Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Wednesday, January 02, 2008

Φταιω εγω μετα αν νιωθω ατυχη?

Ας εξαιρεσουμε τις περιπετειες με ταβερνες, ταξιτζιδες, κλπ κλπ...
Γεγονος πρωτο.
Μου στελενει μυνημα ο πληκτρας οτι τελικα δεν μπορει να συμμετασχει στο σχημα, 2 μολις μερες πριν την καθορισμενη προβα, χωρις να εχω δυνατοτητα ακυρωσης της, και χωρις να εχω χρονο να βρω καποιον αλλον, αφου η ημερομηνια ειχε διαλεχτει για να βολεψει τον ιδιο.
Αυτο την πρωτοχρονια.


Το ποσα θα πληρωσω σε κινητο δε λεγεται, 2 μερες ειμαι στο τηλεφωνο να σωσω τα ασυμαζευτα.


Σημερα μου κρατησε το ατμ την καρτα...μπηκαμε να δουμε μια ταινια (με τον ΓΟΥΙΛ ΣΜΙΘ πολυ καλη) ενω ειχε αρχισει και η ταμιας μας διαβεβαιωσε οτι μπορουμε να κατσουμε στις θεσεις μας μετα...και φυσικα εγινε μπαχαλο γιατι εκοψε εισητηρια σε αλλους. Φευγοντας απο το σινεμα, αγορασα το Prevention και ενω εκανε 3 90 ο περιπτερας αφου γκρινιαξε που του εδωσα πενηνταρικο, αποφασισε να μην μου δωσει τα 10 λεπτα( αν δεν ειχε ας ελεγε κατι σωστα?)

Και καθως προχωρουσα με τον Νικο διπλα μου, αναρωτιομουν....να χαιρομαι που εφυγε το 2007?
Εγω τα προξενω;
Εχει γινει ο κοσμος τοσο αβασταχτος και ενοχλητικος και αγενης;

Ποτε ρε γαμωτο χαθηκε η συλλογικοτητα,το ενδιαφερον για τους αλλους και ολα οσα ενιωθες μεσα σου σαν παιδι;
That good feeling inside that spreads magic dust...




Τεσπα, δεν ειμαι νταουν, ουτε καν με ακουμπησε το σημερινο, απλα παρατηρω και περιμενω...ας ειναι περαστικες μικρες αναποδιες και οχι προ αγγελοι της χρονιας που ερχεται ( δεν θα το αντεξω)

9 comments:

Anonymous said...

Ειπαμε, το 2008 θα γαμ*σει... guarantee! ;)

diastimata said...

Σιγά τις αναποδιές!

Πάμε για άλλα!

Καλή Χρονιά!

aerostatik said...

μπήκα στο blog σου τυχαία και διάβασα τρεις μήνες μονορούφι...
από τα νεώτερα στα παλαιότερα.
Πρώτη φορά μου συμβαίνει...
Κόλλησα κανονικά...

Lili said...

Ειναι σαν την ιωση, σου περναει με τα μεταγενεστερα.

Anonymous said...

Εγώ πάντως θα σου γράψω κάτι που διάβασα και πολύ μου άρεσε κι αν θες πίστεψέ το:
Τύχη είναι να πιστεύεις ότι είσαι τυχερός!!
Καλή χρονιά να έχουμε και τυχερή!!

aerostatik said...

δηλαδή για να θεραπευτώ πρέπει να σε διαβάζω συνέχεια ?

Lili said...

e? lol
οχι...απλα οσο περναει ο καιρος τοσο τα ποστ γινονται πιο βαρετα :)

Ilektra said...

aerostatik, σου'χω κακά νέα... Απ'αυτό το blog, ό,τι και να κάνεις, όσο και να το διαβάσεις, δεν θα ξεκολλήσεις με τίποτα ;)

Bonne année, jolie Lili ! A toi, ta famille et tes amis, je souhaite un année pleine de joies et de bonheur !

Καλή χρονιά σε όλους !

Lili said...

Poy eisai esy??

My first book

My first book
A funny Homebirth