!

O aggelos exei blog?:S
(Hlithia erwtisi I guess)

Mallon gernw kai ksexnaw (just in case kai to eixes anaferei paliotera

Lili said...

ainte....
δυο φορες τον εχω αναφερει
ψαξε λιγο πισω ματια μου...

My first book

My first book
A funny Homebirth